Goede Thermosbeker

24-04-2019 15:58 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik forens veel, dus ik ben op zoek naar een goede thermosbeker. Tot nu toe wel een paar dit-zat-nog-in-het-kerstpakket-van-ome-Tinus-bekers geprobeerd, maar die lekten allemaal. Google geeft me er zo veel, allemaal tussen de 10 en de 400 euro, dat ik de bomen door het bos niet meer zie. Ik wil graag thee meenemen en er het liefst niet meer dan 20 euro aan uitgeven. Het moet met name praktisch zijn; ik hoef geen hip designding.

Wie heeft tips?
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Bedankt voor de tips allemaal! Hier in 't durp zit in elk geval een hema en een blokker, dus ik ga eens kijken.
Het merk Thermos is heel goed. Koffie blijft vijf uur heet in mijn beker.
Ik ben nog steeds blij met mijn (lelijke) beker van Starbucks. Draaidop en klepje om uit te drinken. Kan op z'n kop in mijn tas desnoods. Past ook veel in.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
nachtvlinder1977 schreef:
24-04-2019 21:03
Hoe dan?
Ja, goeie vraag, ik heb echt geen idee. Ik heb er nu 1 die gegarandeerd lek is, dat werkt beter voor mij.
Zojuist op https://radar.avrotros.nl/ de thermosbekerstest gezien.
Erg interessant en hulpvol.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Jaja007 schreef:
06-05-2019 20:48
Zojuist op https://radar.avrotros.nl/ de thermosbekerstest gezien.
Erg interessant en hulpvol.
Ja, die van de Hema op 3 voor 12,50. :-D
Desalniette- schreef:
26-04-2019 14:20
Ja, goeie vraag, ik heb echt geen idee. Ik heb er nu 1 die gegarandeerd lek is, dat werkt beter voor mij.
:mrgreen:
Wel bizarre bedragen zeg, op die van de action na, en die was geloof ik niet eens de slechtste...
die ik wilde bestaat al...
-Darkside- schreef:
24-04-2019 17:52
De thermomokken van starbucks. De beste die ik ooit heb gehad.
Vroeger wel maar tegenwoordig lekken ze vaak.
attribuutje schreef:
06-05-2019 22:05
Wel bizarre bedragen zeg, op die van de action na, en die was geloof ik niet eens de slechtste...
En bij deze test staan de betere er helaas niet bij wel bij mijn eerdere link.
Ik heb er uiteindelijk eentje van Blokker huismerk gehaald (ik ging voor die van Tefal in de aanbieding, maar die was op). Vooralsnog doet hij het prima. Ding was nog geen tientje. Heb wel een week met een verbrande tong rondgelopen omdat er iets meer thee uit kwam dan ik verwachtte en hij ook iets heter was dan ik dacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven