Herfsttetters!
woensdag 10 oktober 2012 om 20:14
Ja, Bieb, ik moest ook al aan jou denken. Ze moet allerlei displays maken en inderdaad de etalage zelf. Het is een hele hippe zaak met zowel kleding als boeken en decoraties, allemaal voor jong publiek. Heel hip in ieder geval. Ze is helemaal in haar nopjes, ze is aan het zagen (dieren v hout), timmeren, schilderen, etc. Typisch iets voor onze Miep! Ben echt mega blij voor haar.
Optimist tot in de kist!
woensdag 10 oktober 2012 om 23:06
Ik ga morgen naar de kapper. Kleurtje erin en knippen. Moet er goed uitzien voor zaterdag natuurlijk.
Heb toch flink veel spanning nu hoor. Wat heb ik mijzelf aangedaan.
Volgende week is het allemaal achter de rug en dan...
ik denk dat ik gauw wat certificaatjes wil scoren in de "fundraising" en "non-profit leadership". Kan ik wel wat meer kennis in gebruiken.
Heb toch flink veel spanning nu hoor. Wat heb ik mijzelf aangedaan.
Volgende week is het allemaal achter de rug en dan...
ik denk dat ik gauw wat certificaatjes wil scoren in de "fundraising" en "non-profit leadership". Kan ik wel wat meer kennis in gebruiken.
Optimist tot in de kist!
woensdag 10 oktober 2012 om 23:33
Je hebt er vast niks aan Fant, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt. Jou kennende. Maar dat het vreselijk spannend is, dat snap ik!
Laat je je haar niet te kort knippen morgen? En niet meer bij die kappersschool?
*schrijft vast knoflookchips op het lijstje voor morgen*
Eindelijk klaar met mijn rapportje. Nu lekker aan een glaasje 43 en wat stukjes kaas. En een rozemarijn - zeezoutcracker van Wasa. Zooo lekker.
Morgen ben ik lekker vrij. En ik ga helemaal NIKS doen. Niet naar Miss Etam om een shirtje te ruilen, niet met mijn kapotte nieuwe jas naar V&D en ook niet de jas die ik niet gekozen heb terugbrengen. Komt wel in het weekend.
Ik ga lekker op de bank met laptop, Linda's en een luisterboek (Sonny Boy). Misschien nog even toeteren, maar dat was het dan wel. En 's avonds (weer) een afscheidsetentje van de 2e collega die vertrekt. Ben benieuwd, de bazen zijn er ook bij.
Laat je je haar niet te kort knippen morgen? En niet meer bij die kappersschool?
*schrijft vast knoflookchips op het lijstje voor morgen*
Eindelijk klaar met mijn rapportje. Nu lekker aan een glaasje 43 en wat stukjes kaas. En een rozemarijn - zeezoutcracker van Wasa. Zooo lekker.
Morgen ben ik lekker vrij. En ik ga helemaal NIKS doen. Niet naar Miss Etam om een shirtje te ruilen, niet met mijn kapotte nieuwe jas naar V&D en ook niet de jas die ik niet gekozen heb terugbrengen. Komt wel in het weekend.
Ik ga lekker op de bank met laptop, Linda's en een luisterboek (Sonny Boy). Misschien nog even toeteren, maar dat was het dan wel. En 's avonds (weer) een afscheidsetentje van de 2e collega die vertrekt. Ben benieuwd, de bazen zijn er ook bij.
woensdag 10 oktober 2012 om 23:56
Oh ja, ik ga ook nog kijken of het baby-olifantje in Amersfoort geboren gaat worden! http://www.babyolifantje.nl/webcam-1
Bor, niks voor jou zo'n cam? Blijven we tenminste goed op de hoogte.
Bor, niks voor jou zo'n cam? Blijven we tenminste goed op de hoogte.
donderdag 11 oktober 2012 om 00:18
Ik zit aan de eigengemaakte appelmoes, heb al een paar dagen buikpijn. Misschien zenuwen ofzo, geen idee.
Ik ben trouwens toch zo moedig geweest om weer een afspraak te maken bij de school. Maar wel nadat ik een gesprek heb gehad met de directrice daar. Ik krijg nu een gratis knipbeurt en ze heeft mij verzekerd om hier verder in te duiken en te zorgen dat het noooooit meer gebeurt. Het ging mij ook voornamelijk om de manier waarop ze mij afsnauwden en zo. Het schuldgevoel aanpraten enzo. Maar das nu uitgesproken. Het is gewoon een stuk goedkoper en omdat ik zo snel grijs word, helpt dat wel met de kosten
Ik ben trouwens toch zo moedig geweest om weer een afspraak te maken bij de school. Maar wel nadat ik een gesprek heb gehad met de directrice daar. Ik krijg nu een gratis knipbeurt en ze heeft mij verzekerd om hier verder in te duiken en te zorgen dat het noooooit meer gebeurt. Het ging mij ook voornamelijk om de manier waarop ze mij afsnauwden en zo. Het schuldgevoel aanpraten enzo. Maar das nu uitgesproken. Het is gewoon een stuk goedkoper en omdat ik zo snel grijs word, helpt dat wel met de kosten
Optimist tot in de kist!
donderdag 11 oktober 2012 om 00:29