Herfsttetters!
donderdag 27 december 2012 om 18:27
Lekker geshopt Rat !
Olijf veel plezier in België! Is neefje blij met de sjoelbak?
Ik had eenzelfde nacht als Pilou.
Eerst het iig half 2 zin worden met dank aan de Chinees die ve-tsin gebruikt.
Daarna wakker door gerommel van MO om een uur of 4. Vervolgens ging om 5.50 uur de pieper en ging MO met veel kabaal het bed uit.
Dommelde net weer in en om 6.30 mijn eigen wekker...Joehoooo werken!!
Olijf veel plezier in België! Is neefje blij met de sjoelbak?
Ik had eenzelfde nacht als Pilou.
Eerst het iig half 2 zin worden met dank aan de Chinees die ve-tsin gebruikt.
Daarna wakker door gerommel van MO om een uur of 4. Vervolgens ging om 5.50 uur de pieper en ging MO met veel kabaal het bed uit.
Dommelde net weer in en om 6.30 mijn eigen wekker...Joehoooo werken!!
donderdag 27 december 2012 om 18:36
Getverre, Bieb, waardeloos! Jij dus ook al.
Dat dat nou net met de twee werkenden moet gebeuren.
Nu weer lekker thuis en rustig aan doen vanavond?
Ik ben ook weer thuis. Vandaag hele mooi stukken van Brabant gezien. Nu lekker niks meer. Man staat spaghetti te maken en ik heb knallende koppijn. Dus een rustig avondje.
Goed gescoord Ratteke! Zijn het toch kussens in een hoesje geworden? Soms zijn die goedkoper dan alleen een hoesje....
Dat dat nou net met de twee werkenden moet gebeuren.
Nu weer lekker thuis en rustig aan doen vanavond?
Ik ben ook weer thuis. Vandaag hele mooi stukken van Brabant gezien. Nu lekker niks meer. Man staat spaghetti te maken en ik heb knallende koppijn. Dus een rustig avondje.
Goed gescoord Ratteke! Zijn het toch kussens in een hoesje geworden? Soms zijn die goedkoper dan alleen een hoesje....
donderdag 27 december 2012 om 19:05
Kussenhoesje kost 7 euro. Met kussen ben je toch wel wat duurder uit. Witte kleedjes 1 euro per stuk. Zwart witte 3 euro geloof ik. Kastje 40 euro. Hoofdkussens 2 van gekocht, 5 euro per stuk. Geurkaarsjes waren 3 plus 1 gratis. En dan nog 3 geurkaarsjes in een glaasje, die ruiken heel zoet naar gebak/taart.
En dan nog Zweedse balletjes en Daimtaart (die nu anders heet maar ik weet het niet meer) Taart ga ik straks aan beginnen. Nu nog tjokkievol van het kliekje hachee van gister.
Spaghetti klinkt ook lekker. Van de week of dit weekend maar weer eens maken.
Pilletje innemen voor het eten klinkt wel als een goed advies Splinter.
Klote dat jij ook zo slecht hebt geslapen Bieb. Ik zou ook niks meer doen vanavond. En wat zit ze er toch mooi bij zo in haar nieuwe huisje. Lief.
K is nu de nieuwe stofzuiger aan het uitproberen boven. Heerlijke man heb ik toch.
En dan nog Zweedse balletjes en Daimtaart (die nu anders heet maar ik weet het niet meer) Taart ga ik straks aan beginnen. Nu nog tjokkievol van het kliekje hachee van gister.
Spaghetti klinkt ook lekker. Van de week of dit weekend maar weer eens maken.
Pilletje innemen voor het eten klinkt wel als een goed advies Splinter.
Klote dat jij ook zo slecht hebt geslapen Bieb. Ik zou ook niks meer doen vanavond. En wat zit ze er toch mooi bij zo in haar nieuwe huisje. Lief.
K is nu de nieuwe stofzuiger aan het uitproberen boven. Heerlijke man heb ik toch.
donderdag 27 december 2012 om 19:23
Handig Rat! Laat hem maar goed oefenen.
Eten is binnen, heerlijk. En inderdaad eerst een ibu én een saridon ingenomen. Dat moet toch wel werken hoop ik.
Schattig Bieb, Bieb in haar huisje. Kleur staat prima! En die lekkere bolle toet voor de opening.
Goh, ineens moet ik aan Tonks denken. Tonkie, ben je inmiddels weer thuis? Is het leuk geweest verder? Niet nat geregend? Storingen overleefd? En hoe vond Kaat het?
Eten is binnen, heerlijk. En inderdaad eerst een ibu én een saridon ingenomen. Dat moet toch wel werken hoop ik.
Schattig Bieb, Bieb in haar huisje. Kleur staat prima! En die lekkere bolle toet voor de opening.
Goh, ineens moet ik aan Tonks denken. Tonkie, ben je inmiddels weer thuis? Is het leuk geweest verder? Niet nat geregend? Storingen overleefd? En hoe vond Kaat het?
donderdag 27 december 2012 om 20:16
donderdag 27 december 2012 om 20:19
Pilou, ben je je dag een beetje fatsoenlijk doorgekomen? vanavond vroeg naar bed?
Ik heb net je plaatje gezien van je Sjors-to-be. Mooi!
Let je er ook even op of deze masjiene ook zelf stopt? Misschien doen alle moderne versies dat hoor, maar je hebt er ook waarbij je zelf weer op de knop moet drukken als je kopje vol is. Anders blijft ie doorlopen. En overstromen.
Hoofdpijn is al een stuk beter!
Ik heb net je plaatje gezien van je Sjors-to-be. Mooi!
Let je er ook even op of deze masjiene ook zelf stopt? Misschien doen alle moderne versies dat hoor, maar je hebt er ook waarbij je zelf weer op de knop moet drukken als je kopje vol is. Anders blijft ie doorlopen. En overstromen.
Hoofdpijn is al een stuk beter!
donderdag 27 december 2012 om 20:21
quote:Splinter02 schreef op 27 december 2012 @ 20:19:
Dat heb ik.
Kwam ik ook pas na aankoop achter
quote:Hoofdpijn is al een stuk beter!Fijn!
Dat heb ik.
Kwam ik ook pas na aankoop achter
quote:Hoofdpijn is al een stuk beter!Fijn!
donderdag 27 december 2012 om 20:27
donderdag 27 december 2012 om 21:59
Ik kreeg net telefoon. Geen naam, alleen een nummer in het schermpje. Was het mijn vriendinnetje van heeeeel vroeger! Zo leuk om haar weer te spreken. Ik heb haar via haar dochter weer gevonden op fb.
Vorig jaar eerst een heel privégesprek gehad, nummers uitgewisseld. Nooit gebeld. Tot vanavond. Zo leuk! Net alsof we elkaar vorige week nog gesproken hebben.
Vorig jaar eerst een heel privégesprek gehad, nummers uitgewisseld. Nooit gebeld. Tot vanavond. Zo leuk! Net alsof we elkaar vorige week nog gesproken hebben.
donderdag 27 december 2012 om 21:59
Deze stopt automatisch. Ik weet al hoedie werkt. Dat is handig. Kreeg alleen net een mailtje dat die meneer 'een gezellig kopje koffie' wil drinken. Ik wil alleen testen oftie het doet en dan geld droppen en masjien mee. Of ben ik nu weer aso? Nouja, zie wel.
De dag was pittig. Vooral omdat er een vriendinnetje kwam eten. Maar, met oliebollen, chocoladekoekjes, koffie en chips ben ik de dag doorgekomen. Vriendin is net weg en ik zit in pyjama met een kopje goedenachtrust en een melatonine in mijn mik, op de bank. Hoop wel dat ik beter slaap. Gelukkig morgen vrij
Leuk mandje voor Bieb!
Mooie spullies Rat. Fijn dat K de zuigert even uitprobeert
Ben benieuwd wat neefje van Olijf van de ouderwetse sjoelbak vindt
Tonks! Ben je nog in de Joris?
TH!!!! Waar ben je!
Splint alweer iets beterderder? Vervelend van hoofdpijn.
Ik had vanmorgen weer van die heftige tja... dat de kamer draait. Niet duizelig maar echt dat de kamer om mij heen tolt. Heb ik wel vaker. Ik weet niet zo goed of dit misschien met slaaptekort samen hangt....
De dag was pittig. Vooral omdat er een vriendinnetje kwam eten. Maar, met oliebollen, chocoladekoekjes, koffie en chips ben ik de dag doorgekomen. Vriendin is net weg en ik zit in pyjama met een kopje goedenachtrust en een melatonine in mijn mik, op de bank. Hoop wel dat ik beter slaap. Gelukkig morgen vrij
Leuk mandje voor Bieb!
Mooie spullies Rat. Fijn dat K de zuigert even uitprobeert
Ben benieuwd wat neefje van Olijf van de ouderwetse sjoelbak vindt
Tonks! Ben je nog in de Joris?
TH!!!! Waar ben je!
Splint alweer iets beterderder? Vervelend van hoofdpijn.
Ik had vanmorgen weer van die heftige tja... dat de kamer draait. Niet duizelig maar echt dat de kamer om mij heen tolt. Heb ik wel vaker. Ik weet niet zo goed of dit misschien met slaaptekort samen hangt....
donderdag 27 december 2012 om 22:56
Wat gek Plou. Wat is het verschil tussen duizelig en een kamer die om je geen draait? En als je dat hebt, is dat altijd na slecht slapen? Heb je dan ook hoofdpijn? Verkeerd gegeten? Uh..... ?
Lijkt me best griezelig, zo'n draaiende kamer.
Misschien een keertje bloed laten prikken om te checken of alles in orde is?
Maar nu eerst lekker slapen. En morgen gezellig 'een bakkie doen'. Ghe, jouw gezellig hoeft zijn gezellig niet te zijn toch?
Leuk Ratje! Bijzonder is dat hoor, dat je dan zo weer zit te kletsen alsof je elkaar vorige week nog hebt gesproken. Ga je iets afspreken?
Wij hadden vandaag ook zoiets: we kregen een kerstkaart van een oude vriendin van man. Daar hebben we al 15 jaar niks van gehoord. Maar man blijft elk jaar trouw een nieuwjaarskaart sturen zodat zij hem niet vergeet, want ze heeft nog steeds een paar dure schilderijtjes van hem te leen. We waren echt enorm verbaasd!
En een oude lagereschoolvriendin van mij had op haar kerstkaart een e-mailadres gezet, dus met haar ga ik ook contact zoeken. Nu hebben we alleen kerstkaartencontact.
Lijkt me best griezelig, zo'n draaiende kamer.
Misschien een keertje bloed laten prikken om te checken of alles in orde is?
Maar nu eerst lekker slapen. En morgen gezellig 'een bakkie doen'. Ghe, jouw gezellig hoeft zijn gezellig niet te zijn toch?
Leuk Ratje! Bijzonder is dat hoor, dat je dan zo weer zit te kletsen alsof je elkaar vorige week nog hebt gesproken. Ga je iets afspreken?
Wij hadden vandaag ook zoiets: we kregen een kerstkaart van een oude vriendin van man. Daar hebben we al 15 jaar niks van gehoord. Maar man blijft elk jaar trouw een nieuwjaarskaart sturen zodat zij hem niet vergeet, want ze heeft nog steeds een paar dure schilderijtjes van hem te leen. We waren echt enorm verbaasd!
En een oude lagereschoolvriendin van mij had op haar kerstkaart een e-mailadres gezet, dus met haar ga ik ook contact zoeken. Nu hebben we alleen kerstkaartencontact.
vrijdag 28 december 2012 om 01:42
Olijf toch!!! Das echt heel waardeloos. Hoe is dat gebeurt? En nu? Heb je gips of een mitella? He bah, wat rot! Ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen.
Voor iedereen, geniet van deze dagen!
Hier is het al een week diepvrieskoud met zo'n -25 overdag. Maar wel heel mooi met prachtige luchten.
Kerst was leuk, de dagen ervoor minder leuk. Ik zat wat in de knoop met mijzelf.
Oh en ik heb mijzelf verwend met een nieuwe mini ipad. Is voor mij heel fijn omdat hij zo licht en klein is, mijn re. hand heeft wat krachtsverlies dus iets minder zwaars is errug fijn
Liefs Fant!
Voor iedereen, geniet van deze dagen!
Hier is het al een week diepvrieskoud met zo'n -25 overdag. Maar wel heel mooi met prachtige luchten.
Kerst was leuk, de dagen ervoor minder leuk. Ik zat wat in de knoop met mijzelf.
Oh en ik heb mijzelf verwend met een nieuwe mini ipad. Is voor mij heel fijn omdat hij zo licht en klein is, mijn re. hand heeft wat krachtsverlies dus iets minder zwaars is errug fijn
Liefs Fant!
Optimist tot in de kist!
vrijdag 28 december 2012 om 01:59
ze spreken hier NL. Nu valt de pijn wel mee (maar wel aan infuus met fijne dingen). Maar daarvoor..godskanonne..ik geloof niet dat ik ooit zo'n pijn heb gehad. Nu gips, ikgeloof voor 4 (!!!!) wkn. En het is nog fijn rechts ook. Hiep hoi allemaal dus. Ik ga zo proberen wat te slapen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 28 december 2012 om 07:14
Olijhijf! Mensch! Hoop dat je wel kan slapen enzo. Dat wordt feest met aankleden enzo. heb je je arm wel in een gebogen stand of heb je 3 kwart bed nodig nu ivm gestrekte arm?
Ik kan her niet zo goed uitleggen splint, maar duizelingen zijn anders. Dan wordt het meer zwart voor mijn ogen, het is nog niet over. En ik lig nog in bed, kun je na gaan.
Ik kan her niet zo goed uitleggen splint, maar duizelingen zijn anders. Dan wordt het meer zwart voor mijn ogen, het is nog niet over. En ik lig nog in bed, kun je na gaan.
vrijdag 28 december 2012 om 09:58
Olijvenmeisje toch! Dat was niet je bedoeling van een leuk tripje naar Brussel.
Klinkt afschuwelijk pijnlijk, jeetje. En 4 weken gips! Dan is het goed mis geweest zeg..... Dat is geen grappige Olijven-glijer meer.
Heel voorzichtig kusje erop. En inderdaad heel veel sterkte met het gips, hopelijk word je er een beetje handig mee.
Heb je nog wel een beetje kunnen slapen?
Gelukkig spreek je goed Frans, dat kan ook nog wel handig zijn in zo'n ziekenhuis denk ik (denk: fluisterende artsen enzo).
En ook voor Pilou een voorzichtige knuffel. Ben je je bed al uit? Misschien toch even een afspraakje bij de ha maken? Evenwichtsorgaan laten nakijken?
Klinkt afschuwelijk pijnlijk, jeetje. En 4 weken gips! Dan is het goed mis geweest zeg..... Dat is geen grappige Olijven-glijer meer.
Heel voorzichtig kusje erop. En inderdaad heel veel sterkte met het gips, hopelijk word je er een beetje handig mee.
Heb je nog wel een beetje kunnen slapen?
Gelukkig spreek je goed Frans, dat kan ook nog wel handig zijn in zo'n ziekenhuis denk ik (denk: fluisterende artsen enzo).
En ook voor Pilou een voorzichtige knuffel. Ben je je bed al uit? Misschien toch even een afspraakje bij de ha maken? Evenwichtsorgaan laten nakijken?
vrijdag 28 december 2012 om 11:07
Olijvenwijfje... wat doe je nou toch? Vallen is toch niet de bedoeling he. En dan ook nog onder narcose teruggezet...
Heb je een mitella? Sterkte en beterschap!
Pilou, die duizeligheid herken ik wel. Voelt heel naar. Ik had het als bijwerking van de Oxazepam. Net of je hersenen wiebelen. Maar bij mij komt het van de pillen, waar het bij jou van komt weet ik niet. Ogen? Evenwichtsorgaan? Gewoon slaaptekort? Ook voor jou sterkte.
Splinter, is je brood er al uit?
Fant, wat is het Koud bij jou! Hier is het veel te warm voor de tijd van het jaar. +8 of zo.
Gaat het nu weer wat beter met je? Je hebt gelukkig wel een ietwat dure oplossing voor je krachtverlies in je arm. Een mini Ipad.
Fiolle, hoe is het met je? Al misselijk of andere kwalen? Voel je je goed? Al wat gewend aan het idee dat je zwanger bent?
Heb je een mitella? Sterkte en beterschap!
Pilou, die duizeligheid herken ik wel. Voelt heel naar. Ik had het als bijwerking van de Oxazepam. Net of je hersenen wiebelen. Maar bij mij komt het van de pillen, waar het bij jou van komt weet ik niet. Ogen? Evenwichtsorgaan? Gewoon slaaptekort? Ook voor jou sterkte.
Splinter, is je brood er al uit?
Fant, wat is het Koud bij jou! Hier is het veel te warm voor de tijd van het jaar. +8 of zo.
Gaat het nu weer wat beter met je? Je hebt gelukkig wel een ietwat dure oplossing voor je krachtverlies in je arm. Een mini Ipad.
Fiolle, hoe is het met je? Al misselijk of andere kwalen? Voel je je goed? Al wat gewend aan het idee dat je zwanger bent?