Flexa kleur: Long Island
woensdag 17 februari 2010 om 11:00
woensdag 17 februari 2010 om 11:18
Wij hebben de kleuren: wit en zacht kiezel in ons huis gebruikt van Long Island. Let op dat de kleuren op de muur altijd 1 tint donkerder zijn als dat je het je voorstelt vanaf zo'n staaltje. Het is een hele mooie tint grijs geworden, al moet ik zeggen dat toen we het erop smeerder het echt donker grijs werd en we ons rot schrokken
, maar gelukkig droogt het lichter op!

anoniem_100516 wijzigde dit bericht op 17-02-2010 11:32
Reden: Foto impressie verwijderd
Reden: Foto impressie verwijderd
% gewijzigd
woensdag 17 februari 2010 om 11:27
woensdag 17 februari 2010 om 11:42
Ja hoor zeker naast zo'n donkere kleur is het zeker wit.
Ik heb zelf de zachte kiezel (zoals op de foto) met de witte variant op een andere muur. Deze lijkt gewoon wit, maar met een nuance grijs erin. Probeer maar wat staaltjes wit naast elkaar te houden, dan zie je dat het een grijze gloed heeft. Persoonlijk vind ik het erg mooi en zal ook mooi bij puur kiezel staan, maar houdt er rekening mee met je meubels en vloer , een wat geligere vloer of meubels passen er dan iets minder goed bij.
Ik heb zelf de zachte kiezel (zoals op de foto) met de witte variant op een andere muur. Deze lijkt gewoon wit, maar met een nuance grijs erin. Probeer maar wat staaltjes wit naast elkaar te houden, dan zie je dat het een grijze gloed heeft. Persoonlijk vind ik het erg mooi en zal ook mooi bij puur kiezel staan, maar houdt er rekening mee met je meubels en vloer , een wat geligere vloer of meubels passen er dan iets minder goed bij.
woensdag 17 februari 2010 om 11:50
Heej super
zo hoor je het teminste van iemand waarbij het thuis al op de muur zit
Toch betrouwbaarder dan zo'n verkoper..
Er liggen witte plavuizen.. dus ik zat dan te denken..
Gewoon de langste muur van de woonkamer in puur kiezel.. en de overige in die witte kleur.. en dan weer een beetje donker kleed bij het zitgedeelte..
Zie het al voor me haha
zo hoor je het teminste van iemand waarbij het thuis al op de muur zit
Toch betrouwbaarder dan zo'n verkoper..
Er liggen witte plavuizen.. dus ik zat dan te denken..
Gewoon de langste muur van de woonkamer in puur kiezel.. en de overige in die witte kleur.. en dan weer een beetje donker kleed bij het zitgedeelte..
Zie het al voor me haha

vrijdag 17 september 2010 om 14:00
Nog even omhoog, iemand ervaring met Long Island? Is het meer grijs of toch richting bruin/paars? Ik heb nu twee stukken op de muren geverfd in zacht kiezel en midden kiezel maar deze kleuren wijken zo enorm van elkaar af. Zacht is echt grijs maar de midden kiezel is duidelijk richtingbruin/ paars. Nu is het wel zo dat die laatste is gemengd door de Praxis en de eerste door een echte verfwinkel(beiden proefmonsters). Wellicht zit daar het verschil in?
Is er echt zoveel verschil in kleur tussen zacht en midden kiezel? Dus de ene duidelijk grijs en de ander meer paarsig?
Is er echt zoveel verschil in kleur tussen zacht en midden kiezel? Dus de ene duidelijk grijs en de ander meer paarsig?