Flexa kleur: Long Island

17-02-2010 11:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan had ik nog even een vraagje

Heeft er misschien iemand in zijn huis de kleuren van de Long Island serie van Flexa..

Ben erg benieuwd hoe dat er dan uit ziet

Zat zelf te denken aan de kleur Puur kiezel om 1 hele wand mee te doen,..

Xxx
Wij hebben de kleuren: wit en zacht kiezel in ons huis gebruikt van Long Island. Let op dat de kleuren op de muur altijd 1 tint donkerder zijn als dat je het je voorstelt vanaf zo'n staaltje. Het is een hele mooie tint grijs geworden, al moet ik zeggen dat toen we het erop smeerder het echt donker grijs werd en we ons rot schrokken ;), maar gelukkig droogt het lichter op!
anoniem_100516 wijzigde dit bericht op 17-02-2010 11:32
Reden: Foto impressie verwijderd
% gewijzigd
He Super Dankjewel dat je toch even je foto wilde plaatsen

Ja wij zaten te denken voor in de woonkamer 1 muur.. met dat wat donkerdere grijs ( puur kiezel ) en dan de overige muren.. in een beetje die lichte witte kleur van Long Island..

Zie dat het bij jou erg mooi geworden is iniedergeval
Puur kiezel is ook heel erg mooi, let op de witte tint van long island is ook licht grijs (dat merkten we toen we het over de witte (goedkope) latex heen smeerden). Het is wat 'harder' wit dan de normale tint wit.
Maar het oogt nog wel als wit denk je naast puur kiezel?

Of heb je dan donker grijs en licht grijs?

Xxx
Ja hoor zeker naast zo'n donkere kleur is het zeker wit.

Ik heb zelf de zachte kiezel (zoals op de foto) met de witte variant op een andere muur. Deze lijkt gewoon wit, maar met een nuance grijs erin. Probeer maar wat staaltjes wit naast elkaar te houden, dan zie je dat het een grijze gloed heeft. Persoonlijk vind ik het erg mooi en zal ook mooi bij puur kiezel staan, maar houdt er rekening mee met je meubels en vloer , een wat geligere vloer of meubels passen er dan iets minder goed bij.
Heej super

zo hoor je het teminste van iemand waarbij het thuis al op de muur zit

Toch betrouwbaarder dan zo'n verkoper..

Er liggen witte plavuizen.. dus ik zat dan te denken..

Gewoon de langste muur van de woonkamer in puur kiezel.. en de overige in die witte kleur.. en dan weer een beetje donker kleed bij het zitgedeelte..

Zie het al voor me haha ;)
.
Nog even omhoog, iemand ervaring met Long Island? Is het meer grijs of toch richting bruin/paars? Ik heb nu twee stukken op de muren geverfd in zacht kiezel en midden kiezel maar deze kleuren wijken zo enorm van elkaar af. Zacht is echt grijs maar de midden kiezel is duidelijk richtingbruin/ paars. Nu is het wel zo dat die laatste is gemengd door de Praxis en de eerste door een echte verfwinkel(beiden proefmonsters). Wellicht zit daar het verschil in?

Is er echt zoveel verschil in kleur tussen zacht en midden kiezel? Dus de ene duidelijk grijs en de ander meer paarsig?
Ik heb Long Island puur kiezel op de muur. Het is geen kille grijstint, maar het gaat ook absoluut niet richting taupe of paars hoor.

Ik denk dat jouw kleurverschil komt doordat twee verschillende machines het gemengd hebben...
Bedankt voor je antwoord Jody, Ik was ook al bang dat het verschil in de mengmachines zou zitten. Ik ga gewoon nog een paar goede monstertjes laten maken want ik denk dat dit wel de kleuren zijn die ik wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven