Het Grote Viva Katten Topic deel 3
dinsdag 25 augustus 2020 om 22:42
Alweer een nieuw deel waar wij, enorme kattenliefhebbers, met elkaar kletsen over onze katten en hoe deze poezelige viervoeters ons leven verrijken. Meestal zijn ze lief en grappig, soms ondeugend, soms eten ze teveel of te weinig, soms maken we ons zorgen, kortom we kletsen hier over alles wat met katten te maken heeft. En soms gaan we off-topic, ook dat kan hier 
Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.
Happy New Miauw!

Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.
Happy New Miauw!

Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zondag 7 februari 2021 om 21:38
haha, hier is het vandaag ook ongeveer zo gegaan. En ze worden steeds chagrijniger, tsja... ik kan de sneeuw niet wegtoveren al zouden ze dat dan waarschijnlijk wel graag willen.Zizo schreef: ↑07-02-2021 14:38CC jouw poezels zijn wel avontuurlijk zeg! In de boom,Laika in snoeiafval.
Mittensz wat een mooie plaatjes!
Grappig dat ze zo verschillend reageren op sneeuw. Mijj kater wil graag naar buiten, maar zodra ik de deur open doe, waait se sneeuw over zijn koppie, schudt hij zich uit en draait zich zielig om. Om vervolgens vijf minuten later weer te miauwen bij de deur, waarna dit tafereel zich weer herhaalt.
De poezels zijn iets te avontuurlijk naar mijn zin

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

maandag 8 februari 2021 om 06:49
Nou, ik zag ineens een nieuwe optie, ik kan plaatjes plakken! Dit waren de broertjes:

En nu is het dus de rode alleen. Die vindt de kou maar niks en ligt lekker de hele dag te slapen op de bank:

Zijn neus zit nog dicht dus hij heeft vaak z'n bekje open als hij slaapt.
En nu is het dus de rode alleen. Die vindt de kou maar niks en ligt lekker de hele dag te slapen op de bank:
Zijn neus zit nog dicht dus hij heeft vaak z'n bekje open als hij slaapt.
anoniem_387747 wijzigde dit bericht op 08-02-2021 09:53
Reden: Afbeeldingen nu wel zichtbaar misschien?
Reden: Afbeeldingen nu wel zichtbaar misschien?
6.38% gewijzigd
maandag 8 februari 2021 om 09:19
Ik zie alleen het woord afbeelding staan

maandag 8 februari 2021 om 09:44
Postimages.nl heel makkelijk foto’s uploaden en plakken!Mevrouw_SpuitElf schreef: ↑08-02-2021 09:21. Ik kan ze openen door met mijn rechter muisknop op de afbeelding te klikken en ze dan in een nieuw venster te openen. Als iemand een betere manier weet hoor ik het graag.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.

maandag 8 februari 2021 om 09:54
Ik heb het bericht aangepast met linkjes vanaf die site, maar helaas zie ik ze nog steeds niet. Gek...

maandag 8 februari 2021 om 13:47
Dat die van jou samen kunnen liggen zonder dat er een catfight uitbreekt.Hendrikje106 schreef: ↑07-02-2021 16:24Hier ligt alles samengeklonterd op de kast, lekker warm bij elkaar maar wel optimaal genieten van het uitzicht en de vogeltjes in de sneeuw
En deze van de rooie
![]()

maandag 8 februari 2021 om 13:48
Nee dat is best vervelend.

maandag 8 februari 2021 om 13:53
Ja, lief hè! Die zwartwitte is inderdaad aangereden, alweer anderhalve week geleden, en heeft dat niet overleefd. Sinds gisteren heb ik het idee dat de rode daar een beetje van 'bijgekomen' is. Toen lag hij zooo lekker te slapen.Hendrikje106 schreef: ↑08-02-2021 13:43Ja gelukt Spuit Elf! Wat een lieverdszo schattig hoe ze bij elkaar gaan liggen altijd. De zwart witte is er niet meer?
Wat heerlijk, die knuffelbult op de kast. Dit weer is voor de katten niet zo leuk, maar het zorgt wel voor heerlijke knuffels.

maandag 8 februari 2021 om 13:55
Nee? Dat zwartwitje lijkt op mijn zwartwitje.Hendrikje106 schreef: ↑08-02-2021 13:43Ja gelukt Spuit Elf! Wat een lieverdszo schattig hoe ze bij elkaar gaan liggen altijd. De zwart witte is er niet meer?
maandag 8 februari 2021 om 16:57
Als je hem brokjes geeft, dan kan je proberen deze niet in een bakje te doen maar er een spelletje van te maken en zijn brokjes stuk voor stuk door de woonkamer te gooien. Zodat hij echt moet 'jagen'.derooiekater schreef: ↑08-02-2021 16:38Hoe ga ik kleine rooie bezig houdenhij raakt steeds gefrustreerder dat die niet naar buiten kan.
Ik speel al meer met hem maar blijkbaar ziet die 7 dagen binnen toch niet zitten![]()
En anders een vogel vangen buiten en die binnen loslaten

Dierproeven.

maandag 8 februari 2021 om 17:06
Bij optie twee hoop ik wel dat je het filmt.Calamitycat schreef: ↑08-02-2021 16:57Als je hem brokjes geeft, dan kan je proberen deze niet in een bakje te doen maar er een spelletje van te maken en zijn brokjes stuk voor stuk door de woonkamer te gooien. Zodat hij echt moet 'jagen'.
En anders een vogel vangen buiten en die binnen loslaten![]()
maandag 8 februari 2021 om 17:47
maandag 8 februari 2021 om 18:02
Ach gos, ja dat wist ik ook wel want je had het hier verteld. Heel sneu...Mevrouw_SpuitElf schreef: ↑08-02-2021 13:53Ja, lief hè! Die zwartwitte is inderdaad aangereden, alweer anderhalve week geleden, en heeft dat niet overleefd. Sinds gisteren heb ik het idee dat de rode daar een beetje van 'bijgekomen' is. Toen lag hij zooo lekker te slapen.
Wat heerlijk, die knuffelbult op de kast. Dit weer is voor de katten niet zo leuk, maar het zorgt wel voor heerlijke knuffels.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
maandag 8 februari 2021 om 18:04
Ik hoop dat ook
maandag 8 februari 2021 om 18:05
Oh dat lukt vast wel, die kinderen doen alles voor snoep!derooiekater schreef: ↑08-02-2021 17:47Hij moet altijd al puzzelen voor zijn eten.
Vogel los laten hmmmm dan moet het een duif worden anders komt meneer niet in actie.
Misschien morgen effe een kind strikken voor voetbal plaatjes of snoep iets om mijn balkon sneeuw vrij te krijgen.
maandag 8 februari 2021 om 18:13
Af en toe is er weleens een woordenwisseling over de gekozen plek van de een die niet gewaardeerd wordt door een ander hoor. Maar als het vrouwtje dan even haar stem verheft en zegt dat daar makkelijk 4 katten op de kast kunnen is het ook snel weer rustig en gaat alles vredig liggen slapen
dinsdag 9 februari 2021 om 16:05