En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Ah, ik zie het nu
Stressed is just desserts spelled backwards
Male ik heb ook even gegluurd hoor.

Wat ben je toch een prachtig mooie vrouw!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Olijfje_ schreef op 19 februari 2010 @ 20:32:

Ik weet niet meer wie het zei maar ik word ook wel een beetje Carice-moe. Geen nieuwe NL film, of ze speelt er in, je kan zowat geen blad open slaan of er staat een interview met haar in. Nou ja, ze hoeft zich over haar oude dag niet zo druk te maken, denk ik (of valt dat mee hier in het calvinistische Nederland Leo?)

Ja, snap ik wel.

Het is wel een beetje Hollands want er komen ook wel eens drie films per jaar uit met Angelina Jolie en daar hoor je dan niemand over maar Nederland is een klein land, er komen weinig films uit en in 8 van de 10 films zit Carice zo'n beetje hahahaaha!

Het is een verschrikkelijk knappe actrice, iedereen wil haar hebben en ze kan er niks aan doen dat twee films met haar er in zo snel achter elkaar uitkomen, dat kon zij ook niet weten toen ze er aan begon. KEVBDD draait nog in wat zalen en hups, daar is de volgende alweer....

Terwijl KEVBDD al een jaar geleden gefilmd is of zo en DGH pas in oktober/november vorig jaar.

Dat uitkomen van die films, daar heb je als acteur geen invloed op.

Ik stond voor Alles is Liefde op 2 januari op een zandverstuiving te filmen en pas ergens in november van dat jaar kwam die film uit.

Dan zit er weer bijna een jaar tussen opnamen en uitkomen.

Dat is dus niet iets waar Carette van Hette iets aan kan doen zeg maar.

En nee, ze is niet binnen voor de rest van haar leven. Daar mag je wel heel wat rolprentjes voor maken. Ik denk dat ze dan beter presentatrice of entertainer had kunnen worden. Als acteur verdien je hier niet zo veel.
quote:Poezewoes schreef op 19 februari 2010 @ 20:38:

[...]

Ja natuuuuurlijk ga je mee! Ik heb nog nooit zo genoten van een film als toen samen met jou, één van de spelers die de film máákte, en een hele meute anderen 'Alles is Liefde' kijken. Dat was zo leuk!

Oooooo jaaaaa, leuk was dat he!

Zaten we met z'n heleboel te glimmen in de zaal hahahahaha!
Ja hé Poez. Mooi is ze. En ze heeft ook een mooi manneke.

Mal
Eigenlijk heb ik niet zo'n last van die Carice-moeheid.

Ik ben zo gefascineerd door dat ze in elke film zoiets anders weet neer te zetten. Ik wil eigenlijk nog wel meer zien van wat ze kan.
Dat van dat glimmen kan ik me helemaal voorstellen Poez en Leo.
Ik vind Carice zo mooi! Dat ik er niet zo naar van wordt dat ik haar vaak zie.

Bedankt voor je lieve compliment Poez
quote:eleonora schreef op 19 februari 2010 @ 20:43:

[...]

Oooooo jaaaaa, leuk was dat he!

Zaten we met z'n heleboel te glimmen in de zaal hahahahaha!Ja dat was geweldig! Ik zat naast je man, dat was helemaal een belevenis.

"Mogen die zaallichten uit!!!"

Oh nee, het is Wé.....

Ja maar Carice is op dit moment wel de beste actrice van ons landje. Op Leo na dan.
Hoe is Carice in het echt Leo? Of heb je haar niet veel gesproken? Ze lijkt me zo lief.
quote:Poezewoes schreef op 19 februari 2010 @ 20:47:

[...]

Ja dat was geweldig! Ik zat naast je man, dat was helemaal een belevenis.

"Mogen die zaallichten uit!!!"

Oh nee, het is Wé.....

Aaaaah ja, die schát!

Je zou 'm nu moeten zien, hij weet zich geen raad van trots.

Hij moet in een tuxedo naar de première en gaat een paar lakschoenen kopen. Fantastisch!
quote:Maleficent schreef op 19 februari 2010 @ 20:50:

Hoe is Carice in het echt Leo? Of heb je haar niet veel gesproken? Ze lijkt me zo lief.

Heerlijk mens is het.

Heel droog en ze moet niks van poespas hebben. Kan ook niet in dit land hoor.

Er was een trailer voor haar maar daar lagen vooral veel andere acteurs in te snurken tussen de bedrijven door
quote:Zoebie schreef op 19 februari 2010 @ 20:47:

Ja maar Carice is op dit moment wel de beste actrice van ons landje. Op Leo na dan.

*proest*

Nou, ik verbeeld me niks hoor, echt niet. Ik zou niet kunnen wat zij kan.
quote:eleonora schreef op 19 februari 2010 @ 20:52:

[...]

Aaaaah ja, die schát!

Je zou 'm nu moeten zien, hij weet zich geen raad van trots.

Hij moet in een tuxedo naar de première en gaat een paar lakschoenen kopen. Fantastisch!Lieve Lé, Tom en ik komen écht snel een keer langs. Het lijkt me ook leuk om Wé weer eens te zien en spreken.

En dan willen we alle foto's zien en Wé moet zijn schoenen showen.
quote:eleonora schreef op 19 februari 2010 @ 20:55:

[...]

*proest*

Nou, ik verbeeld me niks hoor, echt niet. Ik zou niet kunnen wat zij kan.Meid, jij hebt je eigen stijl. Zij kan niet neerzetten wat jij neerzet.
Stuur je mij een foto van jullie première? ben zo benieuwd hoe mooi je dan bent!!!! Je hebt mijn email.
Top Poez!

En over Poez gesproken...

Hoe is het met iedereen d'r poezen en andere dieren (brug naar OT)?

Hier is iedereen binnen en wordt er gesnurkt.

En dat ga ik zelf ook lekker doen, ik ben doodop van het genieten van vandaag!

Morgen is Robo trouwens jarig, misschien voor een aantal even goed om even te weten......
quote:eleonora schreef op 19 februari 2010 @ 20:55:

[...]

*proest*

Nou, ik verbeeld me niks hoor, echt niet. Ik zou niet kunnen wat zij kan.

Nou je begint ondertussen wel een echte actrice te worden hoor.

Schattebol doe niet zo bescheiden. Ik zou ook glimmen van trots als ik jou was. Het is toch niet voor niets dat je drie keer in de trailer zit. Geweldig dit en lekker offtopic.
quote:Maleficent schreef op 19 februari 2010 @ 21:00:

Stuur je mij een foto van jullie première? ben zo benieuwd hoe mooi je dan bent!!!! Je hebt mijn email.Als ik foto's heb dan mail ik je er een, beloofd!
En om precies 12 uur komt het helemaal goed met de jarige.
He sjips, heb ik de trouwfoto van Male gemist....

En er is weer veel geschreven, lekker hoor. Ik zou ook héél trots zijn Leo. Gevráágd worden, supergevoel moet dat zijn. Ik ben heel benieuwd naar de film. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit naar Nederlandse films kijk, maar ik ga maar eens een uitzondering maken voor deze.

En ik ga graag mee met de tettertopicdames om voor je te juichen in de bioscoop!
quote:Zoebie schreef op 19 februari 2010 @ 21:02:

En om precies 12 uur komt het helemaal goed met de jarige. Heb je een plannetje?
Etosha, ik blijf meeduimen hoor! En hopen natuurlijk, dat ze snel weer terug komt.

Leo, ik weet niet wie je bent in de trailer, maar na alle berichten denk ik het wel te weten. Heel glamerous inderdaad

Ik heb een paar jaar geleden het boek gelezen en dat vond ik zó enorm geweldig, dat ik de film niet durf te kijken. Ben bang dat het nooit zo leuk kan worden als het boek. En daarbij ben ik niet zo'n Carice-fan. In KEVBDD vond ik haar wel goed trouwens, maar dan vooral in het 2e deel. Ik vind haar beter als ze minder tekst heeft (of is dat nu heel onaardig??).

En nu we toch off topic zijn: jammer dat ik je gemist heb in bruidsjurk, Male. De foto van Zoebie vind ik echt heel schattig!
quote:Ratteke schreef op 19 februari 2010 @ 21:04:

[...]

Heb je een plannetje?Yep. Eigenlijk Lé's plannetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven