Foto op doek?
donderdag 14 april 2011 om 21:00
Ik ben een tijdje op zoek naar een goed bedrijf dat van die canvasdoeken maakt voor aan de muur.
Ik heb al even op internet gekeken, maar eerlijk gezegd versla ik in het aanbod.
Heeft iemand hier goede ervaringen mee?
Zou je me kunnen vertellen waar je het hebt besteld? ( eventueel met site, dan kan ik zelf even kijken. )
Ik heb al even op internet gekeken, maar eerlijk gezegd versla ik in het aanbod.
Heeft iemand hier goede ervaringen mee?
Zou je me kunnen vertellen waar je het hebt besteld? ( eventueel met site, dan kan ik zelf even kijken. )
maandag 18 april 2011 om 18:20
CanvasCompany heb ik ook erg goede ervaringen mee! Ik had daar een bestelling geplaatst om een foto van een krantenadvertentie op canvas te laten drukken (te groot om te scannen, niet meer digitaal aan de afbeelding te komen). Kreeg ik netjes een telefoontje om te vragen of ik er zeker van was, aangezien de afbeelding wat wazig was.
Uiteindelijk heb ik 'm toch laten drukken en ik was erg tevreden over zowel het resultaat als de goede service!
Uiteindelijk heb ik 'm toch laten drukken en ik was erg tevreden over zowel het resultaat als de goede service!
zaterdag 4 juni 2011 om 13:40
quote:annabelhoekstra schreef op 14 april 2011 @ 21:10:
ik kwam dus ook www.canvascompany.nl tegen.
Ze zijn nummer 1 volgens de consumentenbond, dat klinkt best wel goed.
Heeft iemand daar ook nog ervaring mee?Ik heb gister ook een doek besteld bij de Canvascompany ben benieuwd Als het goed is komt hij maandag aan of dinsdag misschien.
Annabel waar heb jij hem uiteindelijk besteld?
ik kwam dus ook www.canvascompany.nl tegen.
Ze zijn nummer 1 volgens de consumentenbond, dat klinkt best wel goed.
Heeft iemand daar ook nog ervaring mee?Ik heb gister ook een doek besteld bij de Canvascompany ben benieuwd Als het goed is komt hij maandag aan of dinsdag misschien.
Annabel waar heb jij hem uiteindelijk besteld?
zaterdag 1 oktober 2011 om 14:15
sorry voor mijn late reactie, maar ik heb hem besteld bij Topdoek
Ik zou eerst naar Canvas Company alleen was dit bedrijf goedkoper
Maar wel een supergoede kwaliteit verder.
Hun site is http://www.topdoek.nl
Ik zou eerst naar Canvas Company alleen was dit bedrijf goedkoper
Maar wel een supergoede kwaliteit verder.
Hun site is http://www.topdoek.nl