Greenspeed dweil

18-03-2015 16:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag op internet een stuk voorbij komen over de greenspeed sprenkler. Heeft iemand ervaring met deze dweil? En is het handig voor een tegelvloer. Ben benieuwe.... gr Carla
het zoveelste dweilsysteem en dan in de categorie idioot duur en precies hetzelfde bij blokken voor 1/3 van de prijs. next.
En doooooor!
Dat lijkt op iets dat hier al 10 jaar in de bezemkast staat te verstoffen. Met een spray voor de vloer. Heel omslachtig, met een dweil en emmer ben ik sneller klaar.
Ik heb hier laatst van iemand gelezen die er heel enthousiast over was. Maar kan dat topic natuurlijk nooit meer terugvinden.
Geef mij maar een emmer met ouderwetse dweil of voor mijn part een ouwe handdoek. Met zo'n spray systeem verrplaats je het vuil omdat je niet of veel minder uitspoelt.
Het enige waar ik greenspeed van ken is van de wringertjes voor mensen die niet kunnen schroeven met handen en armen, een ergonomisch hulpmiddel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Deze ken ik niet, maar we hadden op mijn werk een soortgelijk systeem. Daarbij zit het schoonmaakmiddel niet in de stang, maar in een aparte fles die aan de stang vast zat, het grote nadeel van het systeem vond ik dat het schoonmaakmiddel met best een flink straal eruit spuit. Als je dus vlak langs een muur dweilt moet je er met spuiten aan denken dat je een stukje van de muur vandaan gaat staan of anders de muur natspuit.

Ik heb op die manier regelmatig schoonmaakmiddel in een open kast gespoten of tegen een muur, omdat het ding altijd verder spoot dan dat ik verwachtte.

Geef mij maar een gewone dweil.
Het is deze voor degene die het niet kennen...

http://www.thuisschoonmak ... oeren-dweilen-1x-mop.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven