Het is dierendag!
vrijdag 4 oktober 2019 om 10:05
Hallo dierenliefhebbers en verzorgers, het is een feestdag vandaag. Nou zou je zeggen, in ons huis is het elke dag dierendag en dat is het bij mij ook, toch leuk om ze extra in het zonnetje te zetten.
Mijn mooie grote rooie krijgt vandaag zalm en daar mag hij zoveel van eten als hij wenst. Een speeltje hoef ik niet aan te beginnen, want zijn lievelingsspeelgoed is een tiewrappie, daar kan hij uren zoet mee zijn.
Alsof hij het weet is alles lief vandaag, de tafel krijgt kopjes, de hocker, de bank, de kast, de stoel en ik natuurlijk, ik krijg ze inclusief liefdesbeetjes.
Wat gaan jullie doen om je huisdier(en) in het zonnetje te zetten? Wat heb je voor dier(en)?
Ik hoop dat dit een heel gezellig topic wordt.
Mijn mooie grote rooie krijgt vandaag zalm en daar mag hij zoveel van eten als hij wenst. Een speeltje hoef ik niet aan te beginnen, want zijn lievelingsspeelgoed is een tiewrappie, daar kan hij uren zoet mee zijn.
Alsof hij het weet is alles lief vandaag, de tafel krijgt kopjes, de hocker, de bank, de kast, de stoel en ik natuurlijk, ik krijg ze inclusief liefdesbeetjes.
Wat gaan jullie doen om je huisdier(en) in het zonnetje te zetten? Wat heb je voor dier(en)?
Ik hoop dat dit een heel gezellig topic wordt.
vrijdag 4 oktober 2019 om 10:13
Ik ga straks met de kinderen een soort taartje voor ze maken van natvoer, en de kinderen hebben al wat slingers opgehangen en wat versierd voor onze dieren.
Maar ik doe dat meer voor de kinderen dan voor de dieren, de kinderen vinden dat leuk en zijn er echt mee bezig. Onze dieren zal het niks boeien, die worden elke dag goed verzorgt.
Als het niet voor de kinderen was, was het gewoon een hele normale dag en had ik er misschien niet eens aan gedacht.
Maar ik doe dat meer voor de kinderen dan voor de dieren, de kinderen vinden dat leuk en zijn er echt mee bezig. Onze dieren zal het niks boeien, die worden elke dag goed verzorgt.
Als het niet voor de kinderen was, was het gewoon een hele normale dag en had ik er misschien niet eens aan gedacht.
vrijdag 4 oktober 2019 om 10:14
Wat leuk! Gefeliciteerd met je winst, dat het maar veel plezier mag brengen.drakenvlieg schreef: ↑04-10-2019 10:11Ik mag zo bij de lokale supermarkt een kattenverwenpakket ophalen. Gewonnen via een prijsvraag waarvan ik was vergeten dat ik meedeed.
Moet het alleen nog droog genoeg worden om de fiets te pakken...![]()
vrijdag 4 oktober 2019 om 10:14
vrijdag 4 oktober 2019 om 10:18
vrijdag 4 oktober 2019 om 10:18
vrijdag 4 oktober 2019 om 10:20
Ach gossie! Beterschap voor je beessie gewenst.LaFleurNoire schreef: ↑04-10-2019 10:18Onze kat krijgt voor dierendag een fijne blaassteenoperatie. Gisteren met spoed bij de dierenarts achtergelaten met ernstige blaasklachten en ja hoor, opnieuw blaasstenen ondanks dieetvoer.
Een hele dure dierendag, jammer dat ie er zelf niet van kan genieten.
vrijdag 4 oktober 2019 om 10:22
gizzmo-returns schreef: ↑04-10-2019 10:21Bij mij zijn ze niet zo blij vandaag. Ze zitten opgesloten in de slaapkamer omdat we aan het verbouwen zijn. Lawaai, vreemde stemmen, helemaal niet leuk.
Vanavond als ze eruit mogen, worden ze extra verwend. Een lekker mousje en later nog een paar snoepjes.
vrijdag 4 oktober 2019 om 10:23
Ze hebben ontbijt op stok gekregen en daarbij heb ik dit versje opgezegd:
Kom uit de veren.
Ik kom jullie waarderen
met knuffels en met lekker eten.
Want jullie zijn om op te vreten!
En morgen zijn de rollen weer omgedraaid:

(Nee hoor. Gewoon een dag als alle andere. Ze worden elke dag vertroeteld
)
Kom uit de veren.
Ik kom jullie waarderen
met knuffels en met lekker eten.
Want jullie zijn om op te vreten!
En morgen zijn de rollen weer omgedraaid:

(Nee hoor. Gewoon een dag als alle andere. Ze worden elke dag vertroeteld
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 4 oktober 2019 om 10:25
vrijdag 4 oktober 2019 om 10:26
gizzmo-returns schreef: ↑04-10-2019 10:21Bij mij zijn ze niet zo blij vandaag. Ze zitten opgesloten in de slaapkamer omdat we aan het verbouwen zijn. Lawaai, vreemde stemmen, helemaal niet leuk.
Vanavond als ze eruit mogen, worden ze extra verwend. Een lekker mousje en later nog een paar snoepjes.
Ik las 'een lekker muisje' en dacht even dat je ze levende muizen ging voeren
Sneu voor jouw kat, Chat Noire
Later is nu