Het Grote Viva Katten Topic deel 4
zaterdag 18 september 2021 om 00:22
Hier is ie dan, deel 4 van het Grote Viva Katten Topic! Waar iedereen die dol is op katten lekker mee kan komen kletsen over het wel en wee van onze lieve poezels 
en waar we ook weleens afdwalen om het over andere zaken te hebben. Een fijn kletstopic dus!

Welkom!!

Welkom!!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
zaterdag 30 augustus 2025 om 20:59
Ik werk in de zorg…. Daar ben ik de enige die iets van computers probeert te begrijpenDronkenAardbei schreef: ↑30-08-2025 20:53Oh, ben jij als IT'er werkzaam dan bij mijn vorige werkgever? Die moest ik altijd helpen als ze er niet uit kwamen.![]()
zaterdag 30 augustus 2025 om 21:08
Ik probeer het even uit te leggen. Je gaat naar de gegeven link, klikt op 'kies afbeeldingen'. Dan zoek je een leuke foto, daar dubbelklik je op, dan wordt hij geüpload bij die site.
Kies daar voor afm. 640x480 en kies ook na hoeveel dagen hij verwijderd moet worden.
Dan klik je op Viva op het afbeeldingen icoontje (= naast de emoji's), dan komt hier dit te staan
Zet je cursor tussen deze tekens ][ en klik op het kopieer icoontje achter 'directe link' en plakken die hap. Klaar is MeFunny.
Als toegift nog een foto van mijn allerlaatste kat (ook 19 geworden) met een blik van WTF, wat heb ik nu aan mijn staart hangen.
Kies daar voor afm. 640x480 en kies ook na hoeveel dagen hij verwijderd moet worden.
Dan klik je op Viva op het afbeeldingen icoontje (= naast de emoji's), dan komt hier dit te staan
Als toegift nog een foto van mijn allerlaatste kat (ook 19 geworden) met een blik van WTF, wat heb ik nu aan mijn staart hangen.

zaterdag 30 augustus 2025 om 21:12
Hahaha, ja dat was van mij dus ook in de zorg. Smartphones (praat over ruim 10 jaar terug) waren de dames en heren ook niet echt handig mee. Hellup!!!!

dronkenaardbei wijzigde dit bericht op 30-08-2025 21:16
0.70% gewijzigd
zaterdag 30 augustus 2025 om 21:23
Jaaaaa, het is zo goed gelukt dat ik helemaal verliefd ben op je katten! Cyperse katers zijn favoriet!MEFunny schreef: ↑30-08-2025 20:57url=https://postimg.cc/8svnczSZ][/url]
Test…
Broer: de eeuwige slijmbal (grijze tijger)
Zus: De clown (lapje)
Is het gelukt?
En van die tweede foto met alle poten in de lucht smelt ik ook, hahahaha, wat een schatjes!
Cyperse katers zijn sowieso favoriet (na mijn liefste zwarte mannetje natuurlijk). Oh, en rode katers vind ik ook zo leuk! Liefst zo groot mogelijk en het hoeft niet helemaal compleet te zijn….
Dus hoe ik nu aan een heel klein, nog geen drie kilo, poezenmeisje kom? Plus ze is een raskatje.…. geen idee
zaterdag 30 augustus 2025 om 21:27
zaterdag 30 augustus 2025 om 21:27
Hahaha, daar zou ik ook een wtf gevoel van hebben. Zit daar nou een vogel, een papegaai of zo?DronkenAardbei schreef: ↑30-08-2025 21:08
![]()
Maar ook weer zo’n schatje!
Wat worden jouw katten oud! Goed teken
zaterdag 30 augustus 2025 om 21:40
DronkenAardbei schreef: ↑30-08-2025 21:34@loulou, ja daar zit een (nep) ara.Speel gekocht om de reactie van mijn katten te zien. Beetje plaagkop ben ik wel.
![]()
zaterdag 30 augustus 2025 om 21:45
@MeFunny: wat een paar schattige katjes heb je. Zoals die cyperse lekker ligt te pitten tegen jou aan, heerlijk! Lekker knus zo samen op de bank. Memories...
En die ander, prachtig zo ongeneerd
wijdbeens op de bank hangen. Echt een scheetje.
Fijn dat het foto's plaatsen gelukt is, heb ik even kunnen genieten van je leuke katjes.
En die ander, prachtig zo ongeneerd

Fijn dat het foto's plaatsen gelukt is, heb ik even kunnen genieten van je leuke katjes.
zaterdag 30 augustus 2025 om 22:13
Ahhh tanks.DronkenAardbei schreef: ↑30-08-2025 21:45@MeFunny: wat een paar schattige katjes heb je. Zoals die cyperse lekker ligt te pitten tegen jou aan, heerlijk! Lekker knus zo samen op de bank. Memories...
En die ander, prachtig zo ongeneerdwijdbeens op de bank hangen. Echt een scheetje.
Broer weet altijd wel mijn schoot op te eisen al stampend en kroelend. Kan dan ook geen kant meer op voor een lange tijd. En ik geniet er zeker van. Lekker kroelen.
Zus is erg speels en laat graag haar doos zien
En samen, ze kunnen niet altijd met elkaar en zeker niet zonder elkaar. Dagen elkaar uit om te spelen, jagen elkaar op, delen de hobby ‘vliegjes vangen’ en liggen later samen op de bank of bed. Niet kroelend tegen elkaar. misschien komt dat nog. Ze zijn nog jong.
zaterdag 30 augustus 2025 om 22:26
En vooral niet bewegen anders volgt er een geïrriteerde blik.MEFunny schreef: ↑30-08-2025 22:13Ahhh tanks.
Broer weet altijd wel mijn schoot op te eisen al stampend en kroelend. Kan dan ook geen kant meer op voor een lange tijd. En ik geniet er zeker van. Lekker kroelen.
Zus is erg speels en laat graag haar doos ziengaat gelijk op haar rug en rolt alle kanten op. Valt daardoor nog wel eens van de bank of bed vanwege evenwicht en randjes. Klimt ook veel op me, meestal in bed. Echt een blij ei. Daarom het clowntje.
En samen, ze kunnen niet altijd met elkaar en zeker niet zonder elkaar. Dagen elkaar uit om te spelen, jagen elkaar op, delen de hobby ‘vliegjes vangen’ en liggen later samen op de bank of bed. Niet kroelend tegen elkaar. misschien komt dat nog. Ze zijn nog jong.
Had er ook zo één die door allerlei fratsen nogal eens van bank of leuning viel. Kreeg ik altijd een vernietigende blik want 'dat heeft mijn personeel natuurlijk gedaan'.
zondag 31 augustus 2025 om 16:39
Haha uiteindelijk zijn alle katten in vele opzichten hetzelfde. En toch hebben ze hun eigen karakters en behoeften.DronkenAardbei schreef: ↑30-08-2025 22:26En vooral niet bewegen anders volgt er een geïrriteerde blik.
Had er ook zo één die door allerlei fratsen nogal eens van bank of leuning viel. Kreeg ik altijd een vernietigende blik want 'dat heeft mijn personeel natuurlijk gedaan'.![]()

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in