Graszoden, waar goedkoop?

27-06-2010 19:19 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week wil ik graszoden laten leggen, heb er al iemand voor, maar waar kan ik ze goedkoop bestellen? Ik heb geen vervoer, dus moet ook bezorgd worden. Iemand een idee?

Alvast bedankt!
Wij hebben ook net zelf gras gelegd Min, wil je verslag over hoe het aanslaat?
Eh....nou...doe maar dan
je hebt toch geen gras uit de Amsterdam Arena laten komen he MdK?? Daar ligt nu al wel de 1.000e grasmat
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Neu, van de graszoden online boer. Ligt er sinds zaterdag in en op een enkel plekje hier en daar is het nog mooi groen. We sproeien ons wel een slag in de rondte.
Ik heb ze van dezelfde dan denk ik MdK, en ik vond de service allerbelabberst. Bestel daar nooit meer, heb me een breuk gesjouwd, met whiplash en al, omdat het te moeilijk was om ff naar de zijkant te rijden van mijn huis. ff een bochtje en 3 meter rijden was het voor m geweest...

Maar het gras ligt en het heeft net geregend, dus ik heb goede hoop!
Ik heb het zelf gehaald (en me een breuk gesjouwd). Heb je wel vooraf goed de grond omgespaaid en zeikensnat gemaakt? Want dat is wel echt nodig. Anders nog een uurtje de sproeier aan hoor, moet ECHT heel nat.

Ov erigens ligt het hier nu een week en het ziet er goed uit. Mooi aangeslagen op een paar hele kleine plekjes na. Nu nog bedenken waar we goedkoop een grasmaaierT vandaan halen.
Ja, het is eerst goed natgemaakt, en daarna nog een keer. Nou ja, en kort daarop ging het regenen, dus ik had geluk! Ik had het net zo goed zelf kunnen halen als ik dit had geweten, wat een slechte service

Maar al met al, het gras ligt er en het is van goede kwaliteit volgens mij.
Oh ja, en het is voorbemest, dat had ik erbij besteld. Dat scheelt volgens mij ook wel wat.
Gras doet het goed! Een paar lelijke plekjes hier en daar, maar dat mag de pret niet drukken.
Ben ik je helemaal vergeten hoe het met je lijk gegaan is en wie het was!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-03-2011 22:44
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven