Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Rat, heel veel water drinken.

Ik heb trouwens probiotica en sinds ik dat slik, geen blaasontsteking meer gehad. Misschien voor jou ook een idee. Goed voor je darmflora ook.

En de meet bij Olijf was natuurlijk een grapje. Denk niet dat ze daar op zit te wachten
Een schizofreen is nooit alleen! *

Getver Rat, we gaan wel kwakkelend het jaar uit zo hè. Hoop dat je snel een AB krijgt die ook pijn verlicht.

Arme Taartje.

* ziektetechnisch klopt dat niet echt, maar het is wel leuk!
quote:pilou schreef op 29 december 2012 @ 13:03:

En de meet bij Olijf was natuurlijk een grapje. Denk niet dat ze daar op zit te wachten
Waar haal ik dat Pilou? Is dat die Yakult zooi of is het toch iets anders? Darmflora mag ook wel een boost hebben.

D-amenose (of zo) schijnt ook te helpen. Ook maar eens naar kijken.

Ohw... geen gipsschrijfmeet...
Hallo ziekenboeg

Marmot is uit winterslaap (12u wakker )

Olijf (voorzichtige)

Is Olief lief voor je?

Pilou hoe is het nu met jullie duizeligheid?

Splint,Gefeliciteerd met trouwdag!

Leuk avond gehad?

Rat,zure dingen drinken nu. Balen hoor. Blaasontsteking is zo'n kut( )gevoel.

Is voor mij al wel 20 jaar terug geloof ik maar kan het me nog zo voor de geest halen.

Fant ook een voor gevoel enzo.

Tonks nog in de Efteling?

Borrie,TH,Its,Fiolle,Slof waar zijn jullie????
Oh ja,Yakult.

Denk dat ik dat ook maar weer ga halen. (de light versie is prima te drinken)

Past wel in mijn gezonde 2013 plan.
Verder al de kerstmeuk opgeruimd. Weer dit jaar een hele doos met nieuw spul gekocht.

Dit jaar was het petrolblauw en ik had al zwart/zilver/fucsiaroze/oranje en rood.

Volgend jaar een leuke combi hiervan ?

Minikerstboompje is al in de border achter het huis ingegraven en de stofzuigerT rondgezwiept.

Nu is MO een bakje Sjors voor mij aan het maken (beide)
Yakult is een zoet drankje en doet helemaal niks voor je darmen.

Probiotica kan je bij de biowinkel of betere drogist halen.

En probeer te veel suiker te mijden. Foute bacteriën voeden zich met suiker. Vit c, dus pure cranberrysap zonder suiker of sinaasappelsap is zuur en dus goed om te drinken/eten.

Als je veel pijn hebt, emmer met heet water vullen met met je blote kont inhangen. Verlicht de pijn van je urinebuis. Of een heet bad, maar dat heb je geloof ik niet he? Echt balen dat het in het weekend is.

Bieb, heerlijk, zo lang slapen. Ik vond 8.30 al mega uitslapen

Dat van de kerstmeuk vind ik wel een goed idee eigenlijk, hoewel ik het boompje nog even laat staan denk ik. Met die lampies.. Vink wel gezellig en hij staat niet in de weg en valt ook nog niet uit

Duizilingen nog volop aanwezig en heb ook knallende koppijn. Heel fijn. Dus ik ga even wat eten en wat innemen. Hopelijk helpt dat.
Oh gisteren nog lekker geshopt.

Even plaatjes zoeken.

broek is ongeveer dit maar dan iets donkerder:

en een trui waar ik geen plaatje van kan vinden maar ongeveer zoals hieronder.

Iets vleermuismouw,wat langer model en aan de achterkant langer dan de voorkant met 2 puntjes onderaan.

Maar dan met een string
Biebeltje daar ben je dan. Eindelijk weekend en dus lekker geslapen. Heerlijk.

Gisteravond was gaaf ja. En een beetje emotioneel, want de band stopt ermee omdat Willem Breuker is gaan hemelen. En het was echt altijd 'onze' band ofzo. Men, wat kunnen die lui spelen zeg, En ze bestaan al 38 jaar. Denise Jannah was erbij, ook al zo'n dijk van een muzikant.

Hm, kerstspullen wil ik ook wel al weg doen, maar ik vond het nog zo vroeg. Maar als jij het doet, durf ik het ook. Ben gewoon niet zo in de kerststemming dit jaar.

Ahum, gezond 2013, goed plan. We hebben net al afgesproken dat we na de vakantie de rest van de maand geen alcohol meer drinken. En gezond eten. Ik stond net op de weegschaal (dom!) en er moet zeker 4 kilo af om weer tevreden te zijn, maar 7 kilo om blij te zijn met m'n gewicht.

Bah Plou, nog steeds dus. Zou het niet iets van migraine kunnen zijn? Heb je goede pillen?
Shoppen wilde ik ook doen deze vakantie. Ik heb werk-netjes nodig. Maar niet met die extra kilo's.

Straks wel even schoenen proberen te scoren!

Leuke dingen gevonden Bieb!
quote:Splinter02 schreef op 29 december 2012 @ 13:41:Hm, kerstspullen wil ik ook wel al weg doen, maar ik vond het nog zo vroeg. Maar als jij het doet, durf ik het ook. Ben gewoon niet zo in de kerststemming dit jaar

Hoe komt dat van die niet-zo-kerststemming?

Het voelt hier weer heerlijk rustig en schoon (maar ik kan dan ook niet tegen overal prutjes..wordt ik zo onrustig van in mijn hoofd) Zolang er een deur voor zit of in een laatje mag het dikke zooi zijn maar ik moet het niet de hele tijd zien.

Wat zonde dan zo'n mooi orkest dan stopt

Gelukkig hebben jullie ze nog gezien nu.

En gewichtstechnisch ben ik al heel lang niet meer blij maar die knop om vind ik zooo lastig.

Ik was zo blij met mezelf toen ik 60-65 kilo woog,waarom heb ik dan al die kilo's er weer bij gevroten?
Gaan we een tabel in de OP doen dan?

Aaaah?

Klinkt wel mooi Splint, jullie band. Zag gister foto's langs komen.
Ja, een tabel! En dan mag Fiolletje er als enige haar gewichtstoename in zetten.

De ellende met kilo's erbij vreten is dat dat met gemak in een week lukt. En dat je vervolgens veel meer tijd nodig hebt om het er weer af te krijgen. En dat er te veel lekkere dingen slecht zijn. En dat emo-eten fijn is maar niet helpt.

Hebben jullie de band ook gehoord? Ben benieuwd wat je er dan van vindt.

herrie 1

herrie 2

Bieb, ik heb de laatste tijd erg last van het missen van Sil. We doen wel allemaal leuke dingen, maar ik voel me gewoon niet zo blij.
Splint, ik krijg echt vlekken in mijn nek van zulke muziek. Ongeorganiseerde bende is het. Voor mijn oortjes dan

Mja, Silleke, dat zal wel even blijven Splint. Ik denk dat het ook bij jou zo binnen komt omdat je huis nu echt leeg is en geen andere katten hebt. Denk ik... Ik weet het niet. Het heeft gewoon tijd nodig. Heb je al een fotoboek in elkaar geknutseld? Dat was je toch van plan?
Ja is ook logisch dat je Sil zo mist.

Het is ineens leeg bij jullie thuis

En het blijft gewoon kutterdankut dat je je liefje moet missen.

Muziek linkjes ga ik straks even luisteren. Nu last van zere kop van het lange slapen.
Ik mis zijn vrolijke aanwezigheid, zijn gekke gedrag en maffe acties, zijn gebedel om knuffels. Hij gaf me zoveel liefde en ik kon zoveel liefde aan hem kwijt.

*verdorie, daar ga ik weer*

Het zal nu ook extra binnenkomen omdat ik nu thuis ben. Vorige vakantie waren we weg en tussendoor was het zo druk met werk.

Fotoboekje had ik gemaakt voor nichtje. Maar hij was zo goed gelukt dat ik hem ook voor mezelf heb besteld.

Dat lege huis is inderdaad heel leeg. Maar toch is er geen plek voor een andere kat. Sil hoort er nog zo bij en is nog zo overal aanwezig, dat zou niet passen.

Gisteravond wel fijn tegen man aan liggen snotteren en over hem gehad.

Ik ga maar even de stad in. Hopelijk leuke schoenen vinden.

Gewoon laten gaan Splint. Rouwen heet dat. Lekker snotteren. Op een dag kan je het over hem hebben zonder gelijk lek te zijn. Fijn dat je bij man lekker kan uithuilen.

Succes met je schoenenspeurtocht
haai allemaal! ik lees alles mee maar uitgebreid reageren gaat wat lastig dus ff een voor wie nodig heeft!

hier gaat het allemaal wel. pijn is met pijnstillers redelijk te doen maar die spierpijn...oeioeioei. allebei als een blok geslapen, we waren gesloopt. olief is vanochtend enorm huishoudelijk geweest terwijl ik weer in coma lag en ligt nu weer ff te pitten. het heeft er bij allebei flink ingehakt, al die stress en schrik. ik ben ook zo benieuwd wat het verdere verloop gaat zijn..

dadelijk nieuwe uitdaging: opfrissen
Kallempies an Olijf!

Ik zit even lekker met een kopje cup a soup erwt mmm chemisch poedertje,heet water erbij en smullen maar.

Voorgerecht was een ibuprofen en als die werkt nog even naar Appie.
Rustig an Olijf

Gut, je zit natuurlijk ook met shirtjes en mouwen te hannessen natuurlijk.
ik heb een capuchonvest half aan: linkerarm wel in de mouw dus en touwtje van capuchon vastgeknoopt zodat ie rechts als een soort supermancapeje blijft hangen en daaronder een gisteren door mijn zus gekocht tuniekje met korte vlindermouwen. want gips om mijn bovenarm is van de omvang van een schwarzenegger-bovenarm. echt huuuuuge!
en wat waren de artsen en verpleegsters/ers trouwens ontzttend lief en vriendelijk in het zkh. ik lag in het universiteits ziekenhuis (van de nltalige univers. in brussel), nou daar kan je dus met een gerust hart naartoe.
Haha.

Is er al een foto?
Het Viva forum is papaja.
In België vind ik de zorg sowieso beter en vriendelijker. Als het even kan, laat ik mij liever in B opereren dan in NL

Wat voor kleur gips heb je Olijf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven