hoe hoog staat jouw verwarming?

02-12-2013 21:44 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier staat de thermostaat op 19, maar ik zit half onder een deken meestal.
21.5

Maar hij gaat wel pas aan als ik het koud heb. Soms is dat om 9h, soms pas om 12.30
19,4 omdat mijn zoon met eczeem niet goed tegen de warmte kan, zodra hij op bed ligt schroef ik 'm op naar 20.
Op de waakvlam. Het is hier 19 graden en met sloffen en een hoodie aan is het een prima temperatuur.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
18,5 graden basis door vloercerwarming. Als we thuis komen zetten we dan heerlijk de gaskachel aan!
The past may be in tatters
But today is all that matters
21.5, ik ben een rasechte kouwkleum en heb het graag behaaglijk.

Bij een lagere temp verkleum ik tot op mijn botten en daar helpt een extra trui niet bij.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
20,5 maar soms zet ik hem een uurtje hoger savonds..
Tussen 18,5 en 20,5. Net wat op dat moment comfortabel voelt.
19. Lekker behaaglijk inc. vloerverwarming. Geïsoleerd met dubbelglas.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Wij hebben geen thermostaat, gaskachel op de laagste stand in de woonkamer en cv voor de rest van het huis staat nog uit. Deken ligt nog op de mand, het is dus aangenaam in hus.
Op 0.

Mijn eigen lichaamstemperatuur is nog altijd erg hoog en mijn buurmeisjes stoken flink.

Ik zit in mijn hemdje op de bank. Echt ook niet fijn.
Huts!
Ongeveer 10 cm boven de vloer
19 graden. Maar stiekem zet ik hem op 20 als vriend niet kijkt wel vloerverwarming wat warmer zou aanvoelen zegt iedereen altijd.
op 20,5 graad
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Vloerverwarming (hele begane grond en badkamer boven) staat standaard op 19,5. In de zomer gaat hij één graad omlaag. In onze slaapkamer staat de verwarming altijd uit (en raam open 's nachts op de kiepstand)
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Op dit moment op 19,5. Altijd tussen de 19 en 20, maar ik zet 'm ook pas aan als ik het koud krijg. Vanmorgen de hele ochtend 16,5 graden geweest in huis (verwarming stond op 15). Toen ik terug kwam van een lunch pas de verwarming aan gedaan.
De verwarming staat niet aan, maar het is hier 19 graden in de woonkamer. In de rest van het huis is het nu een aangename stofzuigtemperatuur.
Heb hem net een half uurtje geleden aan gezet op 22,5. Het was hier 18 graden.
21* graden en heb het nog tyfus koud.
79 graden staat er maar bij mij klopt dat ding niet haha het is hier zo'n 20 graden ong denk
.
Op 20,5
21,8

zogauw ik wat fysiek actiever ben (poetsen ofzo) dan is het wel snel te warm, dan gaat hij af.

maar om in de zetel te zitten is het voor mij ideaal zo.

's ochtends gaat de verwarming maar heel even op, 't heeft geen zin de boel echt warm te stoken voor dat uurtje.

'k moet wel zeggen dat ik met wat ouder te worden, meer een hekel heb gekregen aan kou... vroeger stond hij lager.
quote:aliva schreef op 02 december 2013 @ 22:01:

21,8

zogauw ik wat fysiek actiever ben (poetsen ofzo) dan is het wel snel te warm, dan gaat hij af.

maar om in de zetel te zitten is het voor mij ideaal zo.

's ochtends gaat de verwarming maar heel even op, 't heeft geen zin de boel echt warm te stoken voor dat uurtje.

'k moet wel zeggen dat ik met wat ouder te worden, meer een hekel heb gekregen aan kou... vroeger stond hij lager.De zetel? hahahahahaa geweldig!
Hier staat de vloerverwarming op 21 graden. Niet dat hij aanslaat, ons huis blijft warm door 's avonds te koken en warmt ook heel snel op als de zon schijnt (HR++ glas). Vaker zetten we nog ff de deur of de ramen open omdat het zo warm is binnen.

Boven staat de verwarming nog uit & de ramen staan open tot we naar bed gaan. Halverwege de nacht is de slaapkamer dan alweer op zo'n temperatuur dat ik de deur open zet (verwarming staat dan niet aan, de afzuiging oftewel het warmte-terug-win-systeem staat wel altijd minimaal aan), man kan nl niet tegen open ramen 's nachts.
Ik heb hem nog niet aan gehad deze herfst. Ik woon in een flat tussen bejaarden die flink stoken dus koud is het hier niet snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven