Ervaringen met "Werkspot"?

woensdag 28 juli 2010 om 09:23
Goedemorgen lezers!
Heeft er hier iemand [leuke] ervaringen met, of adviezen voor www.werkspot.nl ?
Ik denk erover om een boom* uit mijn tuintje te laten rooien (na het aanvragen van een rooivergunning uiteraard).
Ik ben al een Marktplaatsfan en vind het topic hierover leuk om te lezen. Zijn er net zulke verhalen te vertellen over werkspot?
* zo'n 15 jaar geleden als 'kerstboompje met kluit' gekocht, nu 9 meter hoog....dus het wordt een beetje donker in het tuintje
Bij voorbaat dank voor jullie reakties,
groetjes, Beter Laat
Heeft er hier iemand [leuke] ervaringen met, of adviezen voor www.werkspot.nl ?
Ik denk erover om een boom* uit mijn tuintje te laten rooien (na het aanvragen van een rooivergunning uiteraard).
Ik ben al een Marktplaatsfan en vind het topic hierover leuk om te lezen. Zijn er net zulke verhalen te vertellen over werkspot?
* zo'n 15 jaar geleden als 'kerstboompje met kluit' gekocht, nu 9 meter hoog....dus het wordt een beetje donker in het tuintje
Bij voorbaat dank voor jullie reakties,
groetjes, Beter Laat
woensdag 28 juli 2010 om 09:29
Hier ook een goede ervaring. Alleen schrok ik van het aantal reacties. Ik heb op vrijdagavond een oproep geplaatst en dacht na het weekend reacties te ontvangen. Twee uur later heb ik de advertentie stilgezet, zoveel reacties ontving ik (ging om een nieuwe CV-ketel).
Uiteindelijk 2 bedrijven een officiële offerte laten maken en met 1 bedrijf in zee gegaan. Prima werk en prima prijs.
Uiteindelijk 2 bedrijven een officiële offerte laten maken en met 1 bedrijf in zee gegaan. Prima werk en prima prijs.
woensdag 28 juli 2010 om 09:30
Wij hebben een pracht van een overkapping staan via werkspot.
Savonds een advertentie geplaatst en de volgende dag hadden we al 3 biedingen. en nog een paar mails.
Daar uit hebben we er 3 gekozen voor een offerte aan huis.
Binnen 3 weken stond het (de overkapping) er al. voor een fijne prijs en helemaal zo als wij het in onze gedachten hadden.
Ik vind het een handige site.
Savonds een advertentie geplaatst en de volgende dag hadden we al 3 biedingen. en nog een paar mails.
Daar uit hebben we er 3 gekozen voor een offerte aan huis.
Binnen 3 weken stond het (de overkapping) er al. voor een fijne prijs en helemaal zo als wij het in onze gedachten hadden.
Ik vind het een handige site.
woensdag 28 juli 2010 om 09:34
Werkt uitstekend! Ik heb 4x iemand gevonden.
Het mooie is dat je heel snel een prijs indicatie hebt, en via de referenties kan je een beeld krijgen van het geleverde werk. Natuurlijk blijft het prettig om iemand even te ontmoeten. Zo heb ik 3 mensen uitgenodigd om een badkamer/toilet offerte te maken, 1 via werkspot en 2 reguliere bedrijven, en het was niet alleen goedkoper via werkspot, maar ik had ook het geluk om een supervakman te treffen met passie voor zijn werk. Ik ben nog steeds ontzettend tevreden.
Het mooie is dat je heel snel een prijs indicatie hebt, en via de referenties kan je een beeld krijgen van het geleverde werk. Natuurlijk blijft het prettig om iemand even te ontmoeten. Zo heb ik 3 mensen uitgenodigd om een badkamer/toilet offerte te maken, 1 via werkspot en 2 reguliere bedrijven, en het was niet alleen goedkoper via werkspot, maar ik had ook het geluk om een supervakman te treffen met passie voor zijn werk. Ik ben nog steeds ontzettend tevreden.
woensdag 28 juli 2010 om 09:36
Mijn ervaringen zijn ook positief. Er reageren verschillende mensen op de advertentie en dan kun je zelf kiezen met welke partijen je verder gaat. Ik laat alleen mensen langskomen die al een aantal positieve referenties hebben. Vaak kijk ik ook nog even op de site van de bieder, heeft hij een professionele site etc.
Met simpele opdrachten als het vervangen van een CV ketel kan het idd snel gaan. Ik heb er nu een wat ingewikkelder opdracht opstaan en heb sinds eergister nog maar 2 reacties binnen. Maar wel twee reacties met goede referenties dus ik denk dat we er wel uitkomen.
Met simpele opdrachten als het vervangen van een CV ketel kan het idd snel gaan. Ik heb er nu een wat ingewikkelder opdracht opstaan en heb sinds eergister nog maar 2 reacties binnen. Maar wel twee reacties met goede referenties dus ik denk dat we er wel uitkomen.
woensdag 28 juli 2010 om 09:56
Het leek zo voorspoedig te gaan met onze klus op internet. Goede biedingen. Tot we de aannemers thuis uitnodigden. De eerste, daar kreeg ik kipperillingen van zo'n engerd. En daarna kwam een uiterst vriendelijke man die zeer deskundig overkwam. Twee weken later kwam hij met zijn definitieve offerte, meer dan het dubbele van zijn eerste voorstel! En onze klus hadden we toch heel duidelijk omschreven, met foto's en bouwtekeningen erbij.
Ik was wel even klaar met werkspot toen...
Ik was wel even klaar met werkspot toen...

woensdag 28 juli 2010 om 15:51
Goede ervaringen met stukadoor via werkspot. Je kunt natuurlijk net pech hebben met iemand die het niet goed doet, maar dan raad ik je aan om een slechte recensie neer te zetten zodat anderen er niet meer intrappen en daardoor werkspot steeds betrouwbaarder wordt. Ik heb er in ieder geval erg positieve ervaringen mee.
woensdag 28 juli 2010 om 15:57
Wij hebben de cv ketel laten vervangen door iemand via werkspot. Goed bevallen. Kregen veel biedingen, maar uiteindelijk gekozen voor degene met een goede prijs/kwaliteit verhouding (door referenties te lezen). Dat die beste man twee uur reistijd had maakte hem niet uit.
Na de plaatsing merkten we na enkele dagen lekkage bij de vervangen ketel. Installateur die hem had geplaatst meteen opgebeld. Hij regelde dat er diezelfde dag nog iemand anders langs zou komen (van de fabrikant zelf, was ook wat dichter in de buurt). Bleek dat wij een ketel hadden met een productiefout. Er werd gelijk een nieuw exemplaar geinstalleerd. Prima opgelost dus!
Na de plaatsing merkten we na enkele dagen lekkage bij de vervangen ketel. Installateur die hem had geplaatst meteen opgebeld. Hij regelde dat er diezelfde dag nog iemand anders langs zou komen (van de fabrikant zelf, was ook wat dichter in de buurt). Bleek dat wij een ketel hadden met een productiefout. Er werd gelijk een nieuw exemplaar geinstalleerd. Prima opgelost dus!
donderdag 29 juli 2010 om 16:50
donderdag 29 juli 2010 om 16:50
quote:Peanutje schreef op 28 juli 2010 @ 10:49:
Hier ook niet al te beste ervaringen. Rare types en degene die uiteindelijk de klus zou klaren kwam op de dag van de afspraak niet opdagen (daar gingen mijn vrije dagen ). Zijn prijs was dus blijkbaar echt te mooi om waar te zijn.Dat is balen, zeg. Heb je wel een recensie ingevuld?
Hier ook niet al te beste ervaringen. Rare types en degene die uiteindelijk de klus zou klaren kwam op de dag van de afspraak niet opdagen (daar gingen mijn vrije dagen ). Zijn prijs was dus blijkbaar echt te mooi om waar te zijn.Dat is balen, zeg. Heb je wel een recensie ingevuld?