HELP gênant probleem! (maar echt)

18-11-2012 18:22 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben as we sprak bij een collega op bezoek om zijn (half) verbouwde huis te bekijken.

Nu ben ik net snel even naar het toilet geweest om er vervolgens achter te komen dat deze nog helemaal niet is aangesloten! Ik had dus het oude toilet op de andere verdieping moeten gebruiken. Wist ik niet. Wat nu? Ik vind het te gênant om te melden, maar kan het natuurlijk ook niet zo achter laten. Toilet staat los in de badkamer en ik heb al geprobeerd of ik hem richting afvoer kan verplaatsen maar dat lukt mij niet. Enig idee hoe ik hem ongemerkt nog kan legen?
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Sorry, de tranen rollen in grote getale over mijn wangen van het lachen. Ook mijn dag heb je goedgemaakt. Ik zie al voor me hoe je met zo'n drol in wc-papier gewikkeld langs je collega loopt naar een andere wc. Maar als zo'n wc nog niet aangesloten is, dan stroomt het toch op de grond?

Even serieus: Zit je daar nu nog steeds?
Hoe wordt het eigenlijk opgeruimd in een bouwmarkt? Misschien kun je het op die manier proberen.

Volgens mij heb je vanaf nu de tic om door te trekken vooraf als check
Het Viva forum is papaja.
quote:MarijeMarije schreef op zondag 18 november 2012 18:30 Of is er een kind in huis dat je de schuld kunt geven...Wat gemeen...
Haha oooh wat vreselijk (grappig!)

Maar wat ben je nu aan het doen?

Sterkte i.i.g!!! ; )
niemand is zo dom
En ondertussen zit TO nog steeds op dat toilet en lacht zich rot om wat wij allemaal schrijven...
quote:powervrouw schreef op 18 november 2012 @ 19:09:

En ondertussen zit TO nog steeds op dat toilet en lacht zich rot om wat wij allemaal schrijven... Ik denk dat als ze daar echt zit ze zich niet rotlacht. ;)
Hoeveel mensen zijn er in huis? Als er meer zijn, dan niks zeggen en je van de domme houden als ernaar gevraagd wordt.
HAHAHA, sorry, maar ik vind het wel erg grappig! Lig helemaal dubbel hier.
Hoe vaak ik geen potjes uitbagger... Regel ergens een plastic zak, steek er binnenste buiten je hand in en schraap zoveel mogelijk naar binnen. De rest veeg je op met heel veel wc papier (kan allemaal bij het zakje in). Zak gooi je weg, rest van de pot sop je even na. Klaar.
Ja kan niet zitten op een losse toiletpot, dat voel je meteen en je merkt meteen dat er geen water in zit. TO heeft een enorme fantasie
Sorry,maar ik geloof dit dus niet

Leuk topic!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Natonco schreef op 18 november 2012 @ 19:14:

Hoe vaak ik geen potjes uitbagger... Regel ergens een plastic zak, steek er binnenste buiten je hand in en schraap zoveel mogelijk naar binnen. De rest veeg je op met heel veel wc papier (kan allemaal bij het zakje in). Zak gooi je weg, rest van de pot sop je even na. Klaar.

Waarom doe je dat zo vaak dan?

Je kan een potje toch gewoon omkieperen in de wc?
Ben ik weer. Ik heb gelukkig mijn tablet bij, maar kan niet continu online ;) Ik heb het als volgt opgelost: bakje van de (overleden!) kat naar boven gesmokkeld en na het eten onder het mom van "ik moet even flossen" op de badkamer opgesloten en het toilet leeg gehoosd. (was gelukkig geen grote boodschap ) En daarna met een handdoek het laatste restje uitgespoeld. Kaartenbakje weer naar beneden gesmokkeld, et voila! Het ruikt wel nog een beetje verdacht, maar in de oor is volgens mij niks meer te zien
tuurlijk. Skol
Toch niet de handdoek weer aan het haakje gehangen he?
Als het gewoon een plasje was had ik het gewoon gezegd. Had de collega ook wel even aan mogen geven!
Super dat je tussendoor de tijd neemt om ons op de hoogte te houden!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Whahaha!! Heerlijk te weten dat er mensen zijn die dezelfde idiote blunders als mij kunnen maken!

Goed opgelost!
Uiteraard heb ik het doekje vervolgens goed uitgespoeld en bij de vuile was gemikt. Ben zelf ook wel content met mijn uiteindelijke oplossing Maar iemand had het over een aflevering van Friends: welke was dat want ben nu wel benieuwd... Heb echt even peentjes gezweet daar!
En hoezo kan je niet zitten op een toilet dat niet aangesloten is? Dit was geen zwevend exemplaar. De verlichting werkte ook nog niet optimaal, dus ik had echt niet door dat er geen water in zat.
Maar als het alleen om een plasje gaat is het veel minder erg. Dan zou ik het gewoon met een lach hardop vertellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven