Godmorgen wastafel

21-03-2014 20:35 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn op zoek naar een betaalbare wastafel. Nu zagen we deze.

godmorgen wastafel

Wat zijn jullie ervaringen? Fijne wastafel etc?

Ik hoor graag jullie ervaringen.
Wat een naam zeg...

Ik dacht echt dat je of goedemorgen óf een vloek (o.i.d.) verkeerd getypt had.

Echt Ikea.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mijn zwager en schoonzus hebben zoiets. Het is een vreselijke knoeibak omdat hij zo ondiep is.
Lijkt meer een badkuip dan een wastafel.
verba volant, scripta manent.
Ik vind het wel een mooie wastafel en het is denk ik al duidelijk dat ik geen ervaring ermee heb hè? Hopelijk reageren er anderen die dat wel hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb iets dat er op lijkt in mijn badkamer. Hij is alleen smaller omdat er maar 1 kraan opzit. Hij zat al in het huis toen ik het kocht en ik raad het niet aan. Gelukkig heb ik in mijn slaapkamer een diepere wasbak, want dat ondiepe is niet zo praktisch. Het ziet er superstrak en mooi uit, maar het water loopt niet mooi weg (er blijven veel druppels in de wasbak liggen), waardoor je veel kalkaanslag in de wasbak krijgt.
Semper ubi sub ubi
Onhandig voor handwasjes
Wij hebben deze

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/spr/99903076/

Zochten ook een goedkopere omdat we de prijzen echt belachelijk vonden.. Hij zit er nu een half jaar in en ik vind hem perfect! Heeft nog genoeg ruimte om wat op te zetten, tot nu toe nog helemaal mooi, lades zijn lekker groot. En voor dat geld wilden wij het er wel op wagen!
Wij zijn btw voor deze wasbak gegaan omdat deze van keramiek is en dus beter tegen chemicaliën kan! Vond ik wel erg belangrijk.. Dat is bij de wasbak van jiu niet zo
Heel mooi, water loopt wel ok weg, maar een emmer erin leegliepen werkt niet, spat alle kanten op, dus onhandig bij schoonmaken en kinderbadjes. Voor tandenpoetsen wel ok, alleen het water is in het midden bij ons dus wegspoelen van tandpasta moet je even 'helpen'.

Voor mooi 5 sterren, even mooi als duur design, voor praktisch 2 sterren.
Ik heb hem! Ben er prima tevreden mee. Inderdaad, hij is ondiep en breed, daarom blijven er wel wat druppels in staan. Maar ik maak eigenlijk iedere dag (ook in vorige badkamer) de wastafel even droog..

Handwasje gaat wat moeilijk, je koopt hem echt voor het gezicht.
When in doubt, add glitter.
Onderkastje met laden trouwens super!
Tandpasta verhaal van Honingbijtje herken ik ook
When in doubt, add glitter.
Oh en schoonmaken moet met speciaal spul, al haal ik meestal gewoon een lapje met groene zeep eroverheen. Boenen met chloor mag niet.
Ik heb een hele oude keramieken wastafel uit 1930 en daar moet ik mijn tandpasta ook bij helpen hoor.

Wat een onzin.

Mijn moeder heeft ook een godmorgon (?) van ikea.. ook met die 2 laden en ik zit er over na te denken om hem ook te nemen ipv mijn antieke bak.

Mn moeder vind hem heel fijn schoonmaken, maar wij hebben dan ook niet veel kalk in het water.
Verkeerde topic
Ja ik heb hem.

Voordelen: goede kwaliteit, blijft heel mooi en smoelt leuk in de badkamer.

Nadelen: niet geschikt voor handwasjes oid (nu doe ik dat toch al niet), bij handen wassen ed spat je snel bovenop de wastafel.

Maar ook ik haal dagelijks wel even een doekje over de wastafel. Dus al met al, ben ik er erg tevreden mee.
We gaan niet voor de Godmorgon. Het praktische gedeelte is toch belangrijk. En helemaal omdat we nog geen kinderen hebben maar wel mee bezig zijn... Voor kinderen is het helemaal niet praktisch als ik het zo hoor.

Heeft er toevallig iemand ervaring met de Bruynzeel Mino of Pinto?

Bruynzeel Mino

Bruynzeel Pinto

Hoor het graag!
Maar dat zijn toch ook van die ondiepe wastafels? Dan hou je toch dezelfde praktische problemen?

Mijn ouders hebben ook zoiets, ik vind het niet handig. Idd vaak water op de rand of het spat er overheen.

Ik heb zelf zo'n waskom, ben daar heel tevreden over.
Wij hebben hem ook. Heel blij mee. Emmers gooi ik leeg in het toilet, handwasjes doe ik in een emmer. Voor ons een prima wastafel met kinderen van verschillende leeftijden in huis...
quote:kylie_ schreef op 22 maart 2014 @ 19:41:

Wij hebben hem ook. Heel blij mee. Emmers gooi ik leeg in het toilet, handwasjes doe ik in een emmer. Voor ons een prima wastafel met kinderen van verschillende leeftijden in huis...U heeft de godmorgon? Welke maat heeft u? Als wij hem kopen kopen we de 1 meter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven