Het 21e grote TTToT-topic
dinsdag 13 augustus 2013 om 10:57
Het is zo ver. We verlaten ons jubileum-topic om verder te gaan in de grote wereld.
Of dat zo gaat zijn, moet nog blijken.
Hiermee verklaar ik het 21e TTToT-topic officieel voor geopend.
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Ode aan het TTToT-topic:
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
[ing]http://imageshack.us/a/img854/7619/photomrt28173729.jpg[/img]
Of dat zo gaat zijn, moet nog blijken.
Hiermee verklaar ik het 21e TTToT-topic officieel voor geopend.
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Ode aan het TTToT-topic:
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
[ing]http://imageshack.us/a/img854/7619/photomrt28173729.jpg[/img]
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 13 augustus 2013 om 16:16
Yez, zijn bij jou de embryo's met behulp van echo ingebracht of is alleen naderhand gecontroleerd met echo of ze er waren? (En was dat interne of externe echografie?)
Heb jij zelf nog verbeterpunten die met de techniek te maken hebben (aangezien ik ook gevraagd ben vanaf patiënt aspect te kijken)?
Heb jij zelf nog verbeterpunten die met de techniek te maken hebben (aangezien ik ook gevraagd ben vanaf patiënt aspect te kijken)?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
dinsdag 13 augustus 2013 om 17:03
quote:neweve schreef op 13 augustus 2013 @ 16:16:
Yez, zijn bij jou de embryo's met behulp van echo ingebracht of is alleen naderhand gecontroleerd met echo of ze er waren? (En was dat interne of externe echografie?)
Heb jij zelf nog verbeterpunten die met de techniek te maken hebben (aangezien ik ook gevraagd ben vanaf patiënt aspect te kijken)?Bij mij werd een uitwendige echo gemaakt tijdens het terugplaatsen. Kijk maar:
De embryo's (twee) zitten in het witte puntje in het midden.
En dat is zo bijzonder om mee te maken, dat ik maar voor lief heb genomen dat het hele inbrengen (dus gerotsooi in een vagina waar een paar dagen daarvoor een punctie is uitgevoerd) een beetje pijnlijke toestand was.
Heb jij zelf nog verbeterpunten die met de techniek te maken hebben (aangezien ik ook gevraagd ben vanaf patiënt aspect te kijken)?Bij mij werd een uitwendige echo gemaakt tijdens het terugplaatsen. Kijk maar:
De embryo's (twee) zitten in het witte puntje in het midden.
En dat is zo bijzonder om mee te maken, dat ik maar voor lief heb genomen dat het hele inbrengen (dus gerotsooi in een vagina waar een paar dagen daarvoor een punctie is uitgevoerd) een beetje pijnlijke toestand was.
dinsdag 13 augustus 2013 om 17:43
Als ik me goed herinner... ligt de uterus bij een lege blaas in anteflexie en kunnen ze dan het buisje met de embryo's niet goed in de cavum inbrengen. Bij een volle blaas wordt de uterus meer recht gelegd en gaat dit wel.
Bij mijn laatste IUI (vorige week) was ik dit even vergeten en moest het buisje met semen dus met een lege blaas worden ingebracht. Dat was veel gedoe en best pijnlijk... Erg leerzaam!
Bij mijn laatste IUI (vorige week) was ik dit even vergeten en moest het buisje met semen dus met een lege blaas worden ingebracht. Dat was veel gedoe en best pijnlijk... Erg leerzaam!
dinsdag 13 augustus 2013 om 23:14