Foto op doek?

14-04-2011 21:00 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een tijdje op zoek naar een goed bedrijf dat van die canvasdoeken maakt voor aan de muur.

Ik heb al even op internet gekeken, maar eerlijk gezegd versla ik in het aanbod.

Heeft iemand hier goede ervaringen mee?

Zou je me kunnen vertellen waar je het hebt besteld? ( eventueel met site, dan kan ik zelf even kijken. )
Hema werkt prima.
www.herinneringenoplinnen.nl heb ik goede ervaringen mee, hebben ook vaak aanbiedingen.
Geen doek doen want lelijk. Er zijn een aantal veel mooiere alternatieven. Zie bijvoorbeeld posterxxl.
www.Herinneringenoplinnen.nl is geweldig.

Al meerdere malen besteld en steeds zeer tevreden!

Ze hebben nu ook kortingen ivm moederdag.
www.profotonet.nl
ik kwam dus ook www.canvascompany.nl tegen.

Ze zijn nummer 1 volgens de consumentenbond, dat klinkt best wel goed.

Heeft iemand daar ook nog ervaring mee?
quote:Jorina schreef op 14 april 2011 @ 21:06:

www.herinneringenoplinnen.nl heb ik goede ervaringen mee, hebben ook vaak aanbiedingen.Heb ik ook goede ervaringen mee.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Er is nu 3 x herinneringen op linnen voorbij gekomen TO..

Ik zeg Doe wat met die info..
Ja ik zie het..

zelf heb ik ook slechte ervaringen gehoord en gezien van herinneringen op linnen..

dus ik was eigenlijk op zoek naar een andere goede aanbieder..

deze was bij google ook al voorbij gekomen.
quote:Suze02 schreef op 14 april 2011 @ 21:07:

Geen doek doen want lelijk. Er zijn een aantal veel mooiere alternatieven. Zie bijvoorbeeld posterxxl.Hoezo lelijk? Dat vind jij, smaken verschillen hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
WIj hebben goede ervaring met de Canvas Company.
Ik geloof dat EXPO het ook doet..
quote:Suze02 schreef op 14 april 2011 @ 21:07:

Geen doek doen want lelijk. Er zijn een aantal veel mooiere alternatieven. Zie bijvoorbeeld posterxxl.als ik het lelijk vond, was ik er niet naar op zoek
Overigens, TO, je hebt het over 'slechte ervaringen gezien' bij herinneringen op linnen.

Even voor jou, en misschien ook voor de rest: waar zit dat 'm in? Die lelijkheid? Waar let je op bij het selecteren van zo'n bedrijf? Ik bedoel: er wordt een foto op doek geprint, waar kan dat mis gaan?

Ik ben een leek he, remember
Ja hier ook erg goede ervaring met herinneringoplinnen. Snelle goede service!
Canvascompany ben ik ook supertevreden over! Goede service en kwaliteit.
quote:SeptemberGirl schreef op 14 april 2011 @ 21:36:

Overigens, TO, je hebt het over 'slechte ervaringen gezien' bij herinneringen op linnen.

Even voor jou, en misschien ook voor de rest: waar zit dat 'm in? Die lelijkheid? Waar let je op bij het selecteren van zo'n bedrijf? Ik bedoel: er wordt een foto op doek geprint, waar kan dat mis gaan?

Ik ben een leek he, remember

nou, allereerst je let goed op!

haha,

nou kijk een vriendin van me had daar 1 besteld en de hoekjes waren beschadigd,

waarschijnlijk wist het bedrijf het wel want ze hadden geprobeerd het met een stift bij te werken..

tevergeefs niet gelukt...
Da's wel heel slordig.....
canvasdeal.nl

2 keer zo goedkoop als de Hema, goede kwaliteit en binnen 3 dagen in huis.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
www.linnenfotoschilderij.nl prima services en goedkoop.
Ik kies ook voor Herinneringoplinnen.nl

Heb idd wel een keer een misser gehad (beetje scheef gedrukt), maar na 1 telefoontje was het geregeld - zonder moeilijk gedoe kon ik een nieuw doek bestellen

En 1x vond ik het gewoon tegenvallen, vond de korrel toch iets te grof - had daar eerst bewust voor gekozen. Ook weer gebeld, uitgelegd en wederom zonder gezeik een nieuw doek mogen bestellen
Hoi

ik heb bij ING een rekening en daar spaar je rentepunten. Met die rente punten heb ik een bon van 100 euro gekocht (koste mij 50 euro + zoveel punten) en die kon je spenderen bij een (internet)bedrijf Dat foto's print op oa canvas. Weet zo alleen even niet hoe dat bedrijf heet!

Ik heb een doek van 100x100 en ben zeer tevreden. Heb een foto gekozen met zeer sprekende kleuren want het nadeel van canvas vind ik dat de kleuren wat valer/doffer worden (weet niet hoe ik dat moet uitleggen).

Dus heb je een rekening bij de ING kan je daar eens naar kijken want het scheelt een hoop geld!

Groetjes adios

ps een vriendin heeft een doek van de hema, dacht iets van 50x75 of een maatje groter maar die vind ik dus echt niet mooi. Maar dat ligt misschien aan de grote van de foto (was niet zoveel dacht ik)
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Heb de site even opgezocht: www.print-things.nl

je kan bij de ING bonnen bestellen met de waarde 25, 50, 100 en 150 euro (dus allemaal voor de helft van de waarde)

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Heb al regelmatig iets besteld bij interieurdoek.com en ben erg tevreden. Moet eerlijk zeggen dat ik wel wall plates heb (zie site) haarscherpe kwaliteit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven