Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
heel saai en degelijk wit
maar narcose gaat daar dus met kapje ipv via infuus. dat vond ik wel apart! en ik heb weer wat vlaams geleerd: kande gij uw poepeke efkes opbeuren?
Ben weer terug van ziekenhuis en stad. Ik heb géén blaasontsteking... Urine was helemaal schoon. Euh... oké. Vreemd. Ik heb wél de klachten maar géén blaasontsteking... Ik ga maar veel drinken en hopen dat het dan niet komt, gewoon wegspoelen.

Splintje rouwen heeft tijd nodig liefje. In jouw tempo he.

Is je schoenentocht nog gelukt?

Pilou, ook niet leuk om te lezen dat je je nog steeds zo klote voelt.

Olijfje, aankleden... ik weet het nog. Wat een ramp. En jij hebt dan ook nog eens je hele arm in het gips. Een trui van Olief is ook geen optie?

Sterkte met de spierpijn. Is het poedelen nog gelukt? Zal wel lang hebben geduurd.

Bieb ook al lekker geshopt. Goed geslaagd.

Ik heb vandaag mijn nieuwe laarsjes aan gehad. En wonder boven wonder, ik heb nergens last van. Alleen van de bal van mijn voet omdat ik nu weer op hakken loop sinds járen. Dat went wel weer.

Ik heb me donderdag gewogen en ik ben niet aangekomen!

Muziekje is ook niet echt mijn ding... sorry.
quote:Olijfje_ schreef op 29 december 2012 @ 16:35:

maar narcose gaat daar dus met kapje ipv via infuus. dat vond ik wel apart! en ik heb weer wat vlaams geleerd: kande gij uw poepeke efkes opbeuren? Infuus? Een baxter bedoel je
quote:Olijfje_ schreef op 29 december 2012 @ 16:32:

heel saai en degelijk witWit in de winter? Da kan ech nie!
Typen lukt best, Olijfje! Goed oefenen maar.

Dat geloof ik best ja, dat jullie bekaf zijn. Het is niet alleen de pijn, maar ook het hele circus er omheen en de schrik. En misschien angst. Ben je trouwens zelf naar het ziekenhuis gegaan of opgehaald door de taatuu?

Je zal vast nog wel handiger worden met alles, maar nu is alles vast nog heel vermoeiend. Hoe vinden de poekels het?

Overigens ben ik ook niet zo overtuigd van de NL gezondheidszorg en hoor ik vaak goede dingen over Belgie. En Spanje.

Is het gelukt trouwens, uw poep opbeuren?

Ik heb geen schoenen gevonden. Wel een trui en een jeans. Heul werk-netjes. Ahum.

En sja, het zal inderdaad wel rouwen zijn. Ik heb meer dan genoeg sterfgevallen meegemaakt, maar het heeft er niet vaak zo ingehakt...
Splint, ik heb heel veel boeken gelezen over rouwen e.d. Daar kwam ook in voor dat er mensen zijn die een muurtje om zich heen hebben en dat het dan lijkt alsof je meer verdriet hebt om een overleden huisdier dan om een overleden persoon. Dat zou te maken hebben met dat een huisdier binnen dat muurtje staat. Klinkt wel aannemelijk toch?
ik heb me met 1 arm gewassen, met 1 hand mijn haar gewassen én gefohnd (fohn in schwarzeneggerhand want die arm staat dus in handige fohnstand ) en zelfs nog wat mascara op gedaan. ik ben goeeeeed! ik kan met rechts dus wel voorzichtig iets vastpakken (was ook goed volgens arts, beetje in beweging houden). ik zit nu dus met superwoman van alicia keys in mijn hoofd. even when i'm a mess i put an S on my chest...

nu gsloopt dus dadelijk weer ff plat
Kan heel goed zijn, Pilou. Ik ben nooit zo goed met emoties. Van huis uit ook niet meegekregen. Maar ik moet er nu ook echt op letten dat ik man niet te veel buiten sluit. Lekker alleen Sil en ik binnen ons muurtje en de rest wordt gedoogd. Hoewel dat weer wat zwaarder klinkt dan het is.
Niet plat Olijf! Dan wordt je gefohnde haar weer model pannenkoek!

Splint, het klinkt heel bekent
Olijfje

edit: nou ja, jij dan.
quote:watervrouw2 schreef op 28 december 2012 @ 21:35:

Pilou wens haar maar sterkte!!
quote:pilou schreef op 29 december 2012 @ 18:23:

Splint, het klinkt heel bekent

Ratje, hoe is het nu? Gek dat je geen blaasontsteking hebt. Hebben ze wel iets anders gezegd of geadviseerd? Hoe is het nu met de pijn?
Ik denk, ik neem een irish coffee. Maar dat koelt zo snel af, dat ik hem binnen een minuut op heb gedronken.

Ik ben zo gelukkig.... *hips*
Pilou

ik lust ook wel wat.

Lig op de bank onder een dekentje met een monster erop die denkt dat ik enkel besta om hem te plezieren.

Dorst...honger...

Dus dat moet je doen?
*lepelt slagroom op*
Your face niet leuk Bieb?
Ik moet liggen..niet bewegen. Alleen mijn hand. Om hem te aaien.

Als niet lekker genoeg aai bijt hij.

Duss
Nee tenenkrommend slecht
Dominante man hoor...
quote:pilou schreef op 29 december 2012 @ 20:57:

Dominante Een echte man hoor...

En daar was ik weer!!!

Ik spring er maar gewoon in, want alles bijlezen is niet te doen . Ik ga straks wel even elders bijlezen. Ik ben blij
Haaaaai Slof

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven