Hara raamwisser

01-10-2013 20:30 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om een Hara raamwisser te kopen. Maar ik vind het nogal wat, helemaal in combinatie met het speciale schoonmaakspul dat erbij hoort. Ik hoor graag ervaringen van jullie. Tevreden..... Of niet?
Ik ben fan! Mijn ramen zijn in een mum van tijd streeploos schoon.

Een behoorlijke investering, maar wat mij betreft is dat het meer dan waard. Ook met het speciale schoonmaakspul doe je erg lang, omdat je per keer maar een paar druppels nodig hebt.
Ja, dat vind ik een voordeel, dat je er lang mee doet..... Ik neig ook naar een 'ja'.
Ik heb hem al meer dan tien jaar. Doet het nog steeds prima. Maakt het ramen zemen zoveel makkelijker! Met het schoonmaak spul doe ik jaren. Ik gebruik het alleen daarvoor. Maar goed, ik zeem dan ook niet bepaald wekelijks.

Je moet het alleen nog steeds wel zelf doen, dat is een beetje jammer .
Bij mij ligt ie achterin de kast sinds ik de Jemako doeken heb ontdekt. Met een natte doek (water) over je ramen, dan een droge doek erover en streeploos schone ramen! (ze worden ook wel luie huisvrouwen doeken genoemd!) Ik heb heel veel ramen en zijn in een handomdraai weer schoon! Die doeken kan ik je dus echt aanbevelen!
Ik heb 'm al 15 jaar en nog steeds blij mee.

Ik gebruik inmiddels Blue Wonder ipv Hara schoonmaakmiddel. Gaat ook heel goed.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:jamsie schreef op dinsdag 01 oktober 2013 20:47 Bij mij ligt ie achterin de kast sinds ik de Jemako doeken heb ontdekt. Met een natte doek (water) over je ramen, dan een droge doek erover en streeploos schone ramen! (ze worden ook wel luie huisvrouwen doeken genoemd!) Ik heb heel veel ramen en zijn in een handomdraai weer schoon! Die doeken kan ik je dus echt aanbevelen!Waar koop ik die?
quote:jamsie schreef op 01 oktober 2013 @ 20:47:

Bij mij ligt ie achterin de kast sinds ik de Jemako doeken heb ontdekt. Met een natte doek (water) over je ramen, dan een droge doek erover en streeploos schone ramen! (ze worden ook wel luie huisvrouwen doeken genoemd!) Ik heb heel veel ramen en zijn in een handomdraai weer schoon! Die doeken kan ik je dus echt aanbevelen!Die heb ik ook,o wat een heerlijkheid alleen met water echt ik zweer erbij.Ik krijg Ze altijd van schoonmoeder op m'n verjaardag.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Heb je dan elk jaar nieuwe nodig? Dan vind ik het nl best een dure grap (heb net even gegoogled). of lap jij je ramen zo vaak?
Heb 8 jaar geleden een hara aangeschaft, met een fles schoonmaakspul. Die is nog steeds niet leeg. Je hoeft 'm alleen maar nat te maken, 3 drupjes schoonmaakspul erop, even uitwrijven/ soppen en je kunt er een hoop ramen mee lappen.

Echt ideaal!

Oja, ik lap graag ramen, dus je doet echt lang met zo'n fles.
Ik ben om, denk ik... Ik ga morgen de hara verkoopdame bellen. Bedankt, ook voor de tips van de doeken. Een wisser vind ik toch fijner.
quote:bubbelwijn schreef op 01 oktober 2013 @ 22:12:

Heb je dan elk jaar nieuwe nodig? Dan vind ik het nl best een dure grap (heb net even gegoogled). of lap jij je ramen zo vaak?

Nee hoor niet elk jaar nieuwe nodig alleen mijn schoonmoeder haar vriendin is consulent,en kan er makkelijker aan komen.Ik heb ook een paar doekjes verprutst door ze te wassen met wasverzachter

Maar ik krijg ze elk jaar en heb er niet om gevraagd.

En om eerlijk te zijn was ik mijn ramen eens in de 2 weken,ik heb namelijk ramen tot aan de grond.

Erg mooi alleen zand aan de onderkant na een regenbui.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ik heb dit vorig jaar ook aangeschaft. Een flinke duit, maar het is het waard. Ik HAAT ramen lappen, maar Hara maakt het wel een stuk makkelijker en vooral sneller. En je doet er super lang mee.
Goh,zo leer je nog eens wat. Ik wist niet dat ie al 15 jaar bestaat zeg! En die doeken ken ik niet.
quote:tamela schreef op 01 oktober 2013 @ 22:36:

Oja, ik lap graag ramen, dus je doet echt lang met zo'n fles.

Oh ik niet, kan je niet hier eens langskomen?

(bij jullie durf in niet eens te zeggen hoe weinig ik ze lap bedenk ik mij)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 oktober 2013 @ 04:29:

[...]

Oh ik niet, kan je niet hier eens langskomen?

(bij jullie durf in niet eens te zeggen hoe weinig ik ze lap bedenk ik mij)Mylene, je hoeft je niet te schamen hoor. Ik heb de mijne in 5 jaar tijd 2 x gelapt.
Ik heb geen motto.
Mijn moeder is helemaal fan van HaRa, misschien moet ik ook eens zo`n ding aanschaffen.
Ik heb zo'n spons/wisser hara achtig ding van leifheit (blokker etc) en doe daar 3 druppels afwasmiddel op.. Altijd tevreden over stukje goedkoper
Ik zweer bij de doeken van Jemako! Echt super, en heel snel klaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven