Anoniem_6491ce2e8aba3
donderdag 3 juni 2010 om 11:29
Even een vraagje in verband met een discussiepunt..
Hang jij de toiletpapierrol zo op dat het papier voorlangs gaat (linker plaatje) of dat het achterlangs gaat (rechter plaatje) en dus tegen de muur hangt?
Voorlangs, anders heb ik het idee dat de muur ook alvast geveegd is. Raar? Ja! Maar ik dacht er als kind al zo over. Vond dat papier altijd viezig.
Als ik nu een rol achterlangs aantref, haal ik hem van de houder rol de eerste laag eraf, gooi dat weg en gebruik dan het papier wat dan vand e rol afkomt. En ja, vriend zegt wel eens vaker dat ik rare smetvrees heb, hahahaha
Toen ik nog thuis woonde wilden mijn moeder en ik het op de linkse manier, en mijn vader en zusje op de andere manier. Zó irritant, en iedereen die op het toilet kwam draaide de rol weer
Maar het is een 'serieus' probleem, er is zelfs een hyves over! Je komt er gewoon niet uit.
Tenzij je, zoals ik, samenwoont met iemand die het 1. niet boeiend vind en 2. nóóit de toiletrol vervangt als die op is
puntje wijzigde dit bericht op 03-06-2010 11:35
Reden:
Smilie doet niet wat ik wil...
Ik hang het zelfs andersom, als het andersom hangt!
anoniem_59324 wijzigde dit bericht op 03-06-2010 11:37
Reden:
Mosterd, wat betreft dat laatste!
% gewijzigd
Anoniem_60846
donderdag 3 juni 2010 om 11:36
quote:Kabouter23 schreef op 03 juni 2010 @ 11:36:
[afbeelding]
Vriend had demonstratief deze in het toilet gehangen.. tegen discussie's zegmaar..Dan rolt het papier toch langzaam vanzelf af? Onding! Domme domme vriend!