Glazenwasser

22-03-2011 15:21 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt een godsgruwelijke hekel aan rampenlappen. Ook manlief is geen enthousiast ramenlapper. We overwegen dus om een glazerwasser in te huren. Mijn aanbod op werkspot levert echter heel verschillende prijsopgaves op en ik weet niet zo goed wat nu een beetje een normaal tarief is.

Hoeveel betalen jullie de glazenwasser? En wat doet ie daarvoor?

Heeft iemand een glazenwasser die ook de binnenkant van het huis mee neemt?
anoniem_8251 wijzigde dit bericht op 22-03-2011 15:22
Reden: Typo demon!
% gewijzigd
Bij ons komt de glazenwasser zo eens in de 6 weken en die doet alle ramen ( op dakramen na) aan de buitenkant voor ¤15 euro.
tientje per keer.

Ik heb 2 kleine ramen, maar wel met van die kleine ruitjes erin. Bovendien moet ie helemaal bovenop de ladder staan. En als ie eraf pleurt is ie niet eens verzekerd.

Het bovenste raam is te hoog en daar komt dan ook gewoon niemand. (er staan zelfs nog maten op in het krijt geschreven. Ik kom er niet bij aan de binnenkant en de glazenwasser niet aan de buitenkant).
quote:florita schreef op 22 maart 2011 @ 16:34:

Hier 5 euro voor eens in de 4 weken. Is wel maar 1 groot en 1 badkamerraampje. Jammer genoeg doet hij niet de ramen op de 3e verdieping (wij wonen in een bovenwoning).

@Lauren, dat lijkt me zeker niet normaal hoor. Hier gewoon 'ouderwets' met een spons en een zeem, maar wordt prima schoon moet ik zeggen.Dank je, ik heb net gebeld naar het bedrijf om te klagen en als het goed is, komt hij het van de week handmatig over doen.
Bij ons in de vinexwijk 7,50 voor de 1e verdieping (beneden en helemaal boven doen we zelf), komt 1x / maand ongeveer.
Onze glazenwasser komt ongeveer eens in de 6 á 8 weken. Voor 11,50 doet hij de buitenkant van alle ramen (we hebben overigens slechts 1 verdieping). Aan het einde van de dag ligt er een briefje op de mat dat de ramen zijn gelapt en met het rekeningnummer waarop je het geld moet storten. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.
Wij betalen 18 euro voor alle ramen aan de buitenkant, bg, eerste en 2e verdieping. Hij komt ongeveer een keer in de 6-8 weken. Als we niet thuis zijn stopt hij een briefje in de brievenbus en dan komt hij meestal 's avonds nog even langs voor zijn geld.
Ik heb geen hekel aan glazenwassen. Ik kom bij jullie allemaal wel ff langs, ik doe het voor een tientje
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know
Ik heb geen hekel aan glazenwassen. Ik kom bij jullie allemaal wel ff langs, ik doe het voor een tientje
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven