gordijnen en jaloezieën overnemen, wat is een goede prijs??
woensdag 21 april 2010 om 11:39
Twijfelman en ik hebben net een huis gekocht. Nu kunnen we de jaloezieën en gordijnen overnemen.
Het gaat om jaloezieën op 3 verdiepingen, 8 ramen in totaal. (2 x 1/1,5 m) De gordijnen (overgordijnen + vitrage) is voor twee kamerbrede (5m) en kamerhoge (2,8m) ramen.
Hoe bepaal je nu in vredesnaam wat een goede prijs voor zoiets is? Iemand ideeën? Wat zouden jullie betalen? (voor zover je dat kan bepalen zonder iets gezien te hebben...)
Het gaat om jaloezieën op 3 verdiepingen, 8 ramen in totaal. (2 x 1/1,5 m) De gordijnen (overgordijnen + vitrage) is voor twee kamerbrede (5m) en kamerhoge (2,8m) ramen.
Hoe bepaal je nu in vredesnaam wat een goede prijs voor zoiets is? Iemand ideeën? Wat zouden jullie betalen? (voor zover je dat kan bepalen zonder iets gezien te hebben...)

woensdag 21 april 2010 om 11:49
Ligt eraan hoe mooi je ze vind en of je inderdaad ook zoiets in je huis wil hebben. Vaak laten mensen het ook wel hangen als ze het zelf niet meer gebruiken.
Als ik het heel erg mooi zou vinden zou ik er nog wel wat voor willen betalen maar als het niet echt mijn smaak is zou ik toch iets anders willen kopen.
Als ik het heel erg mooi zou vinden zou ik er nog wel wat voor willen betalen maar als het niet echt mijn smaak is zou ik toch iets anders willen kopen.
woensdag 21 april 2010 om 12:47
Wij hebben 500 Euro betaald voor raambekleding waar de bewoners 4 jaar geleden 5000 Euro voor hebben betaald. (Bijna de hele benedenverdieping is van glas).
Bij ons vorige huis hebben we onze gordijnen e.d. voor 150 Euro verkocht, we konden er zelf toch niets meer mee, dus waren blij met elk bedrag dat we er voor konden krijgen.
Voor een 'normaal' huis lijkt 200 Euro mij ook een mooi bedrag.
Bij ons vorige huis hebben we onze gordijnen e.d. voor 150 Euro verkocht, we konden er zelf toch niets meer mee, dus waren blij met elk bedrag dat we er voor konden krijgen.
Voor een 'normaal' huis lijkt 200 Euro mij ook een mooi bedrag.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
woensdag 21 april 2010 om 13:19