help kat is weg!

02-09-2012 18:52 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik weet niet of ik het in de goede pijler heb gezet, maar sinds gister middag is mijn kat weg normaal komt hij in de avond terug maar nu is hij nergens meer te vinden!

Wat kan ik doen om hem terug te vinden?
Ik leef met je mee! Lees mijn topic van een paar maanden terug eens, hie staan veel tips is en welke sites je kunt gebruiken!

(sh*t ik forum mobiel, kan niet plakken maar als je mn loepje gebruikt of de zoekfunctie vind je hem

Zo.. Mn topic dan)
Wat heb je al gedaan om hem te vinden?
Mn lieve kat vermist
Dank je Cateautje!
O dat is erg! Ben je al de buurt rond gegaan? Veel geroepen? Ik hoop natuurlijk dat hij gewoon in een eigenwijze kattenbui is en zo weer vrolijk binnenkomt. Ik was grote kat ook een keer kwijt, geroepen, gefietst, met zijn favoriete speeltje rond gelopen (maakt een bepaald geluid en dan staat hij al naast je). En toen ik hetzelfde rondje een uur later weer deed, kwam hij doodleuk uit een struik lopen, waar hij al die tijd in had liggen slapen.
Die van ons heeft ooit eens 2 dagen in een boom gezeten en is er uiteindelijk door de brandweer uitgehaald. Gelukkig was hij gechipt. Dus ik zou vanavond als het wat rustiger is een rondje lopen door de buurt en hem steeds roepen. Goed luisteren of je hem hoort. Wie weet....
de mijne 2 dagen in kast op logeerkamer opgesloetn geweest, dus kijk je kasten na
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Graag gedaan Erwt.
Dankjulliewel!

We hebben al berichten via Facebook verspreid.

Vanacht ben ik nog rond gaan lopen om te kijken of ik hem vond..

Geluiden gemaakt waar hij normaal wel op reageert.

We zijn toen net nog rond gaan rijden maar nergens is mijn lieve kat te vinden.

Ik hoop zo dat hij niet overreden is of wat dan ook.

Dankjewel voor het andere topic!

Ik zal dadelijk op mijn laptop kijken gaat helaas niet via mijn telefoon.
aangeven bij amivedi
Wat zou het toch ideaal zijn als we onze katten konden uitrusten met een GPS chip. Serieus, dat lijkt me echt heel handig! Gewoon een appje op je mobiel en je kunt altijd zien wat je kat aan 't doen is en waar ie is

*ziet gat in de markt*
quote:tringtring schreef op 02 september 2012 @ 19:22:

aangeven bij amivediEn bij de dierenambulance! Want ik ben er dit weekend heel hard achter gekomen dat die twee niet goed samen werken. Heel slecht zelfs, in mijn geval.
Vraag ook bij de buren eens; wellicht is de kat per ongeluk opgesloten in schuur of garage!
Dierenambulance krijg ik niet bereikt..

En dat andere heb ik nog nooit van gehoord kan ik wel na bellen, Dankjewel

Mijn kat is wel gechipt zou ik dan niet al gebeld zijn als hij gevonden is?
quote:Redhair schreef op 02 september 2012 @ 19:28:

[...]

En bij de dierenambulance! Want ik ben er dit weekend heel hard achter gekomen dat die twee niet goed samen werken. Heel slecht zelfs, in mijn geval.En ook de dierenasiels vast op de hoogte stellen, want er is geen ÉÉN instantie die info uitwisselt met een andere. Ongelofelijk gewoon.
Hij is nog steeds niet terug ben zo bang dat er wat gebeurt is
Zielig voor het arme beest, hopelijk ligt hij niet ergens honger of pijn te lijden. Alleen al om die reden blijven mijn katten binnen en laat ik ze niet vrij buiten rondlopen.....

Hopelijk is hij snel heelhuids terug, sterkte met het zoeken en afwachten.
Dankjulliewel voor alle reacties!

Gelukkig komt me kat een paar minuten geleden vrolijk binnengewandeld!
gelukkig maar, fijn dat je nog even laat weten dat ie weer terug is!! (en nu ligt ie waarschijnlijk de rest van de dag te slapen..bijkomen van alle nachtelijke avonturen )
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Hoeraaaaaaaaaa kat weer terug!

Word ik blij van
Dan heb je dit keer geluk gehad. Durf je erop te gokken dat je de volgende keer weer geluk hebt?
De kat kan ergens opgesloten zitten in jouw huis maar ook ergens in een schuur.

In ieder geval heel veel succes met het vinden.
Lisa, bitterbal bij je mosterd?
Ik ben toch wel gek op bitterballen eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven