Hoe heet zo'n fotolijst?
vrijdag 11 juni 2010 om 11:05
Ik ben op zoek naar een soort fotolijst (wisselijst eigenlijk), waarbij de plek waar normaal de foto zit 'dieper' is.
Dus stel je hebt een schilderij o.i.d. waarbij met diepte gewerkt wordt, waardoor dit dus niet in een gewone fotolijst past (het glas zou er dan niet meer oppassen omdat het schilderij te 'dik' is).
Ik heb ze ook wel eens gezien, waar dan vanalles in zit; foto's, maar ook schelpen en andere dikkere dingen, maar dit zijn meestal meer soort kastjes dan fotolijsten.
Weet iemand hoe zo'n lijst heet? Of evt. waar deze te krijgen is?
Dus stel je hebt een schilderij o.i.d. waarbij met diepte gewerkt wordt, waardoor dit dus niet in een gewone fotolijst past (het glas zou er dan niet meer oppassen omdat het schilderij te 'dik' is).
Ik heb ze ook wel eens gezien, waar dan vanalles in zit; foto's, maar ook schelpen en andere dikkere dingen, maar dit zijn meestal meer soort kastjes dan fotolijsten.
Weet iemand hoe zo'n lijst heet? Of evt. waar deze te krijgen is?
vrijdag 11 juni 2010 om 11:15
http://www.ophang-systeme ... Shops/62032352/Categories
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 11 juni 2010 om 11:16
Bij ikea heb ik op de website gekeken en bij expo ben ik langs geweest (maar volgens mij zijn er wel andere vestigingen waar meer fotolijsten verkocht worden).
Maar ik zou graag weten hoe het heet, zodat ik gerichter kan zoeken op internet. Als het niks oplevert ga ik naar een fotozaak ofzo, maar dat lukt pas volgende week.
Ik ga nog eens de site van Ikea doorspitten.
Maar ik zou graag weten hoe het heet, zodat ik gerichter kan zoeken op internet. Als het niks oplevert ga ik naar een fotozaak ofzo, maar dat lukt pas volgende week.
Ik ga nog eens de site van Ikea doorspitten.
vrijdag 11 juni 2010 om 12:21
Deze bedoel ik.... 4,5 cm diep. Is dat genoeg???
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00078032
Belangrijkste voordelen:
Extra diepe lijst; het motief kan voor- of achterin worden geplaatst.
De passe-partout benadrukt de afbeelding en vereenvoudigt het inlijsten.
PH-neutrale passe-partout; het motief verkleurt niet.
Door afgestemde maten zijn veel combinaties mogelijk.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00078032
Belangrijkste voordelen:
Extra diepe lijst; het motief kan voor- of achterin worden geplaatst.
De passe-partout benadrukt de afbeelding en vereenvoudigt het inlijsten.
PH-neutrale passe-partout; het motief verkleurt niet.
Door afgestemde maten zijn veel combinaties mogelijk.
vrijdag 11 juni 2010 om 12:56
Huh ik typte net hele reactie en nu is het weg?
Nouja,
Summer, dankjewel, volgens mij is dat precies wat ik zoek. Als ik het goed begrijp kan je dus kiezen of je het glas voorin of achterin plaatst, zodat je óf een diepte krijgt vóór het glas, óf een diepte áchter het glas?
Tripje naar Ikea waard in ieder geval!
Nouja,
Summer, dankjewel, volgens mij is dat precies wat ik zoek. Als ik het goed begrijp kan je dus kiezen of je het glas voorin of achterin plaatst, zodat je óf een diepte krijgt vóór het glas, óf een diepte áchter het glas?
Tripje naar Ikea waard in ieder geval!
vrijdag 11 juni 2010 om 13:05