grote kerstkrans

22-11-2010 08:12 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt ik zoek een grote kerst- of adventskrans minimale doorsnede 1 meter.

Ik google me suf maar kan niets vinden.

Het mag een echte of een mooie kunstkrans zijn.

Iemand een idee ?
Intratuin
dacht ik ook aan.

Een groot tuin centrum!

En anders kunnen misschien wel iets voor je bestellen.
Zelf een gemaakt met laurierbladeren. Hij is nu mooi aan het indrogen, prachtig! En groot!
Had hier bij het tuincentrum gekeken maar daar hadden ze niks misschien even een rondje maken idd, zelf maken had ik aan gedacht maar dan moet ik ook een basiskrans hebben en ook die vond ik niet zo groot.
Zag laatst bij een bloemenwinkel een prachtige "kerst"krans liggen. Wel minder dat er zo'n lint aan gemeubeld werd met allemaal namen erop......

Bij bloemisten kun je doorgaans prima een heel grote krans bestellen, zowel kaal als opgemaakt.
Maison de Riviera
Bij rouwbloemenwinkels?
quote:StabiloBoss schreef op 22 november 2010 @ 08:49:

Bij rouwbloemenwinkels?

Voor een kerstkrans???!

Gezellig kerst vieren jullie zeker.....
quote:Vl43inder schreef op 22 november 2010 @ 08:35:

Zag laatst bij een bloemenwinkel een prachtige "kerst"krans liggen. Wel minder dat er zo'n lint aan gemeubeld werd met allemaal namen erop......

Bij bloemisten kun je doorgaans prima een heel grote krans bestellen, zowel kaal als opgemaakt.Ja gezellig...
Inderdaad heel gezellig een rouwkrans voor de kerst !

Bedankt voor de tips ga verder met mijn zoektocht.
Jullie doen er wel raar over maar 'rouwbloemenwinkels' heten gewoon bloemisten. Daar kan je dus een mooie kerstkrans bestellen en zij maken hem volgens jouw wensen.
quote:Mac123 schreef op 22 november 2010 @ 09:53:

Jullie doen er wel raar over maar 'rouwbloemenwinkels' heten gewoon bloemisten. Daar kan je dus een mooie kerstkrans bestellen en zij maken hem volgens jouw wensen.

Het is gewoon hetzelfde rondeding dat ze gebruiken voor kerstkranzen, rouwkranzen en van die dingen voor om de nek van wielrenwinnaars.

Merk je niks van.
kransen.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 22 november 2010 @ 10:42:

kransen.Ook goed.
Inderdaad de zogenoemde "rouwkrans"

Of maak er zelf een met stro en groen band bij de bloemist en daarop steekschuim maken! Of een houten plaat in vorm maken en daarop steekschuim!

Succes
Heb ze op de markt zien liggen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven