Hoe een leuke, maar grote kast in te richten...
zondag 18 april 2010 om 11:59
quote:Kapara schreef op 18 april 2010 @ 11:56:
Een man die advies geeft!! Heurlijk... kun je niet een keertje bij mij langskomen RER? Mijn vriend snapt geen hol van interieur! Heb zelfs een kast ontworpne laatst, ben nu aan het zoeken naar het juiste hout om m te maken.
Een man die advies geeft!! Heurlijk... kun je niet een keertje bij mij langskomen RER? Mijn vriend snapt geen hol van interieur! Heb zelfs een kast ontworpne laatst, ben nu aan het zoeken naar het juiste hout om m te maken.
Aliquando et insanire lucundum est
zondag 18 april 2010 om 12:00
Lang leve Ikea. Ik heb dezelfde maar dan een slagje kleiner. We hebben een aantal schuifbakken onderin, een paar kastdeeltjes erin gezet en in de rest staan foto's, spaarpotten van de kinderen, hun knutsels en mijn verzameling koper. Bovenop de kast staat de rat (met kooi) en wat beeldjes. Ligt snel genoeg vol die kast.
MILF in the making

zondag 18 april 2010 om 12:02
Een vriendin van mij heeft m ook, en een groot aantal vakken gevuld met boeken, die ze op kleur heeft gezet, dat ziet er een stuk minder rommelig uit. De boeken heeft ze of op stapeltjes, of naast elkaar gezet.
Verder grote assecoires, niet teveel verschillende kleuren gebruiken. Je kan er mandjes/bakken/dozen inzetten voor losse rommeltjes.
Verder grote assecoires, niet teveel verschillende kleuren gebruiken. Je kan er mandjes/bakken/dozen inzetten voor losse rommeltjes.

zondag 18 april 2010 om 14:11
quote:korenwolf schreef op 18 april 2010 @ 12:41:
Boeken op kleur, dat heb ik ook een keer gedaan. Dat werd een enorme relatiecrisis. Ik zou het niet doen.
Toen ik er eens hardop over nadacht werd er ook gedreigd met uithuiszetting hier.
Boeken met de papierkant naar de voorkant geeft ook eenheid, maar is zeer onpraktisch als je ze ook daadwerkelijk leest en dus de kaften wilt herkennen.
Heb je echt veel tijd over, kun je overwegen je boeken te kaften.
Nog eentje hoe het niet moet:
Boeken op kleur, dat heb ik ook een keer gedaan. Dat werd een enorme relatiecrisis. Ik zou het niet doen.
Toen ik er eens hardop over nadacht werd er ook gedreigd met uithuiszetting hier.
Boeken met de papierkant naar de voorkant geeft ook eenheid, maar is zeer onpraktisch als je ze ook daadwerkelijk leest en dus de kaften wilt herkennen.
Heb je echt veel tijd over, kun je overwegen je boeken te kaften.
Nog eentje hoe het niet moet:
This is an unacceptable timeline
zondag 18 april 2010 om 14:33
zondag 18 april 2010 om 14:39

zondag 18 april 2010 om 14:56
Wij hadden die kast ook in de woonkamer. Daarin hadden wij in de middelste rij in beide vakken aan de buitenkant een gekleurde lamp staan. De rest was gevuld met boeken, 5 doorzichtige bakken en verder een boel prullen. Opzich maakt het niet uit wat je erin zet. Juist doordat hij is opgedeeld in vakken oogt het niet rommelig. Wij hebben hem nu in de studeerkamer en vroeger stond alles gewoon in een kast. Boeken, papieren, tijdschriften, dvd's etc. Alles door elkaar in een normale billy-kast. Nu het in deze staat is het meteen opgeruimd en netjes
zondag 18 april 2010 om 16:53