Het Grote Viva Katten Topic deel 4
zaterdag 18 september 2021 om 00:22
Hier is ie dan, deel 4 van het Grote Viva Katten Topic! Waar iedereen die dol is op katten lekker mee kan komen kletsen over het wel en wee van onze lieve poezels 
en waar we ook weleens afdwalen om het over andere zaken te hebben. Een fijn kletstopic dus!

Welkom!!

Welkom!!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
dinsdag 19 augustus 2025 om 21:58
nee nog niet. Wilde morgen de dierenarts gaan bellen.
Maar....
HEB GOED NIEUWS!!!
Ze zijn vandaag constant in de bench geweest en mochten er tussendoor soms een half uurtje / uurtje uit met constante aanwezigheid van twee personen (het lijken wel gevangenen

We zijn blij!! We gaan natuurlijk zo door maar dit is echt een goed begin en een opluchting
dinsdag 19 augustus 2025 om 21:59
In de bench kan ik geen 2 bakken kwijt denk ikframboise-t schreef: ↑19-08-2025 21:49Mogelijk wil het mannetje niet op dezelfde plek plassen als het vrouwtje en als zij wel makkelijk op de bak gaat, dan heeft hij geen eigen schone plek om te plassen. ik zou zorgen dat overal minimaal 2 kattenbakken staan, waar ze constant bij kunnen.
En 12 cm lijkt me vrij hoog, heb je niet iets van een dienblad met een lage rand waar je een bak van kan maken?
Zo makkelijk mogelijk maken voor het katertje en daarnaast, wat al genoemd is, blijven checken bij de dierenarts of er niet iets onderliggends is.
dinsdag 19 augustus 2025 om 22:00
2 kattenbakken in een bench? Wordt het wel krap in de bench. Bovendien is het juist goed dat hij de urine ruikt van de andere kat. Zo van: oh, is dat de bedoeling van dat rare ding.framboise-t schreef: ↑19-08-2025 21:49Mogelijk wil het mannetje niet op dezelfde plek plassen als het vrouwtje en als zij wel makkelijk op de bak gaat, dan heeft hij geen eigen schone plek om te plassen. ik zou zorgen dat overal minimaal 2 kattenbakken staan, waar ze constant bij kunnen.
En 12 cm lijkt me vrij hoog, heb je niet iets van een dienblad met een lage rand waar je een bak van kan maken?
Zo makkelijk mogelijk maken voor het katertje en daarnaast, wat al genoemd is, blijven checken bij de dierenarts of er niet iets onderliggends is.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in