Help! kierdeurhouder balkondeur

01-05-2014 12:21 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik dacht dat het zo heette en dat je het dan ook op deze wijze met een charmante glimlach kan vragen aan de meneer/mevrouw van de bouwmarkt. Niets is minder waar. Ik kom dan weer terecht bij de haakjes, en die wil ik niet.

Situatie: balkondeur op slaapkamer gaat naar binnen open en ik wil deze vastzetten 's nachts. Deels voor de veiligheid deels voor als er wind waait het dan niet piept. Dat is wel zo met een haakje, daar zit net wat speling in.

Nu heb ik het laatst bij een klant gezien voor een raam en een kleega zei, dat is een kierdeurhouder. Het gaat lijkt op een soort kam van stevig ijzer die je in een houder klikt. Easy does it. Gewoon te koop. Mja. Niet dus, iig niet bij mij Gamma.

Wie helpt mij?
Kierstandhouder of raamvastzetter
http://www.zkkf.nl/kierstandhouder.php#.U2IhbZIaySO

Hij is te bestellen in hun webwinkel. Mijn ouders hebben deze dingen ook op hun ramen. Als je een 3D printer hebt kan je ze ook zelf printen
Gewoon een deurstopper bij xenos werkt hier ook. Heb er 2. 1 voor achter de deur en 1 tussen deur en kozijn xodat ie niet dichtvalt
Ik heb van die zand dingen met leuk stofje
Ik heb hem bij de G*mma of de Pr*xis gekocht.

Ze liggen in het gangpad bij de deursloten ed.

Die ik heb is niet van de link van D_H. Die van mij is veel degelijker en echt tegen ongewild bezoek.
Dank! Ik was aan het klussen dus geen tijd om te reageren :-)
Jaaa Desperate Housewife, dat is m!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven