Familie problemen

21-09-2019 17:57 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-09-2019 09:02
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
99.80% gewijzigd
Wat zou je je beste vriendin adviseren?
Celaena_Aelin schreef:
21-09-2019 18:02
Wat zou je je beste vriendin adviseren?
Niet om te zeuren maar ik vind dit zo'n raar iets.

Meestal als mensen zelf echt niet weten hoe ze dingen het beste kunnen zien/doen/leren doen adviseren ze hun omgeving heus niet ineens totaal anders.
Lucifer2018 schreef:
21-09-2019 18:12
Niet om te zeuren maar ik vind dit zo'n raar iets.

Meestal als mensen zelf echt niet weten hoe ze dingen het beste kunnen zien/doen/leren doen adviseren ze hun omgeving heus niet ineens totaal anders.
Het zal je verbazen hoe vaak dat wel zo is. Dit is waarschijnlijk omdat er dan geen emoties bij betrokken zijn.

Het is goed om daar, in dit geval to, om daar eens vanaf een afstand te kunnen bekijken.
Zeg tegen je vriend dat hij je oma van zijn whatsapp af mikt. Het is kiezen of delen of hij appt gezellig met oma of de relatie is ten einde. En ga heel ver weg wonen.
VivaYfke schreef:
21-09-2019 18:29
Het zal je verbazen hoe vaak dat wel zo is. Dit is waarschijnlijk omdat er dan geen emoties bij betrokken zijn.

Het is goed om daar, in dit geval to, om daar eens vanaf een afstand te kunnen bekijken.
Ik geloof dat niet zo. Ik zie van die vriendinnen die zelfde soort moeilijk denken hebben en omgaan met emoties/relaties ect.
2019 schreef:
21-09-2019 18:39
Zeg tegen je vriend dat hij je oma van zijn whatsapp af mikt. Het is kiezen of delen of hij appt gezellig met oma of de relatie is ten einde. En ga heel ver weg wonen.
Eens.
Kans dat ze binnenkort dood gaat of is ze nog niet zo oud?
wat een tokkies die familie
Beter een half motto....
Joh, dergelijke mensen moet je compleet uit je leven bannen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dadelijk ga je ze nog normaal vinden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Waarom ga je nog met iemand uit die familie om?

Ik zou je vriend uitleggen wat er allemaal gebeurt is en hem verzoeken het contact oppervlakkig te houden en af te bouwen.
Gatekeeper* schreef:
21-09-2019 19:30
Kans dat ze binnenkort dood gaat of is ze nog niet zo oud?
:HA:
2019 schreef:
21-09-2019 18:39
Wie zegt dat hij daadwerkelijk met oma communiceert? Dat zou ik eerst gewoon eens vragen. Het kan net zo goed verzonnen zijn door oma om lekker te stoken, als ik dit verhaal zo lees.
@liaru, waarom onderhoud je nog contact met jouw familie en introduceer je jouw vriendje bij hen?
Ik zou mooi het contact extreem laten verwateren met die familie. Weet je vriend dat je oma zo raar is? Want dat zou ik vooraf/nu wel melden bij hem. Als ze contact zoekt en rare verhalen gaat ophangen, weet hij dat hij haar moet negeren.
Hoe krijgt oma dat allemaal voor elkaar? Haha dat iemand in de familie nog met haar om gaat.. dat zegt veel over je familie, klinkt asociaal allemaal en natuurlijk aangifte doen tegen je broertje, er zijn natuurlijk grenzen.. ook in een gekke familie.
En vriend wegdoen die is ook niet goed.
Ik geloof ook niet dat je oma met hem appt of misschien heeft hij uit beleefdheid n paar keer terug geappt. Vraag het eerst maar eens aan hem.
Verder contact verbreken met oma en consorten.

Hoe reageerden je ouders toen je broer je in elkaar sloeg? Dit is allemaal niet normaal. Hou alleen contact met de familieleden waar je goed mee om gaat. Mocht je anderen tegenkomen bij familie ga dan ver van ze zitten en negeer ze. Je oma heeft dat gewoon verdient. Niks geen respect voor ouderen. Dat respect heeft ze al lang verspeeld.
Waarom haal je nou je bericht leeg?
Ach weer zo een treurige en kinderachtige OP meltdown......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven