Hoe houden jullie muggen buiten je huis/slaapkamer?
maandag 14 juli 2025 om 08:58
Ik woon in een appartement 5 hoog met naar binnen draaiende ramen en allemaal regels van de VvE mbt kleur en wat je aan de buitenkant mag plaatsen. Ik had daardoor een hele beperkte keuze wat betreft horren in de slaapkamers van mij en dochter. En krijg de kiertjes niet helemaal weg wat resulteert in toch regelmatig muggen in de slaapkamers.
Dus ik zoek een alternatief/aanvulling. Stekkers, geurtjes, speciale lampen, wat helpt nou echt als de hor het niet helemaal doet?
Dus ik zoek een alternatief/aanvulling. Stekkers, geurtjes, speciale lampen, wat helpt nou echt als de hor het niet helemaal doet?
dinsdag 15 juli 2025 om 10:21
dinsdag 15 juli 2025 om 10:27
Oh ja, dat kan ook.
dinsdag 22 juli 2025 om 15:23
Wat is eigenlijk de reden dat die stekker van kruidvat er niet langer dan 10u in mag zitten en dat je rondom 50cm ruimte moet hebben? Vanwege de warmte? Ik heb die nu gekocht, de laatste dagen werd ik gek van de muggen en viste ik er elke dag wel 4/5 uit mijn slaapkamer. En ik word ook goed gestoken. Kennelijk ben ik heel aantrekkelijk voor muggen.makreel schreef: ↑14-07-2025 09:09Zo'n stekker had ik, werkte hartstikke goed. Tot ik de verpakking las over dat je het niet dichter dan zoveel bij je bed mag doen en niet langer dan zoveel uur. En totdat het ding giga begon te stinken naar plastic en warm werd en begon te walmen. Dus ik zou je zo'n stekker van harte afraden.
Dus ik was er klaar mee en heb gisteren die stekker van het kruidvat gekocht. Ik heb maar 1 stopcontact in de slaapkamer die in aanmerking komt en die heeft dat helaas niet. Hij zit ca. 30-35cm van de muur in de hoek. De rest zit direct naast kasten dus valt af.
dinsdag 22 juli 2025 om 17:03

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in