Ervaring winterschilder-actie VEH

18-11-2011 14:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi.

Ik ben lid van Vereniging Eigen Huis en in hun laatste blad stond een 'advertentie' van de winterschilder-actie. Nu moet mijn huis dringend van binnen geverfd worden, dus het lijkt me wel wat.

Wie heeft hier ervaring mee? Zijn het goede schilders waar ze mee werken? En is het idd goedkoper dan gewoon prive een schilder in te huren? Eventuele alternatieven?

Zelf doen is geen optie ivm te veel schilderwerk en te weinig vrije tijd!

Ik ben benieuwd naar de reacties!
Vraag een offerte aan bij een "gewone" schilder en je weet het
Waarom zou je je huis in de winter van binnen verven?

De verf droogt slechter; de ramen moeten open dus lekker koud in huis (voordat je het weer eens warm hebt). Ik zou tot het voorjaar wachten.

Meerdere offertes aanvragen moet je toch doen; ik had 1500 euro verschil tussen de duurste en goedkoopste schilders.
quote:sundream schreef op 18 november 2011 @ 18:38:

Waarom zou je je huis in de winter van binnen verven?.Vanwege de korting die kan oplopen tot 20%! En aangezien echt mijn hele huis gedaan moet worden, scheelt het best veel. Verder ben ik zelf nauwelijks thuis, dus het maakt niet zo uit dat de ramen open moet staan.
quote:sundream schreef op 18 november 2011 @ 18:38:

Meerdere offertes aanvragen moet je toch doen; ik had 1500 euro verschil tussen de duurste en goedkoopste schilders.Nou, ik heb wel slechte ervaring met het opvragen van offertes. 99% van de schilders reageert gewoon niet.... en na tig keer bellen heb je dan uiteindelijk 1 offerte van iemand die niet eens als AF-schilder geregistreerd is...
Zet een oproepje op werkspot.nl dan krijg je genoeg reacties.
quote:betamore schreef op 19 november 2011 @ 11:56:

Zet een oproepje op werkspot.nl dan krijg je genoeg reacties.Nou, ik heb liever geen beunhaas in mijn huis. Mijn eis is toch wel een betrouwbaar bedrijf, waar je nog iets op kunt verhalen als ze de boel leeghalen oid!
quote:hoedje schreef op 19 november 2011 @ 12:32:

[...]

Nou, ik heb liever geen beunhaas in mijn huis. Mijn eis is toch wel een betrouwbaar bedrijf, waar je nog iets op kunt verhalen als ze de boel leeghalen oid!

Kijk dat heeft u goed, beter voor een serieuse schilder gaan en met hem/haar om de tafel en zo er achter te komen of het wel klikt want niet allen de prijs is belangrijk maar of ie het netjes doet en de boel uiteraard heel achterlaat.

Ik zelf ben schilder en zoek ook nog binnewerk ik weet niet waar u woont maar mischien kunt u mij contacten?

kijkt u maar eens op Schilder mischien vindt u het wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven