Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hij is flink groot (hoger dan Hopper) en ook wel een beetje boel mollig.
Optimist tot in de kist!
Ik denk dat het een zij is, Olijf. Maar dan wel een beetje een zielige.....
Toulouse:

Optimist tot in de kist!
Poeh Fant, wat een dikkerd! Splinter heeft gelijk, daar passen mijn dames 4 x in zeg.

Nu wat rotdossiers wegwerken. Fijne zonige dag allemaal!
Mogguh...deze marmot is uit haar winterslaap.

Poeh wat vast geslapen zeg!!

Zal wel even duren voor mijn hoofd uit de kreukels is

Dimitris was ook een kilo of 7 hoor (zware botten ) nu is hij wat slanker en ik gok hem op 6 kilo.

Bibi.....10 kilo?

quote:Onze M is vandaag begonnen met haar nieuwe baan als etalage/display artist (soort van etaleuse ofzoiets in NL's),

Leuke baan!! Heb ik jaren gedaan,zowel de alleen etalages (laatse paar jaar) als de aankleding binnenkant winkel.

De sauna was echt zalig gisteren. We waren er om 10u. Eerst koffie en gebak.

Toen eerste sauna;infrarood. Beetje zwemmen. Vers sapje drinken. Naar de panoramasauna (sauna met mooi uitzicht)

Zonnebankje. Lunchbuffet. Kleurensauna en weer dompelen en rondje zwembad. Daarna de massage,ooooh wat heerlijk!!

Ik was erna even helemaal raar in mijn hoofd. Ze heeft wel wat losgemaakt ofzo Dus verplicht zitten,drankje en languit in de relaxstand.

Om 17u hadden we klankschalensessie en die vond ik heel bijzonder. In een soort Indonesisch huisje/sauna stonden allemaal van die koperen schalen waar een vrouw om rammelde.

Klonk heel mooi en ontspannend en je voelde dat door je lichaam gaan. En ik die niet zweet maar alleen opzwelt tot tomaat formaat watermeloen voelde ineens de druppels lopen...

Naja...en daarna meer van bovenstaande...sauna,zwemmen,drankjes,diner,verse muntthee,douchen,scrubben en weer naar huis.

Lekker zo'n kant klaar arrangement!!!
klinkt allemaal zalig bieb. Zo'n dag wil ik ook wel. Naar welke sauna ben je geweest?
Hier waren we

En met dit arrangement
..en de klankschalensessie
ah, dank je. Thuis ff kijken. Hier een achtelijk goede firewall. Kan linkjes bijna nooit zien.
Heeeeee hoi

Meld, met kleine kraker nog steeds in buik.

Heb de hele ochtend een beetje liggen slapen, was gisteren zo moe.

Leuk nieuw topic! Arm poesie in de op

Kilnkt goed Bieb, je saunadagje!
heee borrie! Je kleine krakert zit er nog dus. Je bent toch bijna bij je uitgerekende datum? Ze maakt ook nog geen aanstalten om te komen?

Het zal wel zwaar zijn nu, je laatste dagen. Sterkte, doe kalm aan en ik hoop dat ze snel komt!
Ja, merk wel wat veranderingen, maar dan kan het evengoed nog een poosje duren..

Vandaag redelijk geslapen en ik doe helemaal niks, dan is het best uit te houden hoor

Las net dat zo'n klankschalensessie beter niet gedaan wordt tijdens de zwangerschap, misschien dat dat nog een idee is om haar eruit te trillen
Ik zou zeggen, rammel er op los!
Haaa Bor! Is het geen gek idee dat het nu eigenlijk elk moment kan gebeuren en dat dus elk moment je leven voorgoed zal veranderen? Lijkt me bere-spannend!

Misschien is dit ook wel wat voor je:

Bieb, jouw dagje klinkt echt verrukkelijk! Als ik nog niet jaloers was (was ik wel), dan zou ik het nu direct worden. Ben je al ee beetje ontkreukt? Ik ben een dag na de sauna altijd zo ontploft, alsof mijn lijf ineens heel driftig al het vocht wil vasthouden. Als ik dan ook nog een zonnebank heb gepakt, is het helemaal erg. Denk je een dagje gezond te doen en dan zie je (ik) er vervolgens echt niet uit.

Heb je wel lekker koud gedompeld?

Ik ben lekker thuis aan het werk. Net op bezoek geweest bij een klant hier vlakbij en nu thuis verder werken. Ik zit even een appeltje in stukjes met suiker en kaneel weg te happen. Mjam!
Hier ook appels, 2 met niks

Splint, 't is inderdaad best een gek idee, ik heb het eigenlijk altijd vanzelfsprekend gevonden dat ik gewoon moeder wilde worden (niet dat het ook echt ging gebeuren, maar wel dat ik het heel graag wil)

En nu is het dan zo goed als zo ver en dan denk je wel eens dat je redelijk zorgeloze dagen straks voorgoed voorbij zijn..

maar dat schijnt er ook wel een beetje bij te horen

'T is ook niet niks zo'n mensje waar je verantwoordelijk voor bent..
Dat denk ik ook, dat dat erbij hoort. Als ik daar heel erg over nadenk, over de verantwoordelijkheid die je krijgt, dan lijkt me dat zo eng. Maar dan denk ik natuurlijk vooral aan de dingen die mis kunnen gaan en de enorme invloed die je als ouder hebt op een kind. En er zitten waarschijnlijk (schijnt ) ook hele leuke kanten aan. Maar het lijkt me een wonderlijk moment hoor, zo vlak voor het gaat gebeuren.
Ik ben blij dat ik niet meer hoef

Maar ik denk wel steeds aan je hoor Bor.
Het Viva forum is papaja.
Hou vol Bor!!

(kan nooit lang meer duren en dannn.....begint het pas écht )

Ik heb een gezellige middag gehad met oud-collega's,leuk om die weeres te zien.

Ook nog even geshopt (ik was toch in Z)

Maar dan in een andere kleur,nl knalblauw.

de kleur van het kussen ongeveer.

Gaaf Bieb! Ook in dat lichtblauw (maar waarschijnlijk niet zo makkelijk te combineren). Wat voor hak zit eronder? En waar heppie ze gekocht?
Oh ja, tip van man over de MB: draai die gekleurde ringen niet te straks vast! Als je kracht moet zetten om ze weer los te krijgen, blijf je makkelijk achter die plastic uitstulpingen hangen.....

Bevalt ie een beetje?
En nu mijn kop in de verf....het jeukt als de ziekte!
Even fantaseren wat dat katje uit de OP heeft gezien.

1. een muisje dat onder de bladeren is verdwenen en na een kwartier nog niet is teruggekomen.

Wat denken jullie?

Platte hak.

en gekocht bij Top shoes,goedkope winkel.
Ze zijn echt leuk!

Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, zie ik zomaar een forummer met als nick Splintertje_! Tssss, wat een brutaliteit! En natuurlijk niet de moeite nemen om even te overleggen.
quote:Splinter02 schreef op 10 oktober 2012 @ 18:46:

Even fantaseren wat dat katje uit de OP heeft gezien.

1. een muisje dat onder de bladeren is verdwenen en na een kwartier nog niet is teruggekomen.

Wat denken jullie?

Ik denk een hondje.

En nu eerst haar uitspoelen.

MO belde een minuut geleden..vriendin (wat ik vertelde zondag met die kanker) is vanmiddag overleden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven