gordijn voor half rond raam. wie kan mij een tip geven
dinsdag 4 mei 2010 om 11:27
Hallo,
Over 3 maanden mogen we eindelijk in ons nieuwe huis, wat helaas 2 half ronde ramen heeft, wie heeft een goede betaalbare en bruikbare tip voor mij, ik heb al vaak inetnet afgestruind, maar of het is niet te betalen of niet mogelijk
Het raam is een soort dakraam, ( in een tunneltje, waardoor ik er ook geen rolgordijn kan ophangen)
Graag hoor ik tips van creatieve mensen, alvast bedankt,
groetjes Nancy
Over 3 maanden mogen we eindelijk in ons nieuwe huis, wat helaas 2 half ronde ramen heeft, wie heeft een goede betaalbare en bruikbare tip voor mij, ik heb al vaak inetnet afgestruind, maar of het is niet te betalen of niet mogelijk
Het raam is een soort dakraam, ( in een tunneltje, waardoor ik er ook geen rolgordijn kan ophangen)
Graag hoor ik tips van creatieve mensen, alvast bedankt,
groetjes Nancy
dinsdag 4 mei 2010 om 11:31
Ik heb ooit eens iets gezien met een soort waaier voor de ronding, en dan daaronder een gewoon rol-, vouw-, luxaflex-, oid-gordijn.
Ik denk trouwens dat een goeie gordijnzaak je het beste zou kunnen helpen, al betaal je dan wel de hoofdprijs natuurlijk. Of je doet daar ideeen op, en kijkt dan je handige tante lief aan...
Ik denk trouwens dat een goeie gordijnzaak je het beste zou kunnen helpen, al betaal je dan wel de hoofdprijs natuurlijk. Of je doet daar ideeen op, en kijkt dan je handige tante lief aan...

dinsdag 4 mei 2010 om 11:39
dinsdag 4 mei 2010 om 11:57

dinsdag 4 mei 2010 om 12:19
Uit een stuk gordijnstof het de vorm van het raam uitknippen, plus extra ruimte om om te zomen. aan de zoom klittenband maken, en rond om het raam ook. Zo plak je het gordijn op het kozijn van het raam als je het gordijn dicht wilt hebben.
Mocht er nou genoeg ruimte om het raam heen zijn kan je toch ook gewoon een rechthoekig gordijn er boven hangen?
Informeer anders eens bij een gordijnen atelier ze kunnen meer met stof dan je kan bedenken (en door rechtstreeks naar ze toe te gaan en niet via een winkel betaal je alleen hun, en niet nog een deel voor de winkelier)
Mocht er nou genoeg ruimte om het raam heen zijn kan je toch ook gewoon een rechthoekig gordijn er boven hangen?
Informeer anders eens bij een gordijnen atelier ze kunnen meer met stof dan je kan bedenken (en door rechtstreeks naar ze toe te gaan en niet via een winkel betaal je alleen hun, en niet nog een deel voor de winkelier)
woensdag 5 mei 2010 om 15:02
Beste gelukkig meisje, googlen heb ik geprobeerd maar er staat niet 1 zo'n soort raam, ik heb geprobeerd hier er een foto op te zetten, ook niet gelukt, maar bedankt.
==========
Beste Starz, jouw idee, mlijkt me super, ik ga dat denk ik idd maar eens uit proberen, hardstikke bedankt voor de tip.
================
Beste nikkinuts, nee dat gaat helaas niet, om het een soort tunneltje is.
==========
Beste Welpie, plakplastic vind ik niet zo mooi, maar idd ook een oplossing. bedankt voor de tip
===============
Beste germanwings, helaas is dat niet mogelijk, maar bedankt voor de tip
===========
Beste kusunum, dat waqs het enige idee wat ik toe nu toe ook had, ik ga eerst eens die hopel proberen, en dan eventueel uw idee.
=======================
=======================
Beste, lieve mensen vriendelijk bedankt voor uw snelle antwoorden en tips.
Groetjes Nancy
==========
Beste Starz, jouw idee, mlijkt me super, ik ga dat denk ik idd maar eens uit proberen, hardstikke bedankt voor de tip.
================
Beste nikkinuts, nee dat gaat helaas niet, om het een soort tunneltje is.
==========
Beste Welpie, plakplastic vind ik niet zo mooi, maar idd ook een oplossing. bedankt voor de tip
===============
Beste germanwings, helaas is dat niet mogelijk, maar bedankt voor de tip
===========
Beste kusunum, dat waqs het enige idee wat ik toe nu toe ook had, ik ga eerst eens die hopel proberen, en dan eventueel uw idee.
=======================
=======================
Beste, lieve mensen vriendelijk bedankt voor uw snelle antwoorden en tips.
Groetjes Nancy