gele vlekken in witte broek

dinsdag 30 juni 2009 om 09:59
dinsdag 30 juni 2009 om 10:03
Ik heb zo'n potje poeder wat je extra moet toevoegen naast je wasmiddel. Ik gebruik het bij mijn witte was en als er gekke vlekken inzitten gaat het altijd weg.
Of het ook helpt bij vervaging, algehele kleurverandering of verwassing dat weet ik niet.
Potje is trouwens niet de originele. Was er gewoon 1 van 1 euro bij de zeeman werkt prima.
Of het ook helpt bij vervaging, algehele kleurverandering of verwassing dat weet ik niet.
Potje is trouwens niet de originele. Was er gewoon 1 van 1 euro bij de zeeman werkt prima.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

dinsdag 30 juni 2009 om 10:29
Een nachtje in de Biotex werkt meestal erg goed. Wat ook goed werkt is wassen en vervolgens in de zon hangen. De vlek bleekt er zo uit. Dit deden ze vroeger ook toen er nog geen speciale witmakers waren.
Er bestaat ook witmaker van biotex. Heb ik ook weleens gebruikt en werkt ook goed.
Ik zal het zeker niet kleuren.
Er bestaat ook witmaker van biotex. Heb ik ook weleens gebruikt en werkt ook goed.
Ik zal het zeker niet kleuren.

dinsdag 30 juni 2009 om 11:05
quote:maliboo schreef op 30 juni 2009 @ 10:35:
Ok, niet kleuren dus! Ga eerst al het andere eens proberen dan.
Dat van de zon had ik ook gelezen ja. Ga het vanavond eens proberen.
Ehm.... de zon schijnt toch vooral overdag. Allen de avonduren is wat kort denk ik. Morgen overdag de hele dag buiten laten hangen.
Succes.
Ok, niet kleuren dus! Ga eerst al het andere eens proberen dan.
Dat van de zon had ik ook gelezen ja. Ga het vanavond eens proberen.
Ehm.... de zon schijnt toch vooral overdag. Allen de avonduren is wat kort denk ik. Morgen overdag de hele dag buiten laten hangen.
Succes.
dinsdag 30 juni 2009 om 12:21
Heb ooit eens een tip gekregen om het in de bleek te zetten....nooit doen!
Gewone vlekken haal ik er altijd met Shampoo uit. Goed wrijven onder de kraan en dan wassen. Alleen dat is wel wat werk. Ik ga denk ik ook maar een een vlekken middeltje halen. Heb nu dus ene vlek (ik denk vet) in mijn witte rok, die er met shampoo niet uit gaat.
Gewone vlekken haal ik er altijd met Shampoo uit. Goed wrijven onder de kraan en dan wassen. Alleen dat is wel wat werk. Ik ga denk ik ook maar een een vlekken middeltje halen. Heb nu dus ene vlek (ik denk vet) in mijn witte rok, die er met shampoo niet uit gaat.

dinsdag 30 juni 2009 om 12:36

dinsdag 30 juni 2009 om 16:42