Herfsttetters!
zaterdag 29 december 2012 om 17:02
Ben weer terug van ziekenhuis en stad. Ik heb géén blaasontsteking... Urine was helemaal schoon. Euh... oké. Vreemd. Ik heb wél de klachten maar géén blaasontsteking... Ik ga maar veel drinken en hopen dat het dan niet komt, gewoon wegspoelen.
Splintje rouwen heeft tijd nodig liefje. In jouw tempo he.
Is je schoenentocht nog gelukt?
Pilou, ook niet leuk om te lezen dat je je nog steeds zo klote voelt.
Olijfje, aankleden... ik weet het nog. Wat een ramp. En jij hebt dan ook nog eens je hele arm in het gips. Een trui van Olief is ook geen optie?
Sterkte met de spierpijn. Is het poedelen nog gelukt? Zal wel lang hebben geduurd.
Bieb ook al lekker geshopt. Goed geslaagd.
Ik heb vandaag mijn nieuwe laarsjes aan gehad. En wonder boven wonder, ik heb nergens last van. Alleen van de bal van mijn voet omdat ik nu weer op hakken loop sinds járen. Dat went wel weer.
Ik heb me donderdag gewogen en ik ben niet aangekomen!
Muziekje is ook niet echt mijn ding... sorry.
Splintje rouwen heeft tijd nodig liefje. In jouw tempo he.
Is je schoenentocht nog gelukt?
Pilou, ook niet leuk om te lezen dat je je nog steeds zo klote voelt.
Olijfje, aankleden... ik weet het nog. Wat een ramp. En jij hebt dan ook nog eens je hele arm in het gips. Een trui van Olief is ook geen optie?
Sterkte met de spierpijn. Is het poedelen nog gelukt? Zal wel lang hebben geduurd.
Bieb ook al lekker geshopt. Goed geslaagd.
Ik heb vandaag mijn nieuwe laarsjes aan gehad. En wonder boven wonder, ik heb nergens last van. Alleen van de bal van mijn voet omdat ik nu weer op hakken loop sinds járen. Dat went wel weer.
Ik heb me donderdag gewogen en ik ben niet aangekomen!
Muziekje is ook niet echt mijn ding... sorry.
zaterdag 29 december 2012 om 17:44
Typen lukt best, Olijfje! Goed oefenen maar.
Dat geloof ik best ja, dat jullie bekaf zijn. Het is niet alleen de pijn, maar ook het hele circus er omheen en de schrik. En misschien angst. Ben je trouwens zelf naar het ziekenhuis gegaan of opgehaald door de taatuu?
Je zal vast nog wel handiger worden met alles, maar nu is alles vast nog heel vermoeiend. Hoe vinden de poekels het?
Overigens ben ik ook niet zo overtuigd van de NL gezondheidszorg en hoor ik vaak goede dingen over Belgie. En Spanje.
Is het gelukt trouwens, uw poep opbeuren?
Ik heb geen schoenen gevonden. Wel een trui en een jeans. Heul werk-netjes. Ahum.
En sja, het zal inderdaad wel rouwen zijn. Ik heb meer dan genoeg sterfgevallen meegemaakt, maar het heeft er niet vaak zo ingehakt...
Dat geloof ik best ja, dat jullie bekaf zijn. Het is niet alleen de pijn, maar ook het hele circus er omheen en de schrik. En misschien angst. Ben je trouwens zelf naar het ziekenhuis gegaan of opgehaald door de taatuu?
Je zal vast nog wel handiger worden met alles, maar nu is alles vast nog heel vermoeiend. Hoe vinden de poekels het?
Overigens ben ik ook niet zo overtuigd van de NL gezondheidszorg en hoor ik vaak goede dingen over Belgie. En Spanje.
Is het gelukt trouwens, uw poep opbeuren?
Ik heb geen schoenen gevonden. Wel een trui en een jeans. Heul werk-netjes. Ahum.
En sja, het zal inderdaad wel rouwen zijn. Ik heb meer dan genoeg sterfgevallen meegemaakt, maar het heeft er niet vaak zo ingehakt...
zaterdag 29 december 2012 om 17:47
Splint, ik heb heel veel boeken gelezen over rouwen e.d. Daar kwam ook in voor dat er mensen zijn die een muurtje om zich heen hebben en dat het dan lijkt alsof je meer verdriet hebt om een overleden huisdier dan om een overleden persoon. Dat zou te maken hebben met dat een huisdier binnen dat muurtje staat. Klinkt wel aannemelijk toch?
zaterdag 29 december 2012 om 17:57
ik heb me met 1 arm gewassen, met 1 hand mijn haar gewassen én gefohnd (fohn in schwarzeneggerhand want die arm staat dus in handige fohnstand ) en zelfs nog wat mascara op gedaan. ik ben goeeeeed! ik kan met rechts dus wel voorzichtig iets vastpakken (was ook goed volgens arts, beetje in beweging houden). ik zit nu dus met superwoman van alicia keys in mijn hoofd. even when i'm a mess i put an S on my chest...
nu gsloopt dus dadelijk weer ff plat
nu gsloopt dus dadelijk weer ff plat
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 29 december 2012 om 18:20