Het mooie inrichtingen-topic.

07-08-2013 10:34 2267 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.

TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.

Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)

Mooi huis hoor mjdhl!
usb
usb
Dankjewel kersopdetaart!
Oei, dit is wel een beetje een droomhuis van me. In de eerste plaats het huis zelf, met die ramen en die ensuite en die deuren en die prachtige vloer. En dan ook nog eens de inrichting, dat behang en die vazen op de schouw.

Wauw, dat is zeker een gaaf huis en een gave inrichting! :-D
Wauw zeg, jeetje. Wat een fantastisch huis. Inderdaad, het huis zelf al, plus de geweldige inrichting. Wauw!
Idd gaaf huis, weet iemand waar dat behang van is in de eetkamer?
quote:-teuntje- schreef op 31 mei 2014 @ 09:55:

Idd gaaf huis, weet iemand waar dat behang van is in de eetkamer?Dat is speciaal ontworpen door een kunstenaar (ja die bewoners zijn vast rijk). Het huis is een project van Depot Rotterdam.
Oh haha, nou dan zit het er hier niet in.

(en dat ze rijk waren vermoede ik al gezien alle designmeubels...)

Wat ik trouwens ook heel gaaf vindt, die 2 liggende kindjes in de hal, dat moet zelf nog wel te doen zijn.
usb
usb
O, Tunische servieswerk:

Daar kan je ook op zoeken. Dit soepbord kost 7,95 maar is in de aanbieding voor 5,95

Prettig weekeinde! Ik ga de in.

EDIT: Turkse pinchohouder voor 6,95
usb
Leuk topic dit. Als alles goed gaat gaan we volgende week koopcontract tekenen dus ik mag kijken en kopen, jeej!!

Maar goed helaas geen geldboom.

Iemand een idee voor iets aan de muur, leuk redelijk betaalbaar maar geen Ikea feeling?
Oh en specifieker, het moet boven een grote eettafel, wel in de woonkamer. Iemand een idee voor een goede site/winkel?
Op Allposters vind je honderdduizendmiljoen afbeeldingen. Die kun je inlijsten of op canvas of hout laten printen. Laten inlijsten op maat is duur, dus check anders goed de afmetingen zodat ze in een Ikea-lijst pakken.

Ik vind ixxi een heel goed concept en ze hebben geweldige afbeeldingen

http://www.ixxidesign.com ... bibMn-Vmz6EiAskX5BuPD_BwE

Ik hoorde alleen dat de kwaliteit tegenvalt, het zijn dunne papiertjes. Misschien ben je creatief en kun je ze op een stuk spaanplaat of mdf lijmen en dat ophangen.

Op etsy kun je ook geweldige en betaalbare prints en schilderijen vinden.
Als je van 'echte' schilderijen houdt, ik vindt ww.exto.nl heel leuk hier bieden heel veel verschillende kunstenaars wat aan, zo zijn we bij een thuis geweest en uiteindelijk wat gekocht, nog steeds blij mee.

Wij hebben zoiets

Maar staan veel verschillende stijlen op.

Verder doet de kunstuitleen ook wel eens dingen in de verkoop, ik weet niet of het nog steeds zo is maar bij loods 7 in Adam zat altijd een goedkope

Of je wordt lid van de kunstuitleen?
Hiltje, echt gaaf dat huis en die inrichting! Ik vind dat zitje op de verwarming ook zo leuk!
Wil denk ik geen 'echte' kunst. Maar t moet er wel een beetje luxe uitzien. Een collega appte me deze site door: www.wallstars.nl Ik vind dat wel mooi denk ik van die grote foto's aan de muur. En zij zei dat het soort doek van textiel ze gebruiken wel tof is.

Maar ga ook even bij ixxi kijken.
Ik zag vandaag trouwens voor het eerst in het echt een Ixxi. Mijn broer had er een van Nijntje voor zijn dochter.

Ik vond het nog meevallen met het materiaal. Het is kunststof en idd dun, maar het is geen dun papier ofzo.

Het heeft idd niet dezelfde uitstraling als een canvas of schilderij, maar aan de andere kant houd ik erg van wandvullend en groot en dan is de ixxi wel als enige nog betaalbaar voor dat soort grote oppervlakten.
Helemaal geinspireerd door jullie geweldige bijdragen, heb ik 2 dierenkoppen besteld bij anthropologie in Engeland en wordt een muur behangen met fotobehang.

Dit wordt de uitvergroting van een groen blad (of groene bladeren, daar zijn we nog niet uit) en daar worden die dierenkoppen dan tegen aan gehangen.

Het wordt vast geweldig!
Dat ixxi is wel grappig inderdaad, maar wil toch liever 1 groot ding uit 1 stuk.

Nu ben ik deze aan het overwegen:

http://www.wallstars.nl/p ... cktail-in-the-evening.htm

Wat vinden jullie. Op een witte muur, bij een licht houten vloer, voor de rest net rustig in huis, niet echt felle kleuren is het idee.
quote:dubbeltje4 schreef op 01 juni 2014 @ 16:01:

Helemaal geinspireerd door jullie geweldige bijdragen, heb ik 2 dierenkoppen besteld bij anthropologie in Engeland en wordt een muur behangen met fotobehang.

Dit wordt de uitvergroting van een groen blad (of groene bladeren, daar zijn we nog niet uit) en daar worden die dierenkoppen dan tegen aan gehangen.

Het wordt vast geweldig!

Ooh die dierenkoppen van Anthropologie zijn super gaaf. Welke dieren heb je?

Ik heb een zebrakop aan de schouw (niet van antho maar ander merk) en ben er nog steeds blij mee.
quote:kersopdetaart schreef op 01 juni 2014 @ 16:38:

Dat ixxi is wel grappig inderdaad, maar wil toch liever 1 groot ding uit 1 stuk.

Nu ben ik deze aan het overwegen:

http://www.wallstars.nl/p ... cktail-in-the-evening.htm

Wat vinden jullie. Op een witte muur, bij een licht houten vloer, voor de rest net rustig in huis, niet echt felle kleuren is het idee.De kleuren zijn prachtig en als jij het mooi vind moet je het gewoon doen. Het is mij als afbeelding iets te abstract...maar dat is mijn smaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven