Het moet eruit hebben gezien!
zaterdag 10 september 2011 om 01:38
Ik ging net even vuilnis buiten in de kliko gooien. Ik lag al in bed, maar kwam in me op dat ik dat nog even moest doen. Dus ik naar buiten, de kliko staat bij de voordeur en het is donker dus ik had me niet aangekleed. (alleen onderbroek en hemdje aan). Schiet de kat in een keer naar buiten en rent zo weg. Ik heb geen kattenluik voor dus ik moest hem terughalen. Dus ik ren in mijn onderbroek over straat achter mijn kat aan. Hij rende steeds verder en ging in de bosjes zitten en onder auto's. Ik probeerde hem zachtjes te roepen om vooral geen buren wakker te maken of alert te maken of die debiel die midden in de nacht in haar onderbroek achter haar kat aanrent. Na 10 min en heel de straat door zijn geweest was ie eindelijk weer binnen. Het moet eruit hebben gezien zeg!
Iemand van jullie mij toevallig gezien?
Iemand van jullie mij toevallig gezien?
zaterdag 10 september 2011 om 01:52
quote:papayaatje schreef op 10 september 2011 @ 01:46:
omg. 013.
Ik had ook niet verwacht dat iemand me gezien zou hebben. Ik heb tenminste niemand gezien. Zou wat zijn zeg als iemand getuige is geweest haha!Ik heb de buren zelfs nog gepingd.
omg. 013.
Ik had ook niet verwacht dat iemand me gezien zou hebben. Ik heb tenminste niemand gezien. Zou wat zijn zeg als iemand getuige is geweest haha!Ik heb de buren zelfs nog gepingd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 10 september 2011 om 06:40
Ik ben ooit in dezelfde outfit bijna buitengesloten. Lag al in bed toen een van mijn katten in de tuin stond te miauwen. Dus mopperend mijn bed uit, deur open, kat binnen ... glipt de andere kat de deur uit. Ik had haar heel snel, maar moest vervolgens een sprintje trekken om nog nèt op tijd tegen de dichtslaande deur te duiken. Was echt schrikken.
En dat alleen omdat ik niet later nog eens wakker wilde worden als ze weer naar binnen wilde.
En dat alleen omdat ik niet later nog eens wakker wilde worden als ze weer naar binnen wilde.