Hoe gastvrij ben jij - zombie-editie

25-09-2019 14:59 75 berichten
Bespreek hier hoe gastvrij je bent voor zombies en andere onnatuurlijke verschijnselen, (mogelijk) niet bestaande wezens en schimmige individuen uit de brede entertainmentsector.
Suðri schreef:
25-09-2019 20:19
Dan krijg je een jongetje.
En vrij vlot ook, heb ik begrepen.

Nee, vampiers zijn niet echt iets voor mij. Mutanten vind ik een stuk aantrekkelijker.
En Gerard Joling als mutant?
Alle reacties Link kopieren
Ja echte vampieren met lekker lijf/Nee opzouten met die halfzachte glittervampieren

Weerwolven, bloedzuigende vleermuizen of hellhounds... liever niet. Raakt de hond weer over zijn toeren omdat hij zich aan de kant geschoven voelt en de kat kunnen we dan pas over een week weer achter de kast vandaan plukken.

Zombies ook niet. Bah.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Zombies...nehh. Zo vermoeiend die lui. Lopen altijd overal doorheen te blèren. En dan echt steeds hetzelfde oninteressante geneuzel hè. En maar zaniken om eten steeds, ik vind dat onbeschoft. Ze zijn ook niet erg hygiënisch, vind ik. Die shabby kleding, onverzorgd gebit, haren altijd nèt iets te lang niet gewassen. Ze ruiken ook niet zo heel erg fris.
Nou ja, daarbij zijn ze ook best wel in your face zeg maar. Ik vind ze vrij opdringerig. Ik weet niet, voel me nooit zo op mijn gemak bij die gasten dus ik heb liever dat ze niet op bezoek komen eerlijk gezegd.
Mispoes!
Alle reacties Link kopieren
Alleen op 31 oktober. Dan ben ik ook niet thuis want heb een behoorlijk grote achtertuin, wie weet wat daaruit de krochten geslopen komt via de sloten.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
25-09-2019 20:07
Maar het kan wel tot dilemma's leiden. Heb je een sticker "Nee, jehova's, Ja, sexy vampieren" en staat er een jehova vampier voor je deur, super sexy. Wat nu?
Serieus?! :frusty:
Ja, hij mag naar binnen, want als het goed is kan hij niet heel gelovig meer zijn als hij een Vampier is. Bezoek aan een kerk en zo is een dingetje. Dus dan is het een geen woorden, maar daden Jehova geworden. Ik zie dan wel mogelijkheden. :biggrin:

Mijn grens ligt bij, geen rommelmaker en iemand met wie je een goed gesprek kunt voeren. Geen zombie dus. Op zich is een weerwolf ook wel iets. Met al dat haar kan hij nooit klagen als je een keertje je benen niet geschoren hebt...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
De duivel is bij mij altijd welkom. Lekker warm en als hij een beetje op Lucifer uit de gelijknamige serie lijkt, mag hij ook nog eens blijven logeren zo lang als hij wil (6)
pamelacourson wijzigde dit bericht op 28-09-2019 17:03
1.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pamelacourson, dat zit denk ik wel snor. Lucifer was geloof ik de mooiste van de engelen... :flirting:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
25-09-2019 19:45
Eric Northman mag bij mij wel binnen hoor. Weg niet trouwens.
Dan is het weer het voordeel dat wij hier een enorme glazen wand hebben, dan kan hij eigenlijk alleen in de slaapkamer verblijven.

Zombies mogen hier niet binnen volgens het huurcontract. Je mag namelijk geen overlast veroorzaken en tussen 20:00 en 8:00 geen geluidsoverlast veroorzaken. Wat denk je wat die zombies doen, die staan de hele nacht te schreeuwen en aan deuren te krabben. Als je pech hebt zijn het ook nog World War Z zombies en rennen ze ook nog eens over de galerij heen ipv dat ze gewoon wat vooruit slepen.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
V1k1ng schreef:
29-09-2019 16:40
Dan is het weer het voordeel dat wij hier een enorme glazen wand hebben, dan kan hij eigenlijk alleen in de slaapkamer verblijven.

Zombies mogen hier niet binnen volgens het huurcontract. Je mag namelijk geen overlast veroorzaken en tussen 20:00 en 8:00 geen geluidsoverlast veroorzaken. Wat denk je wat die zombies doen, die staan de hele nacht te schreeuwen en aan deuren te krabben. Als je pech hebt zijn het ook nog World War Z zombies en rennen ze ook nog eens over de galerij heen ipv dat ze gewoon wat vooruit slepen.
Ow, ja goed punt. En weerwolven die tegen de maan gaan lopen huilen, zal ook niet gewaardeerd worden denk ik zo...

Ik moest van de week nog aan dit topic denken. Tijdens het stofzuigen kwam ik glitterpoeder tegen. :sarcastic: Ik heb geen glitter in huis omdat het in no-time OVERAL zit. Dus de vraag was, waar kwam die glitter vandaan. Van elfjes?
In de tuin, ook glitter op een aantal planten... o_o
Blijkt dat de buurmeisjes met glitter bezig zijn geweest, ik wil niet weten hoe zij eruit zagen als er bij ons al overal glitter ligt... :biggrin: :facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
30-09-2019 09:58
Ow, ja goed punt. En weerwolven die tegen de maan gaan lopen huilen, zal ook niet gewaardeerd worden denk ik zo...
Klopt, maar die staan weer niet gedefineerd onder het kopje huisdieren. Tenminste, ik gok dat weerwolven daaronder vallen. OF zouden die toch onder huisgenoten vallen?
Valhalla! Where the brave may live Forever!
:rofl: alle nieuwe reacties.

Zombies in de regen laten staan, yay or nay?
COtweepuntnul schreef:
06-10-2019 15:10
:rofl: alle nieuwe reacties.

Zombies in de regen laten staan, yay or nay?
Ik vraag me dan iets af. Bij gifvaten en lege koelkasten is het zo dat ze niet buiten in de regen mogen staan omdat ze dan giftige stoffen lekken die door die regen in grondwater en rivieren terecht kunnen komen. Zou dat bij zombies ook zo zijn?

Ik opteer: ja, zolang ze hun voeten maar vegen op de mat. En ze mogen hun paraplu niet open doen binnen, want dat brengt ongeluk.
Betty_Slocombe schreef:
06-10-2019 15:14
Ik vraag me dan iets af. Bij gifvaten en lege koelkasten is het zo dat ze niet buiten in de regen mogen staan omdat ze dan giftige stoffen lekken die door die regen in grondwater en rivieren terecht kunnen komen. Zou dat bij zombies ook zo zijn?

Ik opteer: ja, zolang ze hun voeten maar vegen op de mat. En ze mogen hun paraplu niet open doen binnen, want dat brengt ongeluk.
Ik moet de eerste zombie met plu nog tegenkomen.
Ik denk dat ik ze naar de garage verwijs.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een poster aan de binnenkant van de deur, over het kijkoogje. Ik hoop dus altijd maar dat enge types denken dat ik ze in de smiezen zou hebben als ze aan zouden bellen en daarom niet aanbellen, want in de praktijk doe ik dus altijd open.

Ook voor zombies en vampiers. Die hebben er ook niet voor gekozen zo te zijn. Of, nou ja, zoiets dan.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
may_ka schreef:
06-10-2019 16:51
Ook voor zombies en vampiers. Die hebben er ook niet voor gekozen zo te zijn. Of, nou ja, zoiets dan.
En dus moet jij maar als lunch/tussendoortje/diner fungeren. Ik doe 's avonds sowieso niet zomaar de deur open, alleen als ik een pakketje verwacht. Gelukkig zit er al een bel/camera in het voorportaal, dus als ik ongure types zie die ik niet verwacht laat ik ze al niet binnen. Nu heb ik genoeg Buffy gekeken om te weten dat vampieren alleen maar binnen mogen als je ze uitnodigt, dus mochten ze het pand binnen komen heb ik hier nog een extra deur.
Van zombies gok ik dat ze niet slim genoeg zijn.

Ow, als ze nat zijn van de regen gaan ze maar onder het afdak staan, ze zoeken het maar uit.

Ow, hoe denkt men over dwergen/hobbits? Bedoel, die vreten gelijk je hele voorraadkast leeg en zuipen je drank op.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Dwergen mogen alleen komen als ze goud meenemen, en hobbits alleen als ze Legolas meenemen.
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
06-10-2019 21:11
Dwergen mogen alleen komen als ze goud meenemen, en hobbits alleen als ze Legolas meenemen.
Of vergelijkbaar natuurlijk. Zeg ik ook geen nee tegen. Hobbits/dwergen wel snel weer wegwerken.
Een natte zombie haal ik niet binnen, ik denk dat dan je hele huis stinkt naar natte zombie. Natte hond is al niet zo oké.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
V1k1ng schreef:
06-10-2019 20:36


Ow, hoe denkt men over dwergen/hobbits? Bedoel, die vreten gelijk je hele voorraadkast leeg en zuipen je drank op.
Oh god, dat doet m'n broer ook, alle drank opzuipen tenminste. Hij is ook niet zo groot, dat komt door onze moeder, die is echt superklein. Is mijn moeder een hobbit? Ben ik halfhobbit? 😲
Alle reacties Link kopieren
Oplader schreef:
07-10-2019 16:14
Oh god, dat doet m'n broer ook, alle drank opzuipen tenminste. Hij is ook niet zo groot, dat komt door onze moeder, die is echt superklein. Is mijn moeder een hobbit? Ben ik halfhobbit? 😲
Heb je haar op je voeten?
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
V1k1ng schreef:
07-10-2019 18:45
Heb je haar op je voeten?
Alleen op m'n grote tenen, die moet ik altijd epileren.
Alle reacties Link kopieren
V1k1ng schreef:
06-10-2019 20:36
En dus moet jij maar als lunch/tussendoortje/diner fungeren.
Nou ja, ik ga er vanuit dat ze niet allemaal heel erg hongerig zijn. En ik ben vegetariër.

Dwergen zou ik over het hoofd zien - ik drong een keer voor bij de kaasboer omdat ik over Katja Schuurman heen had gekeken. Ik ben niet waanzinnig groot maar keek gewoon niet laag genoeg.
En nu ik er zo over nadenk, ik dacht laatst dat er gebelletjetrokken was. Misschien was het een dwerg. (Maar hoe had die dan de deurbel bereikt?)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
may_ka schreef:
07-10-2019 21:41
Nou ja, ik ga er vanuit dat ze niet allemaal heel erg hongerig zijn. En ik ben vegetariër.

Dwergen zou ik over het hoofd zien - ik drong een keer voor bij de kaasboer omdat ik over Katja Schuurman heen had gekeken. Ik ben niet waanzinnig groot maar keek gewoon niet laag genoeg.
En nu ik er zo over nadenk, ik dacht laatst dat er gebelletjetrokken was. Misschien was het een dwerg. (Maar hoe had die dan de deurbel bereikt?)
IK ben veganist, maar voor een zombie ben ik toch ook wel een lekker hapje denk ik. Tenzij ik ineens avocado's als hersenen heb.
Ik denk dat dwergen best belletje kunnen trekken, gaan ze gewoon op elkaars schouders staan.
Oplader schreef:
07-10-2019 19:08
Alleen op m'n grote tenen, die moet ik altijd epileren.
Dat is denk ik nog geen teken dat je een Hobbit bent.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook niet, ik schrok toch even.
Alle reacties Link kopieren
may_ka schreef:
07-10-2019 21:41
Nou ja, ik ga er vanuit dat ze niet allemaal heel erg hongerig zijn. En ik ben vegetariër.

Dwergen zou ik over het hoofd zien - ik drong een keer voor bij de kaasboer omdat ik over Katja Schuurman heen had gekeken. Ik ben niet waanzinnig groot maar keek gewoon niet laag genoeg.
En nu ik er zo over nadenk, ik dacht laatst dat er gebelletjetrokken was. Misschien was het een dwerg. (Maar hoe had die dan de deurbel bereikt?)
Bij ons hangt de bel nogal laag, op deurknophoogte. Hangt hij bij jou zoveel hoger?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven