Ervaringen met PVC vloeren (kwaliteit)

05-03-2009 23:13 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn nieuwbouwwoning heb ik eigenlijk al beslist dat ik een PVC vloer wil. Lijkt me voor mij het meest praktische en ook nog mooi. Ik heb een mooie vloer gezien van het merk Designflooring (Art-select summer oak). Heeft er iemand ervaringen met dit merk? Misschien iemand die zich er ook in verdiept heeft? En wat is de algemene ervaring met een PVC vloer? Zijn er nadelen?
Alle reacties Link kopieren
anneweetjewel, ik heb het even aan mijn man gevraagd.

Als je de vloer met polish van m-flor bewerkt zijn de krassen verdwenen.
Alle reacties Link kopieren
jessicadave heeft je man ook een website of iets dergelijks?
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan voor een pu vloer in ons nieuwe huis. Ideaal icm vloerverwarming en gemakkelijk in het onderhoud.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft 2 weken geleden in de woonkamer een pvc vloer van windmoller gelegd. Hij wilde het graag zelf doen ( echte hobby bob), een klik pvc leek hem makkelijker te plaatsen dan lijmen en het is inderdaad goed gelukt. Het was geen hele goedkope vloer rond de 50,00 m2, we hebben deze gehaald bij actiepvc.
Alle reacties Link kopieren
hoi jessicaendave,



wil je mij je gegevens doorsturen ik ben op zoek naar een pvc vloer van 150m2 en de genoemde prijs is zeker de moeite waard om een gesprek aan te gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Sparkle84 schreef op 06 maart 2009 @ 14:56:

PVC heeft wel naden! PVC wordt in banen gelegd en dat wordt dichtgekit.



Misschien bedoel je Marmoleum mamalelie?



edit: even gekeken op de site, wordt idd gezegt dat het pvc is.. ik kende deze toepassing iig nog niet..

lijkt volgens mij dus veel op vinyl..Naar mijn weten is er geen naad bij de PVC stroken zolang de ondergrond niet werkt. Bij de natte dekvloer kan de ondergrond na het verlijmen van de PVC stroken nog werken. daardoor ontstaan er de naden.
Alle reacties Link kopieren
quote:sanver schreef op 25 juli 2012 @ 22:04:

Mijn man heeft 2 weken geleden in de woonkamer een pvc vloer van windmoller gelegd. Hij wilde het graag zelf doen ( echte hobby bob), een klik pvc leek hem makkelijker te plaatsen dan lijmen en het is inderdaad goed gelukt. Het was geen hele goedkope vloer rond de 50,00 m2, we hebben deze gehaald bij actiepvc.Klik PVC is inderdaad heel handig. Je hebt geen chemische afval bij de volgende verhuizing. De planken zijn duurder maar de totale kosten lager. Een tip: kijk even bij Lab21 of Tapijtcentrale. zij hebben daar goede klik pvc voor leuke prijzen. Volgens me kan je voor ¤25 per m2 klik PVC krijgen met goede kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
quote:suikervrij schreef op 25 juli 2009 @ 23:01:

Ik wil ook een pvc vloer laten leggen. Hier vragen ze 85 euro per m2. Inc egaliseren en leggen. Maar das wel een beetje duur... Ik wil de Mflor authentic plank en kleur cupric.Dat is echt een bizar hoge prijs! Met ¤35 tot ¤45/m2 moet je wel een heel mooi pvc vloer kunnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-03-2013 19:44
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hej,



ik heb gehoord dat ze bij bebovloerbedekking in vriezenveen hele mooie goedkope pvc vloeren verkopen maar we moeten er 2half uur voor rijden, heeft iemand ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben gekeken bij GJ floors. Gaan voor verlijmen ivm de katten.
Alle reacties Link kopieren
Wij willen in ons nieuwe huisje ook een nieuwe PVC vloer leggen. Na een grondig onderzoek naar de voor- en nadelen zijn wij ook voor PVC gaan kiezen. Nou hebben wij de [spam] hier gelezen, klopt dit een beetje?



Ook zouden wij graag advies willen hebben over wat een beetje een goede aannemer is? Wij wonen zelf in Groningen..
Alle reacties Link kopieren
[....]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 22-06-2014 13:44
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Meneer Beyer,



Foei, foei!!! De regels niet gelezen!!! Dit mag niet. Uw klanten dienen toch ook de kleine lettertjes te lezen? Dat heb ik wel eens van iemand gehoord die zaken met u deed!!



M. vr. gr.,

Biekoe
Alle reacties Link kopieren
Tvp
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven