Goedkope lockmachine

17-12-2013 17:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij is er weer! De aanbieding van een goedkope lockmachine bij een budget-supermarkt. Het is een bekend merk maar ............is het een goede machine? Hij kost ¤ 149,-. Wie heeft ervaring?
Die van de lidl? Die is uitstekend, Silvercrest geloof ik. Ik heb hem 1,5 jaar, gebruik hem veel en ik ben er dus bijzonder blij mee.
Hij staat nav aanbevelingen van kennissen hier op het verlanglijstje.
leest mee
Dan ga ik erop af a.s maandag. Ik vond nog een oud Viva-topic uit 2011 en toen waren de recensies ook positief. Ik denk dat het wel een goede koop is. Ik laat het hier nog even weten. En dank voor de reacties.
Het is een singer. Ik ken 'm niet maar singer zal toch niet echt slecht zijn.
Een lockmachine is toch een soort naaimachine die kan locken?
quote:netniet schreef op 18 december 2013 @ 09:35:

Een lockmachine is toch een soort naaimachine die kan locken?

Een nietmachine niet en een lockmachine niet

Is deze machine inderdaad wat? Hmmm eigenlijk helemaal geen plaats voor zo'n ding maarja, ik naai wel graag en ook vaak tricot. Had ik dit topic nou maar niet geopend.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
ook voor katoen en wat dan ook is hij erg handig hoor! Ik vond het afwerken altijd zo'n crime maar dat doe ik nu altijd gewoon voor de lol nu ik dat ding heb. En keurig netjes!
Oh.. ik geloof dat ik mn verjaardagscadeau weet!
Broeken bv gaan zo supersnel met een overlock met 4 klossen. De 5 naden heb je in 10 minuten in elkaar. Echt super. Afwerken en naaien in één supersnelle rit.
Ik heb 'm gekocht! Ben er vanochtend meteen op afgegaan en er stonden er zes. Meteen na mij kocht ook klant er 1 dus het ging best hard. Hij ziet er goed uit dus ik kan niet wachten om 'm te gebruiken. Nu op jacht naar een leuk stofje.
Gefeliciteerd Dammes! Veel plezier ermee. Wel eerst proeflapjes naaien he, want eraf is eraf bij een lockmachine....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven