Feliway
maandag 16 juli 2012 om 08:26
maandag 16 juli 2012 om 08:32
Paar dingetjes: niet gebruiken bij mensen met astma, verdamper is voldoende voor ong 60 m². Heb je meer ruimte, dus ook meer verdampers. Werkt niet bij territoriale agressie en sowieso nauwelijks bij agressie tussen katten onderling.
Overigens denk ik als je googled op bijsluiter en feliway dat er wel een Nederlandse versie ergens moet staan.
Overigens denk ik als je googled op bijsluiter en feliway dat er wel een Nederlandse versie ergens moet staan.
maandag 16 juli 2012 om 09:55
@Pearle, ik heb het ook gebruikt voor mijn kat, die was opeens super schuw geworden, en wilde niet meer beneden in de huiskamer komen. Je moet de feliway gebruiken in de ruimte waar de kat het meest verblijft. Daar neemt hij de werkzame stof op. Ik dacht dat ik het in de huiskamer moest gebruiken, maar dat was niet goed.
Pas alleen op met het plaatsen van de verdamper, ik had mijne onder een kastje gehangen, maar de verdamper bevat olie en dat zorgde ervoor dat de onderkant en binnenkant super vet waren.
Pas alleen op met het plaatsen van de verdamper, ik had mijne onder een kastje gehangen, maar de verdamper bevat olie en dat zorgde ervoor dat de onderkant en binnenkant super vet waren.
maandag 16 juli 2012 om 10:03
maandag 16 juli 2012 om 16:02