Hara raamwisser
dinsdag 1 oktober 2013 om 20:33
dinsdag 1 oktober 2013 om 20:46
dinsdag 1 oktober 2013 om 20:47
Bij mij ligt ie achterin de kast sinds ik de Jemako doeken heb ontdekt. Met een natte doek (water) over je ramen, dan een droge doek erover en streeploos schone ramen! (ze worden ook wel luie huisvrouwen doeken genoemd!) Ik heb heel veel ramen en zijn in een handomdraai weer schoon! Die doeken kan ik je dus echt aanbevelen!
dinsdag 1 oktober 2013 om 20:56
quote:jamsie schreef op dinsdag 01 oktober 2013 20:47 Bij mij ligt ie achterin de kast sinds ik de Jemako doeken heb ontdekt. Met een natte doek (water) over je ramen, dan een droge doek erover en streeploos schone ramen! (ze worden ook wel luie huisvrouwen doeken genoemd!) Ik heb heel veel ramen en zijn in een handomdraai weer schoon! Die doeken kan ik je dus echt aanbevelen!Waar koop ik die?
dinsdag 1 oktober 2013 om 21:46
quote:jamsie schreef op 01 oktober 2013 @ 20:47:
Bij mij ligt ie achterin de kast sinds ik de Jemako doeken heb ontdekt. Met een natte doek (water) over je ramen, dan een droge doek erover en streeploos schone ramen! (ze worden ook wel luie huisvrouwen doeken genoemd!) Ik heb heel veel ramen en zijn in een handomdraai weer schoon! Die doeken kan ik je dus echt aanbevelen!Die heb ik ook,o wat een heerlijkheid alleen met water echt ik zweer erbij.Ik krijg Ze altijd van schoonmoeder op m'n verjaardag.
Bij mij ligt ie achterin de kast sinds ik de Jemako doeken heb ontdekt. Met een natte doek (water) over je ramen, dan een droge doek erover en streeploos schone ramen! (ze worden ook wel luie huisvrouwen doeken genoemd!) Ik heb heel veel ramen en zijn in een handomdraai weer schoon! Die doeken kan ik je dus echt aanbevelen!Die heb ik ook,o wat een heerlijkheid alleen met water echt ik zweer erbij.Ik krijg Ze altijd van schoonmoeder op m'n verjaardag.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
dinsdag 1 oktober 2013 om 22:36
Heb 8 jaar geleden een hara aangeschaft, met een fles schoonmaakspul. Die is nog steeds niet leeg. Je hoeft 'm alleen maar nat te maken, 3 drupjes schoonmaakspul erop, even uitwrijven/ soppen en je kunt er een hoop ramen mee lappen.
Echt ideaal!
Oja, ik lap graag ramen, dus je doet echt lang met zo'n fles.
Echt ideaal!
dinsdag 1 oktober 2013 om 22:48
quote:bubbelwijn schreef op 01 oktober 2013 @ 22:12:
Heb je dan elk jaar nieuwe nodig? Dan vind ik het nl best een dure grap (heb net even gegoogled). of lap jij je ramen zo vaak?
Nee hoor niet elk jaar nieuwe nodig alleen mijn schoonmoeder haar vriendin is consulent,en kan er makkelijker aan komen.Ik heb ook een paar doekjes verprutst door ze te wassen met wasverzachter
Maar ik krijg ze elk jaar en heb er niet om gevraagd.
En om eerlijk te zijn was ik mijn ramen eens in de 2 weken,ik heb namelijk ramen tot aan de grond.
Erg mooi alleen zand aan de onderkant na een regenbui.
Heb je dan elk jaar nieuwe nodig? Dan vind ik het nl best een dure grap (heb net even gegoogled). of lap jij je ramen zo vaak?
Nee hoor niet elk jaar nieuwe nodig alleen mijn schoonmoeder haar vriendin is consulent,en kan er makkelijker aan komen.Ik heb ook een paar doekjes verprutst door ze te wassen met wasverzachter
Maar ik krijg ze elk jaar en heb er niet om gevraagd.
En om eerlijk te zijn was ik mijn ramen eens in de 2 weken,ik heb namelijk ramen tot aan de grond.
Erg mooi alleen zand aan de onderkant na een regenbui.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
woensdag 2 oktober 2013 om 04:29
quote:tamela schreef op 01 oktober 2013 @ 22:36:
Oh ik niet, kan je niet hier eens langskomen?
(bij jullie durf in niet eens te zeggen hoe weinig ik ze lap bedenk ik mij)
Oh ik niet, kan je niet hier eens langskomen?
(bij jullie durf in niet eens te zeggen hoe weinig ik ze lap bedenk ik mij)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 2 oktober 2013 om 07:53