Hoe hangt het toiletpapier bij jou?

03-06-2010 11:29 79 berichten
Even een vraagje in verband met een discussiepunt..

Hang jij de toiletpapierrol zo op dat het papier voorlangs gaat (linker plaatje) of dat het achterlangs gaat (rechter plaatje) en dus tegen de muur hangt?

Hoe hangt het toiletpapier bij jou?

Totaal aantal stemmen: 78

voorlangs (91%)
achterlangs (9%)
Alle reacties Link kopieren
Altijd voorlangs en idd ook bij andere mensen goedhangen. Ik help ze graag aan een beter leven, want wc papier achterlangs kan natuurlijk niet..

En (ik heb even gecheckt) de wc-rol hangt zo ook nog tegen de muur, dat klopt. Maar wel maar met een klein stukje (alleen wat nog op de rol zit). Als je 'm achterlangs hangt dan hangt een groter stuk tegen de muur (of hij rolt té erg af en het hangt op de grond).

Ik heb gewoon meer controle over mijn wc-papier als het voorlangs hangt
Voorlangs! En ik draai hem inderdaad ook om als ik hem bij anderen thuis verkeerd aantref.

Maarre, dat van dat het vies is als het langs de muur gaat is toch regelerechte onzin, want hoe dan ook, het rolt altijd langs de muur ongeacht hoe je hem ophangt.

En verder ben ik thuis altijd degene die een nieuwe rol ophangt omdat de rest te laks is, dus geen gedonder met omhangen aldaar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Voorlangs... heel simpel: ik moet mn vingers er achter kunnen doen om t af te scheuren/vast te pakken. Dan moet ik daar dus wel met mn vingers achter kunnen.Waarom het voor jezelf moeilijk maken?

@ Machut... heb je wel een houder waarbij de rol niet sowieso tegen de muur aanhangt, maar in de houder?
Volgens mij hang ik 'm automatisch zo op als op het rechterplaatje (achterlangs dus) en dan komt vriend iedere keer weer zeggen dat ik 'm altijd verkeerd ophang. Vervolgens vertelt ie dan waarom mijn manier fout is en zijn manier (onee, de "officiele" manier) goed is, maar daar luister ik niet naar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven