Ervaringen Grando keukens

12-11-2011 22:16 12 berichten
De titel zegt denk ik genoeg. Wie heeft er ervaring met grando keukens? Hoe zitten ze qua prijs, service, afwerking en dergelijke?

In verband met een nieuwbouwwoning en een overeenkomst(stelpost) met de aannemer zijn wij in eerste instantie naar Grando keukens verwezen. Nu kunnen we natuurlijk ook bij andere zaken gaan kijken, maar minderwerk levert helft minder op dan de stelpost. Nu is het natuurlijk de vraag of het dan nuttig is steeds veel tijd te investeren in andere keukenleveranciers, of dat we bij Grando eigenlijk wel goed zitten.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er goede ervaring mee. Onze keuken staat nu 4 jaar. Wel een probleem mee maar is goed opgelost. Hebben ze hun best voor gedaan want onze keukenkleur was niet meer leverbaar.
Geen ervaring met keukens van Grando, wél met een badkamer. Dat is allemaal prima verlopen, een complete levering, een installateur die door hun was aanbevolen, dat is allemaal prima verlopen.
Ik ben ook erg tevreden over Grando Utrecht. Fijne mensen, je wordt goed geholpen en onze keuken is mooi!
Ik vond Grando een iets minder goede ervaring. We kwamen daar om te kijken. Er werd kort samen met ons een keuken opgesteld en toen moesten we tekenen.

Dat wilden wij niet en opeens waren ze een stuk minder vriendelijk. Ze zeiden dat we alles nog aan konden passen, van de materialen Tot de kleuren en de greepjes, dus we konden gerust tekenen. Als zij de opdracht maar binnen hadden.

Nou sorry, maar dat is niet onze manier van werken. Ik teken pas als iets helemaal naar mijn zin is. En dat is dus niet bij Grando geworden.
Dank voor jullie reacties tot zover, hoe vinden jullie de prijzen liggen bij Grando? Voor de grap 'dezelfde' keuken ingetekend bij de ikea... Scheelt wel wat in de prijs natuurlijk, maar lijkt niet superveel te schelen....
Beste I am I, goed om te lezen dat jullie door de aannemer naar Grando Keukens zijn doorverwezen. De aanschaf van een nieuwe keuken is natuurlijk een behoorlijke investering. Wij kunnen ons voorstellen dat u niet over één nacht ijs gaat en hier goed in geadviseerd wilt worden. Bij Grando Keukens bent u dan aan het goede adres. In onze showroom bieden wij u een ruim assortiment in 4 verschillende collecties. Om u een zo goed mogelijk beeld te geven van uw nieuwe keuken maken onze adviseurs voor u een 3-dimensionale keukentekening. De prijs van uw keuken is van diverse factoren afhankelijk. Dit heeft o.a. te maken met het materiaal van de keuken, het formaat, de apparaten en het soort fronten/grepen/accessoires. Grando biedt keukens op maat dus u bepaalt eigenlijk zelf de prijs.

Wij hopen u in de nabije toekomst in een van onze showrooms te mogen ontmoeten!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tol (Grando Keukens hoofdkantoor)
Wij hebben afgelopen jaar een keuken gekocht. Wij hebben lang rondgeshopt, vergeleken en onderhandeld.

Ik zou nooit voor Grando gaan omdat ze ruim 2x zo duur bleken ten opzichte van de keukenwinkels uit het lage segment.

Wij hebben uiteindelijk 17.500 Euro betaald voor een keuken die bij Grando (na 2 gesprekken!) volgens de verkoper "beslist niet onder de 36.000 Euro" kon worden verkocht.

(Onze keuken: eiland van 3m, met hoge apparatuur-achterwand. Alle apparatuur van Miele, incl. inbouw-koffieapparaat en inbouw-stoomoven, Pitt Cooking, Quooker Twin taps, granieten werkblad, frontjes hoogglans en greeploos.)

Na onze ervaring zou ik niemand Grando aanbevelen.

Succes met je keuze!
Verder niemand?
Iami, ik ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gekozen hebt.

Groetjes, Zoete
Wij hebben een grando keuken en zijn zeer tevreden. Hij was wat prijzig maar de kwaliteit is heel goed en de service ook. In mijn schoonmaakwoede heb ik per ongeluk de vasthoudt klemmetjes voor de glazen achyerwand kwijt gemaakt. Ik dacht bel ze even ( keuken is 5 jaar oud) kreeg ze opgestuurd en geen kosten eraan verbonden
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven