garagedeur

15-10-2013 11:28 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou ik dit zelf kunnen opmeten om te bestellen via internet
Als je dat niet weet zou ik er sowieso helemaal niet aan beginnen.
quote:netniet schreef op 15 oktober 2013 @ 11:32:

Als je dat niet weet zou ik er sowieso helemaal niet aan beginnen.Dit dus.
Met een geodriehoek.
quote:netniet schreef op 15 oktober 2013 @ 11:32:

Als je dat niet weet zou ik er sowieso helemaal niet aan beginnen.+1
Kijk eens op www.werkspot.nl ?

misschien verstandiger om daar je opdracht te plaatsen.
Je kan natuurlijk ook gewoon die deur bestellen en de garage er omheen bouwen.
Ik snap heel je vraag niet, maar wat dacht je gewoon van een rolmaat?
quote:whatcomesaround schreef op 15 oktober 2013 @ 11:59:

Ik snap heel je vraag niet, maar wat dacht je gewoon van een rolmaat?Ik dacht persoonlijk eerder aan een meetmaat. Oftewel een maat die het even voor je opmeet.
Ligt er om te beginnen aan wat voor soort poort je wilt. Wij hebben zo´n rolding, daarvan zijn de geleiders aan de binnenkant geplaatst en dan moet je dus aan de binnenkant meten, de poort is dan breder dan het gat.

Wij hebben het laten doen en de heren zijn met z´n tweetjes de hele dag bezig geweest (wel twee poorten).

Zo´n standaard geval moet in het gat dus dan moet je dat gewoon heel precies opmeten.

Ik zou een foto maken, de maten erbij zetten en dan doormailen naar het bedrijf waar je wilt bestellen. Zij kunnen je vast verder helpen.
Waarom wil je als je een garagedeur zelf gaan monteren als je niet weet hoe je hem moet opmeten. Sommige dingen moet je aan vakmensen overlaten. Ik heb onlangs onze garagedeur laten vervangen. De deur werd keurig netjes opgemeten, gemonteerd en de oude deur werd afgevoerd. Meerprijs ¤ 300,- . Onlangs wilde we toch een extra handzender erbij. Dus een in de winkel gekocht, we wilde het instellen zelf wel doen. Maar toen dat niet lukte is diezelfde avond nog een medewerker van dat bedrijf langsgereden om het even voor ons te doen. Kosteloos. Daar ga ik zelf toch niet voor rotzooien. Stel dat je verkeerd meet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven