Het mooie inrichtingen-topic.

07-08-2013 10:34 2267 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.

TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.

Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)

Hoi,

Ik heb een Expedit kast. En dan de meest eenvoudige van 4 vlakken in het vierkant (2 boven en 2 onder).

Ik heb ook 4 wielen van rill. Weet een van jullie hoe ik die het best kan bevestigen?

Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon met niet al te lange schroeven op de vier hoeken. Voorboren is niet eens nodig (ik heb pootjes onder mijn Expedits bevestigd, dat werkt hetzelfde).
quote:Capibara_ schreef op 15 september 2014 @ 22:13:

Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon met niet al te lange schroeven op de vier hoeken. Voorboren is niet eens nodig (ik heb pootjes onder mijn Expedits bevestigd, dat werkt hetzelfde).

Dat wilde ik dus weten. Of voorboren nodig is. Maar... pootjes zijn inderdaad ook leuk.

Dank je.
Misschien is dit bij iedereen allang bekend, maar volgen jullie Interior Junkie al? Is leuk!

Daarnaast, iemand tips voor vintage camelkleurige leren plofbanken voor een goede prijs? Of moet ik echt geluk hebben op Marktplaats? Ik denk dat dat namelijk het mooist is bij mijn interieur.

Ik zal binnenkort weer eens een fotootje plakken met hoe het er nu bij mij voor staat. Nog even iets meer doen, dan zie je het meest verschil!
Deze staat op MP

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nyc is het waterlinie geworden?
quote:Nouschi schreef op 16 september 2014 @ 13:57:

Deze staat op MP

[afbeelding]

Thanks, maar dit is het niet helemaal. Ik denk dat wat ik zoek gewoon te duur is voor me. Ach, ik heb nu sowieso geen geld ervoor dus tijd zat om te zoeken.

Deze vind ik prachtig:
Ik snap de link Interiorjunkie & camelkleurige bank

Die van haar komt bij Loods 5 vandaan, heb je dus een groot budget voor nodig. Wat wil je ervoor uitgeven? Ik hoop ook al heel lang tegen een aan te lopen op Marktplaats, maar het zijn nooit leuke moderne/vintage banken. Dus je haalt jezelf wel wat op de hals!

Edit: Ikea heeft ook een prachtige (vind ik), maar ook behoorlijk aan de prijs. Ik plak ze zo even
Die van Interiorjunkie (+- 2000 euro)

Die van Ikea (1600 euro)

Budget is op dit moment 0, ik zoek wat uit en ga dan sparen. Heb ruim de tijd, dus dat sparen kan gerust een jaar of twee duren want ik heb een bank staan. Ik vind de kleur van de Ikea bank niet mooi.

Kwam trouwens niet op het idee vai interior junkie, dat was puur toeval. Kwam ze tegen via Facebook, ga gelijk haar eigen interieur bekijken want zo te zien hebben we aardig gelijke smaak.
quote:Justmaartje123 schreef op 16 september 2014 @ 14:56:

[...]

Thanks, maar dit is het niet helemaal. Ik denk dat wat ik zoek gewoon te duur is voor me. Ach, ik heb nu sowieso geen geld ervoor dus tijd zat om te zoeken.

Deze vind ik prachtig: [afbeelding]Dacht ik al. Deze is prachtig idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb hem al gevonden, voor een lagere prijs dan bij Loods5. Of de kleur bevalt zou ik in het echt moeten zien, maar dit lijkt een mooi model. Ook nog eens in hoekbank leverbaar, dat is eigenlijk de droom. Wel een stuk rijden, maar dat kan geen kwaad op een vrije zaterdag.

https://www.zitmaxx.nl/ba ... jola-banken-bankstel.html
quote:Justmaartje123 schreef op 16 september 2014 @ 16:56:

Ik heb hem al gevonden, voor een lagere prijs dan bij Loods5. Of de kleur bevalt zou ik in het echt moeten zien, maar dit lijkt een mooi model. Ook nog eens in hoekbank leverbaar, dat is eigenlijk de droom. Wel een stuk rijden, maar dat kan geen kwaad op een vrije zaterdag.

https://www.zitmaxx.nl/ba ... jola-banken-bankstel.htmlOnze bank in een andere kleur. Mooi model! De kleur moet je inderdaad eens in het echt bekijken, dat kan altijd anders uitpakken. Inderdaad, maak er een dagje van!
Oooh vintage camel/cognac keurige leren banken.....Loooooove it.

Ken je de blogpost van Emily Henderson over leren banken? Erg herkenbaar.

http://stylebyemilyhender ... the-perfect-leather-sofa/

Ik heb lang naar een jaren 70 leren bank gezocht. Probleem is dat ze en/of heel duur zijn en/of niet de afmetingen van een plofbank hebben (mensen waren kleiner, banken minder diep). Ik heb heel lang de Ikea Stockholm bank gewild, vind de kleur in het echt wel mooi en hij zit ook heel lekker.

Uiteindelijk toch vintage deze bank gevonden. Heb er eigenlijk stiekem nog altijd een beetje twijfels over, maar hij kon qua afmetingen tenminste door de deur en dat was met de Stockholm nog een immense klus geworden (loodzware bank 3 meter hoog over het balkon trekken).

Als je vintage blijft zoeken is "de Sede" een goede zoekterm.
En anders is er stof in leerlook.

https://www.stoffen.net/meubelstoffen-leer-look.html

Ik ken wel plaids van die stof. Ik heb een slaapbank met vlekken staan. Daar is verder niks mis mee, maar het zou wel beter staan.

Ik ken de site zelf niet, maar weet dat het bestaat. Daarmee kan je een oude bank die er al staat opknappen. Nieuw stofje dat op leer (nubuck) lijkt. Dat vind ik ook erg mooi.
Bij JYSK http://jysk.nl/woonkamer/ ... k-galsted-lederlook-zwart Alleen de prijs is zoals gezocht.

Bij Otto staat wel iets, maar prijs en kleur zoals gezocht. Er staan wel mooie foto's van banken.
Marktplaats, De Sede, vraagprijs 100,-. Koopje.

Die site van interiorjunkie kende ik nog niet. En dat terwijl ik dacht dat ik inmiddels alles op het gebied van interieur op het internet wel kende. Leuk.

Plak ik gelijk even de mooiste plaatjes

'Mijn' kleed (Ikea) is inmiddels een klassieker. Je ziet hem zoveel, ook nu in de nieuwe flexa reclame. Ik ben er zelf ook heel blij mee. Zoveel impact voor weinig geld.

Dit vind ik echt een supercool huis. En ze hebben 'mijn' bomenbehang van Cole and Son. Ook al een moderne klassieker.

Oh! Ik wil zon roze stoel hiltje! Waar is die van? Hij lijkt erg op de Panton
Geen idee, in ieder geval wel uit de tijd van Panton. Huis is volgens mij uit Australie.......dus dan zal je ze hier niet zo snel vinden.
Ik vind vooral die kleurrijke kleden erg mooi

Appartement van 34 vierkante meter. Ik ben dol op kleine huizen (op foto's dan), zo knus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven