Het Grote Viva Katten Topic deel 4

18-09-2021 00:22 2578 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier is ie dan, deel 4 van het Grote Viva Katten Topic! Waar iedereen die dol is op katten lekker mee kan komen kletsen over het wel en wee van onze lieve poezels 🐈❤️ en waar we ook weleens afdwalen om het over andere zaken te hebben. Een fijn kletstopic dus!

Afbeelding

Welkom!!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
loulou39 schreef:
19-08-2025 21:08
Ik heb je nu al twee keer gevraagd (in beide topics) of blaasontsteking etc. al gecheckt is, dus nu nog maar een keer.

Dat kan door stress ontstaan en dan gaan katten ook buiten de bak plassen.
nee nog niet. Wilde morgen de dierenarts gaan bellen.
Maar....

HEB GOED NIEUWS!!!

Ze zijn vandaag constant in de bench geweest en mochten er tussendoor soms een half uurtje / uurtje uit met constante aanwezigheid van twee personen (het lijken wel gevangenen :-)...we achtervolgden die kleine echt. Nu net ging t vrouwtje poepen, mannetje erbij gehouden. En die liep naar de andere bak om daar te plassen. Beloond. 10 minuten laten is ze weer naar de bak gelopen en heeft ze gepoept.
We zijn blij!! We gaan natuurlijk zo door maar dit is echt een goed begin en een opluchting
framboise-t schreef:
19-08-2025 21:49
Mogelijk wil het mannetje niet op dezelfde plek plassen als het vrouwtje en als zij wel makkelijk op de bak gaat, dan heeft hij geen eigen schone plek om te plassen. ik zou zorgen dat overal minimaal 2 kattenbakken staan, waar ze constant bij kunnen.

En 12 cm lijkt me vrij hoog, heb je niet iets van een dienblad met een lage rand waar je een bak van kan maken?

Zo makkelijk mogelijk maken voor het katertje en daarnaast, wat al genoemd is, blijven checken bij de dierenarts of er niet iets onderliggends is.
In de bench kan ik geen 2 bakken kwijt denk ik
framboise-t schreef:
19-08-2025 21:49
Mogelijk wil het mannetje niet op dezelfde plek plassen als het vrouwtje en als zij wel makkelijk op de bak gaat, dan heeft hij geen eigen schone plek om te plassen. ik zou zorgen dat overal minimaal 2 kattenbakken staan, waar ze constant bij kunnen.

En 12 cm lijkt me vrij hoog, heb je niet iets van een dienblad met een lage rand waar je een bak van kan maken?

Zo makkelijk mogelijk maken voor het katertje en daarnaast, wat al genoemd is, blijven checken bij de dierenarts of er niet iets onderliggends is.
2 kattenbakken in een bench? Wordt het wel krap in de bench. Bovendien is het juist goed dat hij de urine ruikt van de andere kat. Zo van: oh, is dat de bedoeling van dat rare ding.😁

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven