Geurzakjes

13-05-2020 14:53 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn kledingkast heb ik altijd geurbuiltjes van robijn morgen fris. Vind het lekker ruiken. Toch vind ik dat de geur snel minder wordt. Bestaan er geurzakjes die langer lekker blijven ruiken?
..........
Zo-ik schreef:
13-05-2020 18:10
Waar kun je kleine zeepjes kopen die lekker fris ruiken? Vind zoals lush vaak zo stinken.
Dove! Zeep ligt er bij mij ook in. :$
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
13-05-2020 18:42
Dove! Zeep ligt er bij mij ook in. :$
Ja, dove kan ook prima.
Lavendel in dichtgeknoopte zakdoekjes doen: dat ruikt superfris!
Moemoe64 schreef:
13-05-2020 18:55
Lavendel in dichtgeknoopte zakdoekjes doen: dat ruikt superfris!
Ik vind echte lavendelgeur heel lastig te vinden eigenlijk. Het ruikt gewoon nooit naar lavendel maar meer naar een chloorachtige geur, in elk geval in mijn neus.

Ik lees trouwens mee, ik ben ook dol op geurtjes maar herken het punt van dat een geur snel vervliegt.
Foutje
zo-ik wijzigde dit bericht op 13-05-2020 19:16
95.94% gewijzigd
..........
Moet toegeven dat ik niet zo van de geuren ben. Vind geuren snel stinken/ te heftig. Heb thuis ook niets van huis parfum. Vind alleen de geur van schone frisse was lekker. Daarom heb ik wel altijd een geurzakje in de kledingkast liggen
..........
Zo-ik schreef:
13-05-2020 19:15
Moet toegeven dat ik niet zo van de geuren ben. Vind geuren snel stinken/ te heftig. Heb thuis ook niets van huis parfum. Vind alleen de geur van schone frisse was lekker. Daarom heb ik wel altijd een geurzakje in de kledingkast liggen
Lekker wasmiddel zoeken en was buiten laten drogen. Doe ik standaard als het even kan, veel frisser dan in de droger en ook veel langer. Heb een paar weken geleden kleding gewisseld (zomer-winter) en spullen van vorige zomer roken echt nog superfris, terwijl het winterspul, dat veel vaker de droger in gaat, dat dus veel minder heeft.

Wij hebben lavendel in de tuin staan. En pepermunt. Citroenmelisse, kamille, tijm, peterselie. Het meeste om mee te koken of thee van te maken, maar lavendel is prima te drogen en dan kan het zo de kast in.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik gebruik hier 'Papier d'Arménie' voor.

Afbeelding
OldWood schreef:
13-05-2020 18:02
Wat voor zeepjes zijn dat dan die jullie in de kast leggen? Gewoon die ouderwetse blokken?

Zou de kast van m'n opa en oma vroeger daarom altijd zo lekker geroken hebben 🤔

De lavendelzeep van Etos eigen merk is heerlijk. Een blok zeep met echte lavendelbloemetjes erin. (je moet dan wel net als ik van lavendel houden natuurlijk)
Zelf lavendel zakjes maken.
Losse lavendel kopen en een klein zakje naaien met de naaimachine of met de hand (of strijkband).

Ik heb laatst lavendel gekocht bij Dille & Kamille waar ik dat mee doe.
Tuinbank schreef:
15-05-2020 14:54
Zelf lavendel zakjes maken.
Losse lavendel kopen en een klein zakje naaien met de naaimachine of met de hand (of strijkband).

Ik heb laatst lavendel gekocht bij Dille & Kamille waar ik dat mee doe.

Ik weet niet of ze ze nu nog verkopen maar een paar jaar geleden heb ik bij D&K kant-en-klare lavendelzakjes gekocht. Heerlijk. Ze ruiken nog steeds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven