Geen vaatwasser?
dinsdag 18 juli 2017 om 00:01
Oké, ik weet dat het 2017 is en dat een vaatwasser wel een 'must have' is.
We wonen nu in een klein appartement, met z'n tweeën. Jaren '30, type pijpenla. Nu gaan we over anderhalf jaar verhuizen en ben ik van plan om nog het een en ander te vernieuwen zodat het huis snel verkocht kan worden.
De keuken die er nu in zit is echt op; lelijk en echt achterhaald. Voor een relatief laag bedrag heb ik een mooie, moderne keuken gevonden. Met inbouwkoelkast en geïntegreerde kookplaat. Er is echter geen ruimte voor een vaatwasser. Dan zou er namelijk te weinig ruimte overblijven voor functionele kastruimte.
Maar is het nou heel raar om een keuken te hebben zónder vaatwasser? Ik twijfel. We hebben weinig afwas met twee personen, plus het scheelt ruimte. Ik ben alleen bang dat mensen dan meteen afknappen op het huis.
Wat denken jullie?
We wonen nu in een klein appartement, met z'n tweeën. Jaren '30, type pijpenla. Nu gaan we over anderhalf jaar verhuizen en ben ik van plan om nog het een en ander te vernieuwen zodat het huis snel verkocht kan worden.
De keuken die er nu in zit is echt op; lelijk en echt achterhaald. Voor een relatief laag bedrag heb ik een mooie, moderne keuken gevonden. Met inbouwkoelkast en geïntegreerde kookplaat. Er is echter geen ruimte voor een vaatwasser. Dan zou er namelijk te weinig ruimte overblijven voor functionele kastruimte.
Maar is het nou heel raar om een keuken te hebben zónder vaatwasser? Ik twijfel. We hebben weinig afwas met twee personen, plus het scheelt ruimte. Ik ben alleen bang dat mensen dan meteen afknappen op het huis.
Wat denken jullie?
dinsdag 18 juli 2017 om 00:18
Ik vind een vaatwasser absoluut een must have. Maar ik vind het verder niet belangrijk bij de aankoop van een huis, fijn als het er is maar geen pre. Onze woning had ook geen vaatwasser en die hebben we er zelf in laten zetten in plaats van de inbouw koelkast en vervolgens een grotere losse koelkast gekocht.
dinsdag 18 juli 2017 om 00:19
dinsdag 18 juli 2017 om 00:23
Op ons vorige appartement was de keukenhoek zo klein dat de (grote) koelkast in de living stond.Hernamewaslola schreef: ↑18-07-2017 00:20Losse koelkast erbij gaat ook echt niet. Het huis is echt klein, 50 m2.
Het wordt dus een mooie, moderne keuken zonder vaatwasser en mét geiser.
Werkte voor ons prima.
dinsdag 18 juli 2017 om 01:03
Voor mij is een vaatwasser wel een must have, ik zocht op Funda ook echt op huizen die al een vaatwasser hadden. Tuurlijk kun je 'm er zelf inzetten, maar wij wilden zo min mogelijk werk hebben aan ons nieuwe huis.
Maar goed, is allemaal persoonlijk natuurlijk. Ik denk niet dat jullie huis onverkoopbaar zal worden omdat er geen vaatwasser inzit.
Maar goed, is allemaal persoonlijk natuurlijk. Ik denk niet dat jullie huis onverkoopbaar zal worden omdat er geen vaatwasser inzit.
dinsdag 18 juli 2017 om 01:05
Hernamewaslola schreef: ↑18-07-2017 00:59Maar je hebt een gezin dan? In feite heb je weinig af te wassen met twee volwassenen die full time werken.
Mwa. Een keer koken en wat glazen en bestek en je hebt alweer een hele afwas. Of ik nou veel of weinig moet afwassen, het blijft een rotklus.