graag advies of tips...

04-05-2010 13:04 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben een nieuwbouw huis gekocht, en pff wat komt daar veel bij kijken :-) allemaal leuk , nieuwe spullen uitzoeken... maar wat kan dat moeilijk zijn.

Nu wordt onze keuken wit, met zwart blad. hebben open keuken..

Mooie laminaat vloer, beetje taupe achtige kleur vind ik t zelf.

Ik wil graag een witte eettafel... witte salon tafel en wit tv meubel... en dan ook taupe kleurige bank en eettafel stoelen...

Nu kijken we voor raamdecoratie... en facette shades van luxaflex vinden we erg mooi... maar nu de kleur...... mijn vriend vind wit saai... niet sjiek... maar dan is er de kleur chocobruin,donkergrijs of lichtgrijs, pfff en ik weet t ff echt niet wat nu mooier is...

Heeft iemand misschien advies voor mij?

alvast bedankt.....
Tip 1: Zet je onderwerp in de titel. 'Raambedekking keuken gezocht' oid. dekt de lading wel.

Tip 2: Wacht met sommige dingen tot je er woont. De ervaring leert dat je dan anders kijkt naar wat mooi/ handig/ bijpassend is.
Heb ze net zelf opgehangen: houten luxaflex jaloezieën en dan naturel.

Ben er heel blij mee.
Hey, onze smaken komen overeen! Onze keuken is ook wit met een heel donkergrijs tablet. Onze eettafel in de keuken is ook wit, de stoelen zwart en onze tegelvloer is grijs met een beige ondertoon. Onze eetkamer (geen volledig open keuken maar je kan vanuit de eetkamer naar de keuken kijken) is volledig uit eik en de vloer loopt door van de keuken naar de eetkamer. De kleuren op de muren in beide ruimtes zijn beige (crème) en een kleur die zo'n beetje tussen taupe en chocoladebruin in zit. Sorry, kan het moeilijk beschrijven! De plafonds zijn lichtgrijs. De zitbank is ook beige. De rolgordijntjes (enje, ikea) zijn wit en de overgordijnen zijn beige (ook ikea). Heel mooie kleurencombinaties als je het mij vraagt. Lekker rustig (terwijl sommige mensen misschien eerder "saai" zullen zeggen) en classy. Lichtgrijs zou in mijn ogen perfect passen! Veel succes ermee!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven