Geurzakjes
woensdag 13 mei 2020 om 18:44
Ja, dove kan ook prima.
woensdag 13 mei 2020 om 19:01
Ik vind echte lavendelgeur heel lastig te vinden eigenlijk. Het ruikt gewoon nooit naar lavendel maar meer naar een chloorachtige geur, in elk geval in mijn neus.
Ik lees trouwens mee, ik ben ook dol op geurtjes maar herken het punt van dat een geur snel vervliegt.
woensdag 13 mei 2020 om 19:15
woensdag 13 mei 2020 om 19:48
Lekker wasmiddel zoeken en was buiten laten drogen. Doe ik standaard als het even kan, veel frisser dan in de droger en ook veel langer. Heb een paar weken geleden kleding gewisseld (zomer-winter) en spullen van vorige zomer roken echt nog superfris, terwijl het winterspul, dat veel vaker de droger in gaat, dat dus veel minder heeft.
Wij hebben lavendel in de tuin staan. En pepermunt. Citroenmelisse, kamille, tijm, peterselie. Het meeste om mee te koken of thee van te maken, maar lavendel is prima te drogen en dan kan het zo de kast in.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
vrijdag 15 mei 2020 om 14:49
De lavendelzeep van Etos eigen merk is heerlijk. Een blok zeep met echte lavendelbloemetjes erin. (je moet dan wel net als ik van lavendel houden natuurlijk)
zaterdag 16 mei 2020 om 08:32
Ik weet niet of ze ze nu nog verkopen maar een paar jaar geleden heb ik bij D&K kant-en-klare lavendelzakjes gekocht. Heerlijk. Ze ruiken nog steeds.