Het is dierendag!

04-10-2019 10:05 109 berichten
Hallo dierenliefhebbers en verzorgers, het is een feestdag vandaag. Nou zou je zeggen, in ons huis is het elke dag dierendag en dat is het bij mij ook, toch leuk om ze extra in het zonnetje te zetten. :puppy: :verliefd:
Mijn mooie grote rooie krijgt vandaag zalm en daar mag hij zoveel van eten als hij wenst. Een speeltje hoef ik niet aan te beginnen, want zijn lievelingsspeelgoed is een tiewrappie, daar kan hij uren zoet mee zijn.
Alsof hij het weet is alles lief vandaag, de tafel krijgt kopjes, de hocker, de bank, de kast, de stoel en ik natuurlijk, ik krijg ze inclusief liefdesbeetjes. :cat:

Wat gaan jullie doen om je huisdier(en) in het zonnetje te zetten? Wat heb je voor dier(en)?

Ik hoop dat dit een heel gezellig topic wordt. :peep:
Alle reacties Link kopieren
Ik maak zo een soort taartje van natvoer met wat snoepjes erin voor mijn poezebeest.
Ik zal een keer extra opstaan als mijn rooie weer eens na vijf minuten naar binnen wil ;-)
Ik heb veel huisdieren, maar dierendag zegt mij niks.
Iedere dag is voor mijn dieren al een feestje.
Ik mag zo bij de lokale supermarkt een kattenverwenpakket ophalen. Gewonnen via een prijsvraag waarvan ik was vergeten dat ik meedeed :yes:.

Moet het alleen nog droog genoeg worden om de fiets te pakken... :whistle:
Het is iedere dag dierendag voor mijn dieren want die zijn tot op het bot verwend, maar ik zal vandaag geen vlees eten.
Ik ga straks met de kinderen een soort taartje voor ze maken van natvoer, en de kinderen hebben al wat slingers opgehangen en wat versierd voor onze dieren.

Maar ik doe dat meer voor de kinderen dan voor de dieren, de kinderen vinden dat leuk en zijn er echt mee bezig. Onze dieren zal het niks boeien, die worden elke dag goed verzorgt.
Als het niet voor de kinderen was, was het gewoon een hele normale dag en had ik er misschien niet eens aan gedacht.
Ik heb een hond en 2 katten, en ga zo even langs de dierenwinkel om voor beide wat lekkers te halen. De hond vind het leuk om kadopapier van kadootjes af te scheuren, doet ze zo voorzichtig, dus ik ga het voor haar inpakken.
Star² schreef:
04-10-2019 10:10
Ik zal een keer extra opstaan als mijn rooie weer eens na vijf minuten naar binnen wil ;-)
Zit die van jou ook altijd aan de verkeerde kant van de deur?
Cateautje schreef:
04-10-2019 10:13
Zit die van jou ook altijd aan de verkeerde kant van de deur?

Hij zit vooral altijd voor de verkeerde deur. Staat de achterdeur open, moet en zal meneer via de voordeur en net zo lang mekkeren tot ik erin trap :rofl:
drakenvlieg schreef:
04-10-2019 10:11
Ik mag zo bij de lokale supermarkt een kattenverwenpakket ophalen. Gewonnen via een prijsvraag waarvan ik was vergeten dat ik meedeed :yes:.

Moet het alleen nog droog genoeg worden om de fiets te pakken... :whistle:
Wat leuk! Gefeliciteerd met je winst, dat het maar veel plezier mag brengen. :D
Glencoco schreef:
Ik heb een hond en 2 katten, en ga zo even langs de dierenwinkel om voor beide wat lekkers te halen. De hond vind het leuk om kadopapier van kadootjes af te scheuren, doet ze zo voorzichtig, dus ik ga het voor haar inpakken.

O zo schattig :heart:
Nou, vooruit, ik doe de rondjes wat korter, want met deze regen loop ik vooral voor mijn stappen, niet omdat de hond zo nodig wil wandelen ;-))
Later is nu
Star² schreef:
04-10-2019 10:14
Hij zit vooral altijd voor de verkeerde deur. Staat de achterdeur open, moet en zal meneer via de voordeur en net zo lang mekkeren tot ik erin trap :rofl:
Wat een mafkezen zijn het toch ook hè. :-D
Glencoco schreef:
:heart: :puppy:
Ik heb 3 huisdieren, maar die vergen al elke dag zoveel energie, verzorging, liefde en aandacht dat ik op dagen als deze geen extra toeters en bellen uit de kast kan gaan trekken.
Dreamer schreef:
04-10-2019 10:15
Nou, vooruit, ik doe de rondjes wat korter, want met deze regen loop ik vooral voor mijn stappen, niet omdat de hond zo nodig wil wandelen ;-))
Jawel, maar het blijft een raar fenomeen hoor, water dat uit de lucht valt. Ik snap jouw hond wel.
Onze kat krijgt voor dierendag een fijne blaassteenoperatie. Gisteren met spoed bij de dierenarts achtergelaten met ernstige blaasklachten en ja hoor, opnieuw blaasstenen ondanks dieetvoer.
Een hele dure dierendag, jammer dat ie er zelf niet van kan genieten.
LaFleurNoire schreef:
04-10-2019 10:18
Onze kat krijgt voor dierendag een fijne blaassteenoperatie. Gisteren met spoed bij de dierenarts achtergelaten met ernstige blaasklachten en ja hoor, opnieuw blaasstenen ondanks dieetvoer.
Een hele dure dierendag, jammer dat ie er zelf niet van kan genieten.
Ach gossie! Beterschap voor je beessie gewenst.
Bij mij zijn ze niet zo blij vandaag. Ze zitten opgesloten in de slaapkamer omdat we aan het verbouwen zijn. Lawaai, vreemde stemmen, helemaal niet leuk.
Vanavond als ze eruit mogen, worden ze extra verwend. Een lekker mousje en later nog een paar snoepjes.
gizzmo-returns schreef:
04-10-2019 10:21
Bij mij zijn ze niet zo blij vandaag. Ze zitten opgesloten in de slaapkamer omdat we aan het verbouwen zijn. Lawaai, vreemde stemmen, helemaal niet leuk.
Vanavond als ze eruit mogen, worden ze extra verwend. Een lekker mousje en later nog een paar snoepjes.
:| Ik hoop dat ze je het vergeven, mocht het kattenvolk zijn. ;-)
Ze hebben ontbijt op stok gekregen en daarbij heb ik dit versje opgezegd:

Kom uit de veren.
Ik kom jullie waarderen
met knuffels en met lekker eten.
Want jullie zijn om op te vreten!

En morgen zijn de rollen weer omgedraaid:

Afbeelding

(Nee hoor. Gewoon een dag als alle andere. Ze worden elke dag vertroeteld :) )
Ik vind hier dingen van.
Cateautje schreef:
04-10-2019 10:18
Jawel, maar het blijft een raar fenomeen hoor, water dat uit de lucht valt. Ik snap jouw hond wel.

Vooral voor mijn hond, die er echt een hekel aan heeft. Als er een plas ligt, loopt hij er wijdpoots doorheen :rofl:
Later is nu
Dreamer schreef:
04-10-2019 10:25
Vooral voor mijn hond, die er echt een hekel aan heeft. Als er een plas ligt, loopt hij er wijdpoots doorheen :rofl:
:-D
gizzmo-returns schreef:
04-10-2019 10:21

Ik las 'een lekker muisje' en dacht even dat je ze levende muizen ging voeren @(

Sneu voor jouw kat, Chat Noire
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven