goedkope soepterrine?

21-11-2011 11:13 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn 10 persoons kerstdiner ben ik op zoek naar het liefst 2 gelijke soepterrines (wil 2 soorten soep maken). Lijkt me zo chique staan op tafel.

Wie heeft er tips om er goedkoop 2 te 'scoren'? Ik heb al rondgekeken op marktplaats, maar meestal maar 1 van hetzelfde en/of veelste ver uit de buurt.

Wie weet welke (betaalbare) winkels nog meer soepterrines verkopen?
Kringloop?

Dit is echt iets waar je tegenaan moet lopen. Als je tenminste goedkoop wil.
Nope
Ja, kan ik ook even gaan kijken, dank voor de tip.

Misschien moet ik ook afstappen van het idee dat het 2 dezelfde moeten zijn, want dat lukt alleen bij nieuwe natuurlijk...
Als je geluk hebt kun je ze ook vinden bij de Xenos of Action volgens mij
Een soepterrine hoort bij een compleet servies. Dus om 2 dezelfde te scoren zal niet meevallen.

Succes!
Je zou kunnen kijken of de action iets heeft wat je zoekt, of blokker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
En wat dacht je van huren? http://www.serve.nl/action/product/177

(nee geen aandelen, maar ik vond het wel slim bedacht )
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Ach ja, Xenos of Action,zoals Maroon zegt,daar heb je misschien wel kans van slagen.
Kringloop
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
huren kan inderdaad ook! Ik ga nog even kijken bij action en blokker en xenos en anders huren.

(of toch maar gewoon de bordjes soep opscheppen bij het aanrecht)
Ik heb een prachtige van de kringloop. Maar twee dezelfde, dat wordt dan lastig.
En je hebt 2 verschillende soepen, dan is het mss juist wel leuk om 2 verschillende schalen te hebben?!
Nope
Helemaal gelijk! Ik ga opzoek naar 2 verschillende bij kringloop!
Kringloop is trouwens sowieso een goed adres voor leuke maar doorgaans overbodige tafeldingen als servetringen, onderzetters, messenleggers ...
quote:yette schreef op 21 november 2011 @ 11:31:

Ik heb een prachtige van de kringloop. Maar twee dezelfde, dat wordt dan lastig.

Ik heb ook een hele mooie van de kringloop, een toevalstreffer inderdaad, het is iets waar je wel tegenaan moet lopen. Twee dezelfde gaat lastig worden.

Twee verschillende kan ook mooi zijn!

Heb je ook op marktplaats gekeken?
Ik heb ze van het weekend bij de Marskramer gezien, nog geen tientje per stuk!
Bloemetje, hoe zien die bij Marskramer eruit? Wit porcelein-achtig? Of RVS? Ik kan ze op de website niet vinden.
Action, en de kringloop, wij hadden daar vorig jaar een prachtig servies voor 10 personen, ook voor kerst, meteen extra stoelen mee genomen.
Oeps, late reactie!

Van wit porselein.
Kringloopwinkel! Waarom moeten ze t zelfde zijn? Hier thuis past nix bij elkaar. Borden, bestek, pannen en schalen. Vrolijke boel en ook milieuvriendelijk en t eten smaakt psies het zelfde. Als pokkekinderen iets stuk laten vallen...hup naar de kring
En deze kan zo door naar t vrekkenforum...
Kringloop of rommelmarkten. Daar kun je hele mooie aantreffen van prachtig porselein zoals ze tegenwoordig niet meer gemaakt worden, of je moet er een bult geld voor betalen.

Maar ik heb wel eens serviezen besteld via marktplaats, en dan moet je uiteraard verzendkosten erbij betalen. Maar het KAN wel hoor. Mits ze het goed verpakken en breekbaar erop zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven