goedkope soepterrine?
maandag 21 november 2011 om 11:13
Voor mijn 10 persoons kerstdiner ben ik op zoek naar het liefst 2 gelijke soepterrines (wil 2 soorten soep maken). Lijkt me zo chique staan op tafel.
Wie heeft er tips om er goedkoop 2 te 'scoren'? Ik heb al rondgekeken op marktplaats, maar meestal maar 1 van hetzelfde en/of veelste ver uit de buurt.
Wie weet welke (betaalbare) winkels nog meer soepterrines verkopen?
Wie heeft er tips om er goedkoop 2 te 'scoren'? Ik heb al rondgekeken op marktplaats, maar meestal maar 1 van hetzelfde en/of veelste ver uit de buurt.
Wie weet welke (betaalbare) winkels nog meer soepterrines verkopen?
maandag 21 november 2011 om 11:25
En wat dacht je van huren? http://www.serve.nl/action/product/177
(nee geen aandelen, maar ik vond het wel slim bedacht )
(nee geen aandelen, maar ik vond het wel slim bedacht )
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
maandag 21 november 2011 om 11:49
quote:yette schreef op 21 november 2011 @ 11:31:
Ik heb een prachtige van de kringloop. Maar twee dezelfde, dat wordt dan lastig.
Ik heb ook een hele mooie van de kringloop, een toevalstreffer inderdaad, het is iets waar je wel tegenaan moet lopen. Twee dezelfde gaat lastig worden.
Twee verschillende kan ook mooi zijn!
Heb je ook op marktplaats gekeken?
Ik heb een prachtige van de kringloop. Maar twee dezelfde, dat wordt dan lastig.
Ik heb ook een hele mooie van de kringloop, een toevalstreffer inderdaad, het is iets waar je wel tegenaan moet lopen. Twee dezelfde gaat lastig worden.
Twee verschillende kan ook mooi zijn!
Heb je ook op marktplaats gekeken?
donderdag 24 november 2011 om 22:36
Kringloop of rommelmarkten. Daar kun je hele mooie aantreffen van prachtig porselein zoals ze tegenwoordig niet meer gemaakt worden, of je moet er een bult geld voor betalen.
Maar ik heb wel eens serviezen besteld via marktplaats, en dan moet je uiteraard verzendkosten erbij betalen. Maar het KAN wel hoor. Mits ze het goed verpakken en breekbaar erop zetten.
Maar ik heb wel eens serviezen besteld via marktplaats, en dan moet je uiteraard verzendkosten erbij betalen. Maar het KAN wel hoor. Mits ze het goed verpakken en breekbaar erop zetten.