Gut wat handig (Bol.com)

13-09-2016 22:00 15 berichten
Ik had nog een VVV-bon liggen en wilde daarmee een boek kopen bij bol.com. Blijkt dat ze een enorm handige manier hebben om VVV-bonnen te incasseren. Je moet hem opsturen met de post, en dan krijg je na drie dagen een elektronische code toegestuurd.

Morgen dus maar naar de fysieke boekwinkel
Alle reacties Link kopieren
Ik had hetzelfde laatst bij de hand, zo onhandig. Ik heb het product ergens anders besteld.
Ja heel irritant! Bij een aantal tabakszaken (volgens mij ook de Primera) kan je betalen met VVV bonnen én ze verkopen vaak ook cadeaubonnen van winkels die geen VVV bonnen accepteren. Volgens mij ook cadeaubonnen van de bol.com.
Goeie tip! Ik heb hier nog voor 100 euro aan bonnen liggen. Geen idee waar ik die moet uitgeven, echt leuke winkels staan niet meer aangesloten. Ga ze bij bol inwisselen, daar bestel ik veel!
quote:zar84 schreef op 13 september 2016 @ 22:10:

Goeie tip! Ik heb hier nog voor 100 euro aan bonnen liggen. Geen idee waar ik die moet uitgeven, echt leuke winkels staan niet meer aangesloten. Ga ze bij bol inwisselen, daar bestel ik veel!Uhhh, de TP was cynisch bedoeld
Je bent zelf een theepot
quote:Lostit schreef op 13 september 2016 @ 22:07:

Ja heel irritant! Bij een aantal tabakszaken (volgens mij ook de Primera) kan je betalen met VVV bonnen én ze verkopen vaak ook cadeaubonnen van winkels die geen VVV bonnen accepteren. Volgens mij ook cadeaubonnen van de bol.com.Heb ik ook ooit gedaan inderdaad: bij de Primera met VVV-bonnen een bol.com-cadeaukaart gekocht.
quote:SuzanneSuus schreef op 13 september 2016 @ 22:17:

[...]

Uhhh, de TP was cynisch bedoeldSnap ik. Maar ik kende deze dienst niet van Bol en wil toch iets nuttigs met de bonnen doen.
Da's wel heel middeleeuws zeg

Maar bij bol.com is wel meer raar met die bonnen. Ooit eens een boekenbon gehad van iemand die hem toch niet gebruikte. Bleek dat ze die code wel bij bol.com had ingevoerd om te kijken hoeveel erop stond. Maar dan is hij dus blijkbaar meteen aan je account gekoppeld en dat kan je niet meer veranderen je kan die bon niet meer van je account verwijderen, dus dan moet je hem perce bij hen besteden als je hem eenmaal hebt ingevoerd. Zo stom ook!
Wat fijn dat je hier een topic over opent.
Het zit mij toch al niet mee. Ik heb twee weken geleden schoenen besteld bij Zalando. Die zijn vorige week dinsdag verstuurd, en eindelijk sinds gisteren zag ik op de Track&Trace dat ze in het distributiecentrum van DHL liggen. En vandaag lagen ze daar nog steeds! Dat terwijl ik ze donderdag aan wil naar een feestje, en ook helemaal niet weet of ze passen.
quote:LostWandress schreef op 13 september 2016 @ 22:21:

Wat fijn dat je hier een topic over opent. Graag gedaan!
Ik vind net wel heel handig!
Gewoon met die andere bonnen een bol.com code kopen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:MinkeDeWit schreef op 13 september 2016 @ 22:22:

, en eindelijk sinds gisteren zag ik op de Track&Trace dat ze in het distributiecentrum van DHL liggen. En vandaag lagen ze daar nog steeds! Ik zou even bellen, pakketjes blijven soms liggen omdat de adressering niet duidelijk leesbaar is. Of volgens de transporteur niet compleet.
Jaren geleden vroeg ik me al af waarom een bedrijf als bol.com (welke doorgaans goed aanvoelt wat de consument op internet wil) in hemelsnaam zulke middeleeuwse praktijken er op nahoudt. Blijkbaar hebben ze het nog steeds niet begrepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven