Glazenwasser
dinsdag 22 maart 2011 om 15:21
Ik heb echt een godsgruwelijke hekel aan rampenlappen. Ook manlief is geen enthousiast ramenlapper. We overwegen dus om een glazerwasser in te huren. Mijn aanbod op werkspot levert echter heel verschillende prijsopgaves op en ik weet niet zo goed wat nu een beetje een normaal tarief is.
Hoeveel betalen jullie de glazenwasser? En wat doet ie daarvoor?
Heeft iemand een glazenwasser die ook de binnenkant van het huis mee neemt?
Hoeveel betalen jullie de glazenwasser? En wat doet ie daarvoor?
Heeft iemand een glazenwasser die ook de binnenkant van het huis mee neemt?
anoniem_8251 wijzigde dit bericht op 22-03-2011 15:22
Reden: Typo demon!
Reden: Typo demon!
% gewijzigd
dinsdag 22 maart 2011 om 17:21
tientje per keer.
Ik heb 2 kleine ramen, maar wel met van die kleine ruitjes erin. Bovendien moet ie helemaal bovenop de ladder staan. En als ie eraf pleurt is ie niet eens verzekerd.
Het bovenste raam is te hoog en daar komt dan ook gewoon niemand. (er staan zelfs nog maten op in het krijt geschreven. Ik kom er niet bij aan de binnenkant en de glazenwasser niet aan de buitenkant).
Ik heb 2 kleine ramen, maar wel met van die kleine ruitjes erin. Bovendien moet ie helemaal bovenop de ladder staan. En als ie eraf pleurt is ie niet eens verzekerd.
Het bovenste raam is te hoog en daar komt dan ook gewoon niemand. (er staan zelfs nog maten op in het krijt geschreven. Ik kom er niet bij aan de binnenkant en de glazenwasser niet aan de buitenkant).
dinsdag 22 maart 2011 om 17:55
quote:florita schreef op 22 maart 2011 @ 16:34:
Hier 5 euro voor eens in de 4 weken. Is wel maar 1 groot en 1 badkamerraampje. Jammer genoeg doet hij niet de ramen op de 3e verdieping (wij wonen in een bovenwoning).
@Lauren, dat lijkt me zeker niet normaal hoor. Hier gewoon 'ouderwets' met een spons en een zeem, maar wordt prima schoon moet ik zeggen.Dank je, ik heb net gebeld naar het bedrijf om te klagen en als het goed is, komt hij het van de week handmatig over doen.
Hier 5 euro voor eens in de 4 weken. Is wel maar 1 groot en 1 badkamerraampje. Jammer genoeg doet hij niet de ramen op de 3e verdieping (wij wonen in een bovenwoning).
@Lauren, dat lijkt me zeker niet normaal hoor. Hier gewoon 'ouderwets' met een spons en een zeem, maar wordt prima schoon moet ik zeggen.Dank je, ik heb net gebeld naar het bedrijf om te klagen en als het goed is, komt hij het van de week handmatig over doen.
dinsdag 22 maart 2011 om 20:48
Onze glazenwasser komt ongeveer eens in de 6 á 8 weken. Voor 11,50 doet hij de buitenkant van alle ramen (we hebben overigens slechts 1 verdieping). Aan het einde van de dag ligt er een briefje op de mat dat de ramen zijn gelapt en met het rekeningnummer waarop je het geld moet storten. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.
dinsdag 22 maart 2011 om 21:14